2020-05-06, 22:53
Bannlyst
Jasmine har redan glömt hur Martin ser ut och måste fråga Frida och Mergim. Snacka om pantad brud.
2020-05-06, 22:54
Medlem
Självklart har alla sina dippar där inne.

Sami var jävligt trist då han sa att han skulle gå ut med Glasman.
Men Sami har rest sig vecka efter vecka då hans vänner åkt ut. Utan att ha gråtit offentligt, men jag lovar att det känns i hans hjärta.
Man kan gråta inombords utan att det syns utanpå.

Jassa gråter en 15 min efter Martin och Julia åkt ut.
Lennie skulle gråta kvällen då Mergim åker och sen återgå till att bli sin karaktär Lilleskutt.

Frida gråtskrattar en hel kväll över han hon får vara kvar till finalveckan.

Mergim bryter fullständigt ihop och får prata med familjen, Anty, Amilia och resten av hans fans i bikten.
2020-05-06, 23:00
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Jasmine har redan glömt hur Martin ser ut och måste fråga Frida och Mergim. Snacka om pantad brud.
Hur pantad e inte castingen då som skicka henne vidare för hon verkade smart
2020-05-06, 23:01
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Självklart har alla sina dippar där inne.

Sami var jävligt trist då han sa att han skulle gå ut med Glasman.
Men Sami har rest sig vecka efter vecka då hans vänner åkt ut. Utan att ha gråtit offentligt, men jag lovar att det känns i hans hjärta.
Man kan gråta inombords utan att det syns utanpå.

Jassa gråter en 15 min efter Martin och Julia åkt ut.
Lennie skulle gråta kvällen då Mergim åker och sen återgå till att bli sin karaktär Lilleskutt.

Frida gråtskrattar en hel kväll över han hon får vara kvar till finalveckan.

Mergim bryter fullständigt ihop och får prata med familjen, Anty, Amilia och resten av hans fans i bikten.

Helt ärligt tror jag Mergim får åka ambulans om Lennie skulle åka ut innan honom.
2020-05-06, 23:01
Medlem
Vet inte om det redan skrivits om detta, men klippet i appen på Jassa och dammsugaren. Tror faktiskt inte att hon skådespelar där - otroligt kul att se Lennie och Samis reaktion samt tappra sätt att resonera med henne om elektricitet när hon berättar att hon diskat dammsugaren
2020-05-06, 23:02
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jo jag vet. Det var väl mer mot Kim, lite ironiskt om det är Samis förflutna han kritiserar när han slängdes ut pga antisemitiska uttalanden. Såg någon dokumentär där han bölade för att han blir kallad bög, transa och får skit för att han sminkar sig och så. Sen satt han (och Isabelle) och skrattade åt att Mergim verkar vara bög. Otroligt förvirrad människa som jag aldrig följt eller haft intresse av att följa.

Hörrö! Du om någon vet väl att det inte riktigt funkar att vara ironisk här?

Här verkar det bara trenda inlägg som
"sami e best ni kan pakka o dra"
"faack er alla"
"ja beta 10 000 po sammi 5000 po lenny"
"faaaannn mjiärgim e bajsbrunn"
"jefla glassjudde!! sckönt att han e utte nu jefla tomte nise!!!!!!!!"

Osv. Gå ner på nivån eller bli bannad, bitch!
2020-05-06, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Helt ärligt tror jag Mergim får åka ambulans om Lennie skulle åka ut innan honom.

Jag vågade bara inte vara så grov. Skönt att ändå att du håller med mig på något av det jag skriver.
2020-05-06, 23:11
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Jag vågade bara inte vara så grov. Skönt att ändå att du håller med mig på något av det jag skriver.
Klart jag gör ibland! Få vettiga kvar här nu 😄
2020-05-06, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hörrö! Du om någon vet väl att det inte riktigt funkar att vara ironisk här?

Här verkar det bara trenda inlägg som
"sami e best ni kan pakka o dra"
"faack er alla"
"ja beta 10 000 po sammi 5000 po lenny"
"faaaannn mjiärgim e bajsbrunn"
"jefla glassjudde!! sckönt att han e utte nu jefla tomte nise!!!!!!!!"

Osv. Gå ner på nivån eller bli bannad, bitch!

Kan du förklara dig lite bättre så vi förstår? Vem försöker du härma?
2020-05-06, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Undrar om produktionen berättar vad folk tycker och tänker eller om det är upp till honom själv att få reda på genom familj eller DMs. Att komma ut till att indirekt ha kommit ut ur garderoben är ganska GROVT

Det kommer aldrig att tas upp mer än som "stark vänskap" med risk för hedersmord, självmord och fanskap. Mergim med släkt kommer ALDRIG bekänna utåt eller för sig själva att han är ålagd åt annat håll, så att säga. Tråkigt, då de är ett mysigt par.
2020-05-06, 23:17
Medlem
[quote=herpesvårta|71479787]Klart jag gör ibland! Få vettiga kvar här nu 😄[/QUOTE

Hoppas vi alla väntar med att rösta på måndag så vi är överens.
men Sami ska måste vi försöka behålla
2020-05-06, 23:19
Medlem
Jomras avatar
Synd man i avsnittet inte fick se Patzys entré tillsammans med Amilia. Så jäkla taggad så han tog inte in ett endaste ord Amilia sa. Väl inne hos Julia frågar han henne om dom är dom två första i huset trots att Amilia står bredvid. Amilia ’obetydlig’ redan från start

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in