2020-05-06, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Det kommer aldrig att tas upp mer än som "stark vänskap" med risk för hedersmord, självmord och fanskap. Mergim med släkt kommer ALDRIG bekänna utåt eller för sig själva att han är ålagd åt annat håll, så att säga. Tråkigt, då de är ett mysigt par.

Har man hedersmord i Kosovo?
Har jobbat med kosovoalbaner och de har aldrig nämnt det?

Seriös fråga, ingen ironi
2020-05-06, 23:21
Medlem
herpesvårtas avatar
Vem hörde det sorgliga segmentet som utspelade sig nyss när alla sitter och pratar och Mergim, Sami, Jassa och Lennie börjar asgarva åt något som de ville minnas efter BB och Mergim säger glatt att de måste skapa en chattgrupp för dom fyra sen, då säger Frida lite uppgivet utan att någon uppmärksammar det, "för fem..."
Senast redigerad av herpesvårta 2020-05-06 kl. 23:26.
2020-05-06, 23:23
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Välkommen till tråden. Skall bli riktigt intressant att se vem av alla aliases du tidigare haft i tråden.
Du håller säkert på Mergim Feka aka bögalbanen aka pojken med husporslinet i käften etc. Eller har jag fel?

Froggy! Vilken lång paaaaaus du tvingades ta i och med bannen.

Tack för ditt varma välkomnande, men hädanefter ta det lite lugnt med alias-spekulationerna då det bryter mot regler. Är relativt ny i forumet så reglerna sitter färskt i minnet!

Tycker att FekaV1 bjöd på en hel del bra TV faktiskt, men det har aldrig varit någon favorit hos mig.
Den s.k "glassjudden" hade jag däremot väldigt varmt om hjärtat. Programmet har inte varit sig likt sen hans uttåg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vem hörde det sorliga segmentet som utspelade sig nyss när alla sitter och pratar och Mergim, Sami, Jassa och Lennie börjar asgarva åt något som de ville minnas efter BB och Mergim säger glatt att de måste skapa en chattgrupp för dom fyra sen, då säger Frida lite uppgivet utan att någon uppmärksammar det, "för fem..."

Nej men usch så sorgligt!!
Medlem
herpesvårtas avatar
[quote=bblover|71479892]
Citat:
Klart jag gör ibland! Få vettiga kvar här nu 😄[/QUOTE

Hoppas vi alla väntar med att rösta på måndag så vi är överens.
men Sami ska måste vi försöka behålla
Jajamen!
2020-05-06, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Har man hedersmord i Kosovo?
Har jobbat med kosovoalbaner och de har aldrig nämnt det?

Seriös fråga, ingen ironi

Hedersmord är inte kopplat till specifikt land. Förekommer i alla länder. Det är väl en sådan skam "bögandet" så man talar väl inte öppet om varken det eller mördandet. Mergim kan ju försöka hålla en hetrostil men är det inte extremt jävla uppenbart att de är ett par? Kan Mergim verkligen förneka det innerst inne? Tror han att ingen annan märker? På Insta dök frågan upp om läggning, Mergims förespråkare försvarade honom direkt med att han är hetro.
2020-05-06, 23:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Froggy! Vilken lång paaaaaus du tvingades ta i och med bannen.

Tack för ditt varma välkomnande, men hädanefter ta det lite lugnt med alias-spekulationerna då det bryter mot regler. Är relativt ny i forumet så reglerna sitter färskt i minnet!

Tycker att FekaV1 bjöd på en hel del bra TV faktiskt, men det har aldrig varit någon favorit hos mig.
Den s.k "glassjudden" hade jag däremot väldigt varmt om hjärtat. Programmet har inte varit sig likt sen hans uttåg.

Jag fick en grov hångelkyss av moderatorn som trodde jag skulle förvandlas till Lennie.
Skönt att du inte vill kolla in min röv som Fejka. BB går mot sin definitiva krasch inom kort och Fogde Kunskapsfågeln kollar in Sammy Rose redan.
2020-05-06, 23:33
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Synd man i avsnittet inte fick se Patzys entré tillsammans med Amilia. Så jäkla taggad så han tog inte in ett endaste ord Amilia sa. Väl inne hos Julia frågar han henne om dom är dom två första i huset trots att Amilia står bredvid. Amilia ’obetydlig’ redan från start
Hahaha glömmer aldrig den entrén. Och Patzy som sen säger att han trodde hon var någon från produktionen som visade honom runt i huset och undrade hur länge hon skulle vara kvar egentligen.
2020-05-06, 23:33
Medlem
csfs avatar
Citat:
Vem hörde det sorgliga segmentet som utspelade sig nyss när alla sitter och pratar och Mergim, Sami, Jassa och Lennie börjar asgarva åt något som de ville minnas efter BB och Mergim säger glatt att de måste skapa en chattgrupp för dom fyra sen, då säger Frida lite uppgivet utan att någon uppmärksammar det, "för fem..."

Menade han inte för grabbarna tror en fjärde var glasman?. Dom pratade om en sexig kvinna 🤔 hoppas jag har rätt annars fyfan:/
2020-05-06, 23:37
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Menade han inte för grabbarna tror en fjärde var glasman?. Dom pratade om en sexig kvinna 🤔 hoppas jag har rätt annars fyfan:/
Men skulle Frida missförstå den så då? För det verkade ju ha varit henne själv hon syftade på, i och med att det var de 4 som skrattade tillsammans och hon var inte riktigt med i asgarvet. Men jag hoppas du har rätt för det kändes inte nice alltså.
2020-05-06, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Hedersmord är inte kopplat till specifikt land. Förekommer i alla länder. Det är väl en sådan skam "bögandet" så man talar väl inte öppet om varken det eller mördandet. Mergim kan ju försöka hålla en hetrostil men är det inte extremt jävla uppenbart att de är ett par? Kan Mergim verkligen förneka det innerst inne? Tror han att ingen annan märker? På Insta dök frågan upp om läggning, Mergims förespråkare försvarade honom direkt med att han är hetro.

Mergim måste var bög till 100% Har inte sett en hetero man springa, hålla upp händerna eller bete sig så som han gör. Inte ens små barn från Balkan ska tilläggas.
Jag trodde bara inte hedersmord var så vanligt i Balkan som i andra rent muslimska länder.
2020-05-06, 23:40
Medlem
Har det hänt någonting ikväll? Orkar inte titta på liven längre? Såg att de fick se första avsnittet sedan roade jag mig med annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in