2020-05-06, 19:55
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt
Man måste dock minnas att kvinnliga gäster hamnar i ett ganska utsatt läge när ämnen vidrör sexualitetens utkanter. Speciellt om de är ensamma som kvinnor i studion. Martin har lite svårt att känna av gästernas gränser, men jag tycker han sköter det hyfsat, med vissa undantag. 100-fittor-grejen hade kunnat bli jobbig exempelvis. Sexdockor med Wagrell var lite väl okänslig.
Sitter dessutom Ola Aurell i studion blir det än besvärligare - har han nånsin hörts hålla med en kvinnlig gäst om nånting? Nä, han verkar ha det lite svårt med kvinnor, eller kanske rättare sagt sin manlighet. Håller ni inte med om min analys är ni incels själva.

Jag håller med, tyckte inte det var något konstigt att hon tycker det är jobbigt att diskutera sexdockor med massa snubbar. Och som sagt, 100-fittor-grejen kanske inte hade landat så bra om det inte vart Josefin Johansson som var tjejen den gången.

Tror att Ellinor några gånger det senaste året har tyckt det vart konstigt och sagt emot när Martin vill sätta på något konstigt porrklipp. Tror det hände senast förra veckan.
Citera
2020-05-07, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobHet
Han tjatar ju hela tiden om hur mycket han har att göra. Han måste ha det för jävligt?

Visste Martin verkligen inte om att uppklarningsprocenten hos polisen var så låg?

Det är tydligt hur stressad Martin är över att Gott Snack verkligen kör över hans podd. Visar verkligen vilken karaktär han är, såfort det kommer lite konkurrens så börjar han svettas och gå ner sig.

T.ex. samma dag som We Got This-snubben gästade Gott Snack så ville Martin också ha honom till studion.

Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt
Man måste dock minnas att kvinnliga gäster hamnar i ett ganska utsatt läge när ämnen vidrör sexualitetens utkanter. Speciellt om de är ensamma som kvinnor i studion. Martin har lite svårt att känna av gästernas gränser, men jag tycker han sköter det hyfsat, med vissa undantag. 100-fittor-grejen hade kunnat bli jobbig exempelvis. Sexdockor med Wagrell var lite väl okänslig.
Sitter dessutom Ola Aurell i studion blir det än besvärligare - har han nånsin hörts hålla med en kvinnlig gäst om nånting? Nä, han verkar ha det lite svårt med kvinnor, eller kanske rättare sagt sin manlighet. Håller ni inte med om min analys är ni incels själva.

Bara incels använder ordet incel... För helvete lär er formulera er.

Ola verkar bara vara trygg i sig själv och rationell, snälla söta rara du. Istället för att tassa runt den heta gröten.
Citera
2020-05-07, 18:26
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Det är tydligt hur stressad Martin är över att Gott Snack verkligen kör över hans podd. Visar verkligen vilken karaktär han är, såfort det kommer lite konkurrens så börjar han svettas och gå ner sig.
Hur kör gott snack över AMK? Har försökt lyssna på 3 avsnitt av gott snack utan att fastna.
Citera
2020-05-07, 18:49
Medlem
TureJanzons avatar
Så det kommer en kille till studion som har gjort en tv-serie. Han har gjort en bra tv-serie och borde således veta hur man gör en tv-serie. Men ändå så ska den där tragiska improkillen förklara hur man gör saker BÄTTRE med hjälp av impro. Att ingen i det här dumma landet har fattat det 😥. Och han berättar för Fanny inte har rätt i sin upplevelse av att det blir bättre med en tydlig ledare, inte ens killen som gjort en hyllad tv-serie vet bättre än improkillen.

Martin måste verkligen börja jobba på bättre gäster.
Citera
2020-05-07, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Hur kör gott snack över AMK? Har försökt lyssna på 3 avsnitt av gott snack utan att fastna.

Jadu, smaken är som baken. Men framförallt skönare lyssning, intressanta gäster på riktigt, mer professionellt (inte en programledare som kommer försenad, oförberedd och hög på benso.) Men det är ju upp till lyssnaren.

Jag gillar iallafall när gäster inte pratar varandra i munnen, vet att man inte skrattar in i micken samtidigt som någon pratar. Helt otroligt hur lite stake ljudteknikern har som inte vågar säga ifrån vid höga toppar.

