Citat:
Ursprungligen postat av
ParMobil
Konspirationsteorierna tar sig till nya nivåer märker man!
Man kan ha åsikter om eftersläpningar osv, men att i Sverige lyckas mörka dödsfall är omöjligt vill jag säga. Förstå hur många tusen inblandade på alla nivåer som måste vara med på detta. Alltifrån sköterskor, läkare, överläkare, regionerna, FHM och SCB.
Det funkar liksom inte i en demokrati som Sverige.
Det är så enkelt att bara kolla SCBs statistik efter några veckor, så har man ju sanningen.
SÅ du tror att Sverige är enda landet i världen som är transparent och inte ljuger?
Siffror i SCB säger ingenting.
Det vill säga: ingen säger att de siffrorna kommer vara fake. Det är troligtvis omöjligt.
Men det är inte alls det jag syftade på.
Det jag syftade på är:
1 - Siffror på antal avlidna som presenteras varje dag
2 - Allmänt hur många som anses ingå i statistiken.
Siffror som presenteras varje dag är skrattretande.
Varje dag eftersläpning. Har inte hört i nåt land att man pratar om det.
Det är inte så att jag tror att andra länder vet exakt hur många som dog en viss dag.
Det jag säger att i princip ingenstans ser man såna hopp och diskrepans så som man ser i Sverige.
Det heter inte mörkning men det heter metvetet försök att förvirra folk.
När det gäller de som tas med i statistiken, det är säkert att det förekommer I Sverige som i andra länder.
Lyckas man i andra länder lyckas man även i Sverige.
Folk som har mankt i SVerige har som är intresserad av att hela sanningen inte ska komma fram och säkert sina metoder för att få det igenom.
Vill man inte tro på det får man fortsätta titta på den blåa himlen, inget som hindrar.