Citat:
Ursprungligen postat av
Idasma
Hvis det ikke var TH, barn eller andre som kunne "tjene noe på det", så vil jeg vel si at noen kan ha tjent på det? De har jo tjent 1 million euro, 10 millioner norske kroner, og målet var vel så mye som mulig opp mot 9 millioner euro? De sa seg vel fornøyde med 10 millioner og et "godt gjennomført" oppdrag. De kunne jo ikke slippe henne fri da hun ville vært den eneste som kunne kjenne dem igjen/peke dem ut. Livstegnet kom vel aldri fordi det tok så lang tid. Hadde han overført tidligere, så kanskje de hadde vist noe livstegn og fått enda mer penger før de endte det.
Dette er jo selvfølgelig bare teorien dersom det er en reell kidnapping av noen fremmede da.
Lett offer til å være milliardærer også, ingen luksus bolig med god sikkerhet. Lett mål.
Utelukker ikke at du har rett, i såfall vil vi trolig aldri finne ut hva som skjedde før da er de proffe. Uansett synes jeg familien krever mye av politiet. Og gir lite tilbake
Hvis de virkelig var intr.i å få vite hva som skjedde med mor/ektefelle burde de kanskje ofre en promille av formuen som dusør til de som kan gi opplysninger som fører til oppklaring. De fleste synes vel det er merkelig vil jeg tro. Tross alt brukte politiet 6 mnd på og finne ut om det var noe i denne kidnappingen.
Hvor mye tid og penger mener du at vi skattebetalere skal betale for å finne ut hva som skjedde med AEH
Og hvorfor verdsetter ikke familien sin mor og kone såpass at de kan bruke en promille av formuen sin til å finne ut hva som skjedde med moren.
Bare det og love dusør for tips som kan føre til pågripelse ville hjulpet mye. Hvis de ikke gjør det vil de trolig aldri få vite hva som skjedde med mor og kone.
Ingen kidnappere vil stå frem og fortelle noe som helst uten gulrot.
Jeg forventer i tillegg en forklaring på hvorfor denne ektepakten ikke ble endret siden 1993. Hvis man ikke forventer forhåndsdømming er dette et minimum av hva de bør gå ut med.