Citat:
Ursprungligen postat av
bombacci
Om det r ett privat fretag s kommer det bli svrt fr dig att begra ut informationen om vart ngonstans du ligger. Varfr skulle arbetsgivaren diskriminera dig? Jag tror inte rekryteraren har s stor insikt utan hen kan se att du hade X antal fel eller svarade p ett specifikt stt som gjorde att du hamnade lngre ned p listan. Har vldigt svrt att se hur du skulle kunna stnga dig in i fretaget eller vinna en strid med dem. Jag hade gjort mig sjlv en tjnst och gtt vidare.
Ja det r privat fretag och kr med egna rekryterare s sjlvklart ligger problemet hos de och inte ngon annan varfr ska jag f ett mail om att jag inte har uppntt grnsvrdet nr jag sjlv har spelat in testen och hur jag svarade och vet med skerhet att jag har klarat av ver godknd vrdet men nd pstr de i deras klassiska nej tack mailet att jag inte uppntt grnsvrdet..??
Vad ska man annars tolka det som om inte det diskriminering av ngon anledning? och nu skiter jag vl i vilken anledning de str sig p men har man svarat tillrckligt och nd f ett mail att man ej klarat grnsvrdet d vill man sjlvklart f reda p vad fan r frgan om och hur jag inte uppndde grnsvrdet och vad r grnsvrdet ens 19/20 eller ?
Det r just det jag skapade trden fr samt upplyste om om hur jag formulerar ett mail som fr reda p vad fan r frgan om men istllet sitter folk och drar egna frutfattade tankar.