Men annars, för att göra det konkret.

https://graphtreon.com/creator/gottsnack
https://graphtreon.com/creator/amkmorgon
Citera
2020-05-07, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TureJanzon
Så det kommer en kille till studion som har gjort en tv-serie. Han har gjort en bra tv-serie och borde således veta hur man gör en tv-serie. Men ändå så ska den där tragiska improkillen förklara hur man gör saker BÄTTRE med hjälp av impro. Att ingen i det här dumma landet har fattat det 😥. Och han berättar för Fanny inte har rätt i sin upplevelse av att det blir bättre med en tydlig ledare, inte ens killen som gjort en hyllad tv-serie vet bättre än improkillen.

Martin måste verkligen börja jobba på bättre gäster.

Det var inget fel på gästen, dock intervjuaren och de andra gästerna.
Citera
2020-05-07, 19:24
Medlem
TureJanzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Det var inget fel på gästen, dock intervjuaren och de andra gästerna.

Nej han var jättebra och skön, men den här improkillen kan ju inte bete sig bland folk
Citera
2020-05-07, 20:15
Medlem
Smurfanerlites avatar
Idag räddades programmet utav Jonathan Rollins, alltid ett snäpp bättre när han är med.
Citera
2020-05-08, 23:54
Medlem
Theomanias avatar
Ja, det märks ju verkligen att Martin fått liiiite mer eld i baken nu när Gott Snack knappar in på honom. Själv fattar jag inte riktigt grejen. Visst att de har intressanta gäster, men tycker grundgänget är så jävla tråkiga och det hela känns så himla långsamt. Försökt lyssna under arbetspassen men dagarna känns typ dubbelt så långa. Helt outhärdlig skit. MEN, bra att det ger Martin lite incitament att anstränga sig något mer. Tycker han varit alldeles för slapp, sa upp min patreon av ren princip för att jag inte känner för att ge pengar åt en snubbe som försover sig på veckobasis. Synd, för jag gillade ändå extrapoddarna.
Citera
2020-05-09, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theomania
Ja, det märks ju verkligen att Martin fått liiiite mer eld i baken nu när Gott Snack knappar in på honom. Själv fattar jag inte riktigt grejen. Visst att de har intressanta gäster, men tycker grundgänget är så jävla tråkiga och det hela känns så himla långsamt. Försökt lyssna under arbetspassen men dagarna känns typ dubbelt så långa. Helt outhärdlig skit. MEN, bra att det ger Martin lite incitament att anstränga sig något mer. Tycker han varit alldeles för slapp, sa upp min patreon av ren princip för att jag inte känner för att ge pengar åt en snubbe som försover sig på veckobasis. Synd, för jag gillade ändå extrapoddarna.

Du kan göra som många andra att bli patreon men säga upp den innan månadsskiftet, och sen "bli patreon" igen.

Och för att vara extra gullig kan du ju vara vän nog och lägga ut poddarna här.
Citera
2020-05-09, 10:17
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theomania

Fattar inte heller riktigt grejen med Gott snack. Har gett den några chanser men tycker också grundgänget inte är några intressanta personer. AMK blev man ju intresserad av för att de var komiker. Deras ända plus är väl att de får dit Filip o Fredrik, Tomas Alfredsson eller Alex Schulman nån gång. Men är stort fan av AMK och tycker allt som oftast det är väldigt hög lägsta nivå på AMK. Det kan va något avsnitt här o var som inte riktigt lirar, eller nån gäst som är störig. Men i det stora hela tycker jag AMK är riktigt bra.

Men som du säger är det bra att Martin får lite eld i röven. Har vart för dålig rotation på gäster (kan ju ha med corona att göra), för många försovningar på senaste. Han sa ju även för nån månad sedan att Lisa Miskovskys agent (eller något) hade hört av sig och att Lisa ville vara med i AMK för promota sin nya musik, men han hade inte orkat ta tag i det eller glömt bort mejlet. :P Han borde involvera chatten mer igen. I veckan har han ju knappt kollat på sitt nyhetsdokument heller, eller har Rasmus slutat skicka?
Citera
2020-05-09, 10:39
Medlem
De enda som njöt av chatten var ju chatten. Tog bort rytmen helt ifrån programmet när Martin stannade ett flytande samtal med att läsa något tråkigt citat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in