2020-05-07, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Hvor holdet skytterklubben til?

Finstadjordet. Noen km. sør for Sloraveien.

https://www.gulesider.no/l%C3%B8renskog+sportsskyttere+finstadjordet/84578804/bedrift
Citera
2020-05-07, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det trenger ikke å bety noe som helst. Det er et helt vanlig moderne alarmsystem for hvermansen.
Jeg har også panikk-knapp - men ingen panikk.

Det er også veldig vanlig å installere alarmsystem etter fullført oppussing - så det kan ha vært planlagt en stund.
Vet ikke, men kanskje AEH allerede var i kontakt med Verisure, for første gang, før oppussingen av huset.

Er en del hysteriske påstander her inne , tror de har sett litt for mye på detektimen. Alle som bestiller alarm er personer som frykter for sitt liv..Makan til tøv.
Citera
2020-05-07, 13:08
Medlem
Citat:
Det trenger ikke å bety noe som helst. Det er et helt vanlig moderne alarmsystem for hvermansen.
Jeg har også panikk-knapp - men ingen panikk.

Det er også veldig vanlig å installere alarmsystem etter fullført oppussing - så det kan ha vært planlagt en stund.
Vet ikke, men kanskje AEH allerede var i kontakt med Verisure, for første gang, før oppussingen av huset.
Er det panikk-knappen du kaller den
Citera
2020-05-07, 13:15
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netflixnchill22
Nå gjør politiet undersøkelser ved hytta i Kvitfjell.

I VGs podd nämns det en annan stuga/hytte som ligger mer isolerat. Var ligger denna?
Citera
2020-05-07, 13:16
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Jag har undrat varför polisen tror att AEH blev bortförd naken - jag tror att det måste bero på att hennes badrock hittades på golvet eller i hallen. Badrocken kan ha gått av när AEH attackerades.
Ska man dela på någon är det lättare utan kläder.
Citera
2020-05-07, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Jeg utelukker på ingen måte at ankedomstolen - Eidsivating lagmannsrett - kan komme til å løslate Tom Hagen.

Men jeg kan ta feil.

I denne saken kan man ikke utelukke noe som helst. Utrolig fra ende til annen.
Men jeg vil bli overrasket, for politiet virker sikre i sin sak, og jeg lener meg på uttalelsen fra Riksadvokaten høsten 2019.
Etter hva jeg har forstått er det også en erfaren dommer som godkjente varetektsfengslingen.
Citera
2020-05-07, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
I denne saken kan man ikke utelukke noe som helst. Utrolig fra ende til annen.
Men jeg vil bli overrasket, for politiet virker sikre i sin sak, og jeg lener meg på uttalelsen fra Riksadvokaten høsten 2019.
Etter hva jeg har forstått er det også en erfaren dommer som godkjente varetektsfengslingen.

Man kan utelukke at TH har utført drap.
Citera
2020-05-07, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007

Medvirkning er like alvorlig.
Citera
2020-05-07, 13:28
Medlem
Citat:

Hvordan i alle verden kan du utelukke det?
Citera
2020-05-07, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smijern
Hvordan i alle verden kan du utelukke det?

Når du var liten, så prøvde du kanskje å presse sammen to puslebiter som bare nesten passet sammen?

Personer som TH er ikke så idioter at de tar tar livet av kona på den måten og på det tidspunktet det nå ha blitt gjort på.
Vent og se.
Citera
2020-05-07, 13:34
Medlem
Citat:
Når du var liten, så prøvde du kanskje å presse sammen to puslebiter som bare nesten passet sammen?

Personer som TH er ikke så idioter at de tar tar livet av kona på den måten og på det tidspunktet det nå ha blitt gjort på.
Vent og se.

Hva synes du om ektepakten fra 1993?
Citera
2020-05-07, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Medvirkning er like alvorlig.
Og så ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera