2020-05-07, 19:24
Medlem
Hur fam kan Mergim få vara kvar efter hur han har betett sig. Han får tydligen göra och bete sig hur som helst den lille albanen. Hade det varit någon annan deltagare så hade dom blivit diskade för länge sedan. Märkte ju även på premiären hur moa mm fjäskade för idioten. Ska en som Mergim vinna bb.
2020-05-07, 19:25
Medlem
Hahah vad är de jag just hörde Mergim säga i senaste avsnittet ”jag har ett Hollywood smile, jag har slutat äta för jag är rädd att Lennie ska slå ut mina tänder när han ska mata mig, de går inte, slå man i dom en gång fel knäcks dom och då måste jag gå ut härifrån” men snälla 😂😂
2020-05-07, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, min teori var att någon som kallas Phille äger lägenheten, men att han skulle jobba på annan ort i ett år. Amilia lade ut nyårsfirande från den aktuella lägenheten (hon och en snubbe på balkongen) där hon skrev att det var jobbigt att släppa iväg den bästa personen i ett helt år, eller något sådant.

Men om det är någon av hennes kompisar som varit med i liven så stämmer ju inte min teori..

Nej det är han som bor där tillsammans med en annan kille. Han står skriven på den adressen och han ska ju enligt Amilia själv (innan hon gick in i bb) jobba borta ett år.
2020-05-07, 19:30
Medlem
Kollar på 19 sändningen. Samis platta var ju för fan mycket sämre än dom andras. Vad fan håller Ni på med bb
2020-05-07, 19:35
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Hahah vad är de jag just hörde Mergim säga i senaste avsnittet ”jag har ett Hollywood smile, jag har slutat äta för jag är rädd att Lennie ska slå ut mina tänder när han ska mata mig, de går inte, slå man i dom en gång fel knäcks dom och då måste jag gå ut härifrån” men snälla 😂😂
Han är vidrig på så många sätt men han är underhållande ibland ändå

Förklarar varför han såg ut som pelikan igår när Lennie matade honom haha.
2020-05-07, 19:35
Medlem
Nu har Amilia lagt ut en bild på story där hon är med han som äger lägenheten. Hoppas han skickar hem henne till lilla Essingen nu
2020-05-07, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Det går ju alltid att kontakta hyresvärden på Lilla Essingen och höra om hon har tillstånd att hyra ut i andra hand, om inte ligger hon pyrt till om hon inte har det och hyr ut.
Vem faan bryr sig? Amilia är ute. Kämpa för Sami!
2020-05-07, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Mergim vill ha nått mjölkigt från Lennie
Mergim vore ute, om man följt reglerna. Men Not!
2020-05-07, 19:42
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Han var ju lite hetsig med skeden i början. Jasse fick även hon skeden hårt mot sina tänder så han blev nog rädd de skulle bli skador på tänderna som säkert inte är lika starka som riktiga
2020-05-07, 19:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
En fråga (inte förslag): varför går vi inte ihop och försöker få ut den skrikande tjejen som inte tvättar händerna efter toalettbesök? Vill vi ha henne kvar? Har knappt pallat kolla den här veckan på grund av henne.
2020-05-07, 19:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Man måste vara rädd om Kosovoporslinet. Det kostade 16k.
2020-05-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
En fråga (inte förslag): varför går vi inte ihop och försöker få ut den skrikande tjejen som inte tvättar händerna efter toalettbesök? Vill vi ha henne kvar? Har knappt pallat kolla den här veckan på grund av henne.
Frida Ska ut först

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in