2020-05-07, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
En fråga (inte förslag): varför går vi inte ihop och försöker få ut den skrikande tjejen som inte tvättar händerna efter toalettbesök? Vill vi ha henne kvar? Har knappt pallat kolla den här veckan på grund av henne.
Nej, det vill vi verkligen inte! Har velat ha ut henne i snart tio veckor. Vette tusan om jag kan rösta på att Frida ska ut innan henne.
2020-05-07, 21:50
Medlem
Btw, undrar vad pinkrooms anhängare tycker om att Amilia är pro-israel och är med på konspirationsteorin mot tiggare. Liksom många av dom är muslimer + vad jag kunnat luska fram har många av dom delat eller gillat saker som "ship to gaza", "bojkotta israel" mm + en av piff och puffs admins är från Gaza haha

@frisco

Ojojoj amolia.... var har du hittat detta?
2020-05-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Jag Hatar När De Håller På Med Sina Jävla Kräkljud!!!

Haha, jag också, fattar inte att inte fler stör sig på! 😂
2020-05-07, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Finns det klipp på när Lennie säger "negerboll"? Vill höra! 🙃 Har redan hört Jassa.

Produktionen vill helst inte plocka ut någon nu, då det skulle fucka hela programmet.

Han sa det typ första veckan han kom in om jag inte minns fel.
2020-05-07, 21:56
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Har extremt bra ljud på min Dator och inget snack om saken återigen.Han säger N-ordet
Jag hör tydligt att han säger Vi ska bli bruna som Negrer,
och pratar till Jassa och kallar henne hjärtat. Som han brukar kalla deltagare.

Folk som tar fel på det vill inte att Mergim ryker från programmet så nära final.

När TV4 duckar Aftonbladet, så fattar man att TV4 får kalla fötter och försöker komma på ursäkt.
TV4 har Mic'ar på varje deltagare så dom kan gå in och lyssna.
Men skyller på att dom inte kan höra vad han säger.
Tydligt att dom vet vad Mergim säger men försöker komma undan.
2020-05-07, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag hör tydligt att han säger Vi ska bli bruna som Negrer,
och pratar till Jassa och kallar henne hjärtat. Som han brukar kalla deltagare.

Folk som tar fel på det vill inte att Mergim ryker från programmet så nära final.

När TV4 duckar Aftonbladet, så fattar man att TV4 får kalla fötter och försöker komma på ursäkt.
TV4 har Mic'ar på varje deltagare så dom kan gå in och lyssna.
Men skyller på att dom inte kan höra vad han säger.
Tydligt att dom vet vad Mergim säger men försöker komma undan.

Har hört honom säga megahjärtat mer än han kallat folk hjärtat. Det står Frida för.
2020-05-07, 22:00
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Om ni tycker han ska gå fri med ”megahjärtat” så vill jag höra hur ni ställer er till detta klipp som skedde inatt och har diskuterats flitigt idag. Där Mergim bland annat kallar Frida för ”hund” och hade det varit på utsidan så hade han slagit henne på riktigt. Även om Frida skrattar så ser man på henne att hon inte tycker detta är kul.

https://www.instagram.com/tv/B_5aStGn3zv/?igshid=14sle2x8qzh5w

Åsikter?

Mergim verkar inte ha förändrats så mycket ändå. Kvinnor, framför allt svenska kvinnor (?), är haram som inte förtjänar någon respekt.
2020-05-07, 22:00
Medlem
Martin, Virran, Alex och Glasman hänger, ser ut att ha det trevligt. Virran säger att Martin saknar Jasmine hela tiden och pratar om henne hela tiden.
2020-05-07, 22:01
Medlem
Jasmine hänger löst..... vad händer då varje gång? 😏
2020-05-07, 22:01
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har hört honom säga megahjärtat mer än han kallat folk hjärtat. Det står Frida för.
Hehehe.. Mmm visst.
tro vad du vill. jag hör vad jag hör iallafall.
Och dessutom fattar jag vad Mergim refererar till också. Men det gör uppenbarligen inte du.
2020-05-07, 22:02
Medlem
BB är så roliga. De påstår ju att ibland stängs sändningen av när det är tekniska problem men nu när det ÄR tekniska problem så rullar det som vanligt
2020-05-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hehehe.. Mmm visst.
tro vad du vill. jag hör vad jag hör iallafall.
Och dessutom fattar jag vad Mergim refererar till också. Men det gör uppenbarligen inte du.

Varför tror du att han blev Solpojken med ett bälte laddat med två flaskor brun utan sol? Enkel fråga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in