Citat:
Ursprungligen postat av
Theomania
Ja, det märks ju verkligen att Martin fått liiiite mer eld i baken nu när Gott Snack knappar in på honom. Själv fattar jag inte riktigt grejen. Visst att de har intressanta gäster, men tycker grundgänget är så jävla tråkiga och det hela känns så himla långsamt. Försökt lyssna under arbetspassen men dagarna känns typ dubbelt så långa. Helt outhärdlig skit. MEN, bra att det ger Martin lite incitament att anstränga sig något mer. Tycker han varit alldeles för slapp, sa upp min patreon av ren princip för att jag inte känner för att ge pengar åt en snubbe som försover sig på veckobasis. Synd, för jag gillade ändå extrapoddarna.
Fattar inte heller riktigt grejen med Gott snack. Har gett den några chanser men tycker också grundgänget inte är några intressanta personer. AMK blev man ju intresserad av för att de var komiker. Deras ända plus är väl att de får dit Filip o Fredrik, Tomas Alfredsson eller Alex Schulman nån gång. Men är stort fan av AMK och tycker allt som oftast det är väldigt hög lägsta nivå på AMK. Det kan va något avsnitt här o var som inte riktigt lirar, eller nån gäst som är störig. Men i det stora hela tycker jag AMK är riktigt bra.
Men som du säger är det bra att Martin får lite eld i röven. Har vart för dålig rotation på gäster (kan ju ha med corona att göra), för många försovningar på senaste. Han sa ju även för nån månad sedan att Lisa Miskovskys agent (eller något) hade hört av sig och att Lisa ville vara med i AMK för promota sin nya musik, men han hade inte orkat ta tag i det eller glömt bort mejlet. :P Han borde involvera chatten mer igen. I veckan har han ju knappt kollat på sitt nyhetsdokument heller, eller har Rasmus slutat skicka?