2020-05-07, 21:44
Medlem
Gick brandlarmet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han säger dock inte neger utan megahjärtat. Jag slänger gärna folk under bussen, speciellt Mergim, men här har folk fel på hörseln. Samt att ingen annan deltagare reagerade vilket är lika jävla illa i så fall.

Jag har också lyssnat på det där klippet massvis med gånger och tycker att det är omöjligt att avgöra vad han säger, lutar åt att det är megahjärtat men kan inte säga säkert alls.

Nej i detta beslut håller jag med tv4 helt klart, går inte att avgöra.

Däremot alla utbrott och påhopp mot deltagarna (spottar, kallar dem för hund, smuts, råtta och som igår kväll när han faktiskt säger till Frida att om de inte hade varit i huset så hade han slagit till henne) i kombination med det han sa hos psykologfågeln, att han fortfarande blir lika arg bara det att han håller det inom sig. Jag skulle vilja påstå att han är något av en vandrande explosionsrisk och har väldigt svårt att förstå att han fått vara kvar iom allt.

Mergim är 21 år och har mycket kvar att både lära sig och mogna i, tror absolut att han kommer kunna växa ifrån dessa sidor med rätt folk omkring sig och bli en riktigt fin individ. Men det rättfärdigar absolut inte hans beteende i detta nu. Han borde ha fått lämna huset för länge sedan (och sedan i bästa fall återkomma till tv-rutan först om några år om han nu fortfarande skulle vilja det.)
Varken juste mot Mergim, övriga deltagare eller oss tittare att exponera honom i rutan med all denna aggression han bär.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-07 kl. 21:47.
Medlem
xrlpyts avatar
Jaha nu ska Mergim och Lennie boxa, men muppen som styr DC är kvar på kökskameran.. När man tror att produktionen inte kunde bli mer amatörmässig så lyckas de ändå förvåna.
2020-05-07, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Jag har också missat det 🙈 trodde kanske det var ngt ord de hittat på därinne...

Samma här. Har kollat mycket live och så mycket som Mergim upprepar sina uttryck borde man ha hört megahjärtat nån gång när BUS inte är inblandat. Dessutom pratar han aldrig om sig själv i tredje person.

Sen att någon av de andra deltagarna skulle säga ifrån likt Amilia gjorde med Martin om han faktiskt sa det, njaa. Både Lennie och Jassa har sagt n-boll, Jassa nyligen. Det slutade med att hon blev inkallad i bikten och fick en tillsägelse. Sami och Frida orkar nog inte ta diskussionen med Mergim.

Produktionen kan lätt plocka ut Mergim med hänsyn till flera strikes, dock kommer man inte göra det självmant i det här läget. Allt beror på hur starkt drevet blir.
2020-05-07, 21:45
Medlem
Glasman hänger med Martin och Victoria nu såg jag. Det var då jäklar vad Martin och Victoria hänger mycket. Inget fel med det. Uppenbarligen kommer de bra överens. Frågan är hur Martin och Jasmines relation kommer vara på utsidan. Jag tror Martin kommer ledsna på Jasmines temperament och kontrollbehov rätt fort. Om hon är likadan utanför huset dvs.
Senast redigerad av robcore 2020-05-07 kl. 21:47.
2020-05-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Men om folk ska bli Brun som Megehjärtat som folk påstår han säger,
så ska dom inte använda brun utan sol. För Mergim är inte brun i vanliga fall.

Han har inte haft sin naturliga hudfärg på hur många veckor som helst och det har blivit en grej att deltagarna men främst han BUSar för mycket. Därav pikarna från Malin och att han är Solpojken med ett bälte laddat med BUS.
2020-05-07, 21:46
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mster
Jag föraktar Mergim men fan vet om han säger neger alltså...
Kopplar inte du den Extrema brunfärgen Mergim drar på sig till Blackface.
Sen säger han dessutom något som låter som Vi ska bli bruna som Negrer hjärtat.
För Mergim säger "hjärtat" till deltagare ibland.

Klart han refererar till sin Extrema brunfärg i nyllet som alla reagerat på.
2020-05-07, 21:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Kermit, du vill som jag. Kom igen!
https://www.youtube.com/watch?v=8D4UMr3D9HE&feature=share

Nämen är det Sami låten? Underbart!
Tack för länken, härligt!
2020-05-07, 21:48
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mster
Annars kan du beställa tid och kolla din hörsel.
Har extremt bra ljud på min Dator och inget snack om saken återigen.Han säger N-ordet
2020-05-07, 21:48
Medlem
Lunatics avatar
Kan FUCKING DC kameran sluta klona KÖK kameran. Jävla sommar arbetare i kontrollrummet.
2020-05-07, 21:49
Medlem
Raskaoverisens avatar
Glasman festar med Martin och taaada Victoria
2020-05-07, 21:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Samma här. Har kollat mycket live och så mycket som Mergim upprepar sina uttryck borde man ha hört megahjärtat nån gång när BUS inte är inblandat. Dessutom pratar han aldrig om sig själv i tredje person.

Sen att någon av de andra deltagarna skulle säga ifrån likt Amilia gjorde med Martin om han faktiskt sa det, njaa. Både Lennie och Jassa har sagt n-boll, Jassa nyligen. Det slutade med att hon blev inkallad i bikten och fick en tillsägelse. Sami och Frida orkar nog inte ta diskussionen med Mergim.

Produktionen kan lätt plocka ut Mergim med hänsyn till flera strikes, dock kommer man inte göra det självmant i det här läget. Allt beror på hur starkt drevet blir.
Finns det klipp på när Lennie säger "negerboll"? Vill höra! 🙃 Har redan hört Jassa.

Produktionen vill helst inte plocka ut någon nu, då det skulle fucka hela programmet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in