Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Det høres usannsynlig ut at han har rukket hjem igjen før 9:14 når han ankom Futurum 9:08/9:09. Da har han ikke vært innenfor døren på kontoret i hvert fall. Det tar litt tid å kjøre i morgenrushet, og vi snakker Lørenskogs mest trafikkerte område. Så jeg tipper det har vært medhjelpere i den bilen jeg. De har ventet med å slå til inntil de visste at TH var ankommet Futurum og hadde alibi.
Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Det vet jeg ikke, men politiet vet garantert hvilken bil TH kjørte den morgenen og han må ha ankommet Futurum med den omtrent samtidig som denne bilen rygget inn til boligen.
Et lite ps, hvis man kommer snarveien via gangvei fra fiskeplassen ELLER snarvei over plenen ved blokkene så MÅ man rygge inn foran boligen. Det er for smalt og krapp sving til at man kan runde porten.
Takk for viktig opplysning!
Kan TH ha rukket å kjøre til arbeidsplassen på 3 minutter fra den gangveien?
Noen skrev i går om en kjørerute fra Sloraveien til Futurum som det tar 4 minutter å kjøre.
Teori: TH forlater hjemmet
før kl 9, og kjører deretter til boligblokken der et vitne observerer en bil kjøre fra boligblokken og over en plen i retning Sloraveien.
Deretter kan han ha kjørt til det punktet på gangveien der det ble observert en bil rygge fra, og han rygger mot huset. Deretter kjører han til arbeidsplassen. Kanskje, hvis det var slik, så var det eventuelt bare planlagt "mistenkelig" kjøring i området for å få politiet til å tro at forbrytelsen skjedde på det tidspunktet?
Eller en annen person hadde ev et oppdrag med å fabrikere "mistenkelig kjøring" i det tidsrommet?
Men det høres merkelig ut om noen skulle ha fabrikert dette med bilkjøringen og også ha vært nær huset ca kl 9:05 når AE ringte til noen kl 9:14.
Citat:
Ursprungligen postat av
POlROT