Citat:
Føler deg.. Desverre stiller penger sterkt for enkelte mennesker...
Vi vet aldri om de hadde en annen ektepakt i ettertid som ble skrivd på formue dvs penger. Vi er vel kun kjent med det som er tinglyst rundt eindom? eller tar jeg feil..
Uansett vis TH er uskyldig stiller han opp i media å forklarer seg selv rundt det.
Men igjen alt antyder at han er skyldig med måten han har håndtert alt fra ikke dusør til ja you name it..
Det er desverre som de sier no "face" no case...
Vi vet aldri om de hadde en annen ektepakt i ettertid som ble skrivd på formue dvs penger. Vi er vel kun kjent med det som er tinglyst rundt eindom? eller tar jeg feil..
Uansett vis TH er uskyldig stiller han opp i media å forklarer seg selv rundt det.
Men igjen alt antyder at han er skyldig med måten han har håndtert alt fra ikke dusør til ja you name it..
Det er desverre som de sier no "face" no case...
TH har aldri stilt opp for media, og kommer neppe til å gjøre det heller, Ingen av barna har heller stilt opp. Spesielt det skuffer meg for hva betydde egentlig AEH for barna sine, så lite at de ikke engang kan stille opp med en bønn til de såkalte kidnapperne. Med mindre det finnes info om at AEH ikke var en god mor hva er det som gjør det? Men når far havner i varetekt er de der?
Hvis det fantes en ektepakt som var skrevet etter 1993 tror du media ville latt vær og fortelle det?
Og hvis den fantes burde jo TH og barn stå frem med det? (selv om det ikke var offentlig) kunne de sivet det ut i media. Det finnes nok ingen ektepakt etter dette, og som jeg ser det var denne ektepakten omtrent som et fengsel for AEH.
For selv om det var sannsynlig at den ville bli omstøtt i retten var det ingen garanti. Hadde du våget og kjøpe en leilighet og låne nesten alle pengene ( gitt leiligheten kostet 2000000 (billig) ville hun måtte låne nesten alt i en alder av 67 år. Hun ville sikkert ikke engang fått så mye lån.
Hun hadde med andre ingen muligheter før hun evnt, ville fått omstøtt denne ektepakten, men så langt kom hun jo ikke.