Citat:
Ursprungligen postat av
chokladvanilj
Han säger dock inte neger utan megahjärtat. Jag slänger gärna folk under bussen, speciellt Mergim, men här har folk fel på hörseln. Samt att ingen annan deltagare reagerade vilket är lika jävla illa i så fall.
Jag har också lyssnat på det där klippet massvis med gånger och tycker att det är omöjligt att avgöra vad han säger, lutar åt att det är megahjärtat men kan inte säga säkert alls.
Nej i detta beslut håller jag med tv4 helt klart, går inte att avgöra.
Däremot alla utbrott och påhopp mot deltagarna (spottar, kallar dem för hund, smuts, råtta och som igår kväll när han faktiskt säger till Frida att om de inte hade varit i huset så hade han slagit till henne) i kombination med det han sa hos psykologfågeln, att han fortfarande blir lika arg bara det att han håller det inom sig. Jag skulle vilja påstå att han är något av en vandrande explosionsrisk och har väldigt svårt att förstå att han fått vara kvar iom allt.
Mergim är 21 år och har mycket kvar att både lära sig och mogna i, tror absolut att han kommer kunna växa ifrån dessa sidor med rätt folk omkring sig och bli en riktigt fin individ. Men det rättfärdigar absolut inte hans beteende i detta nu. Han borde ha fått lämna huset för länge sedan (och sedan i bästa fall återkomma till tv-rutan först om några år om han nu fortfarande skulle vilja det.)
Varken juste mot Mergim, övriga deltagare eller oss tittare att exponera honom i rutan med all denna aggression han bär.