2020-05-05, 13:10
Medlem
Vet att många av er röstade Julia ut. Nu ska Sami ut
2020-05-05, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Jullan Kollade på hennes bikt igår när hon satt och grät och pratade om upplevelsen, hon uppskattade tiden i huset även fast hon haft det tufft och spelat hårt. Har svårt att förstå hur man kan se Sami som mer värdig vinsten än henne. Det är han som följt hennes spelplaner och inte tvärtom, det är han som snackat skit bakom stängda dörrar när hon sa det i ansiktet på de andra när hon var på lyset. De andra kan jag få ett grepp om, men Sami är så fokuserad på pengarna att han ger väldigt lite av sig själv.
Blev irriterad igår av den saknade lojaliteten, men den såg jag redan när Joakim Lundell kom in. Även fast att jag hade svårt för Glasman hade jag hellre sett honom som vinnare för att han var lojal och kunde i alla fall uppskatta upplevelsen även om han tyckte att det mesta var tråkigt och jobbigt, precis som Jullan. I finalen kommer jag bortse från vilka personligheter jag gillar och rösta på den jag då känner gett mest av sig själv och kan uppskatta upplevelsen även om man blir utan millen.
Har liven men hur ser man hennes bikt?
2020-05-05, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det är ju knappast samis fel att en del fans är så jävla falska och dumma i huvudet. Att du är beredd att rösta på sami visar bara att du är en av dem. äkta sami fans backar han alltid oavsett vad som hänt tidigare

Svara inte trollet!
2020-05-05, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Vet att många av er röstade Julia ut. Nu ska Sami ut

ABSOLUT INTE!! Du kan sluta skriva nu...tror att vi alla uppfattat vad du tycker...
2020-05-05, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
ABSOLUT INTE!! Du kan sluta skriva nu...tror att vi alla uppfattat vad du tycker...
Sluta skriv själv
2020-05-05, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Svara inte trollet!

nä jag vet men ibland kan man inte hålla käften
2020-05-05, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Har liven men hur ser man hennes bikt?

Tror inte den finns kvar längre men kan komma med i avsnitt så du får kolla det.
2020-05-05, 13:21
Medlem
Citat:
Tror inte den finns kvar längre men kan komma med i avsnitt så du får kolla det.
Kollade liven hela kvällen såg ingen jävla bikt
2020-05-05, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68

Precis som vi alla andra har uppfattat att ni älskar Sami och hatar alla andra? Sluta spamma kan jag fatta men ni behöver fatta att det här är flashback och inte Samis personliga klubb för beundran. Låt andra ha sina åsikter utan att avfärdas och kallas troll, klarar ni inte av det så håll er till andra forum.
2020-05-05, 13:23
Medlem
Citat:
Kan förstå det när han blivit räddad av tittarna och fått göra saker ofta men jag har också svårt för hans hybris som kommer fram ibland och hur brydd han är över följare och att bara se det här som en möjlighet att bli känd och kunna leva på social medier.

Då är du en av de som inte såg Samis hela samtal hos psykologifågeln. Där sa han att han skulle tillbaka till sitt lastbilsjobb när han kom ut, men önskade han slapp köra lastbil och det är inte riktigt som du beskriver enligt min tolkning att se det.
2020-05-05, 13:28
Medlem
Kommer ge allt för att Sami ska ut nu.
2020-05-05, 13:29
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Och hon har megafon. OMG
Jag har stängt av ljudet. Lyssnar på podd och har på BB i bakgrunden. Jag pallar INTE med megafonen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in