2020-05-05, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Hur ser stegen med rates ut på JH nu?
Samt har de fortfarande avgift på 5€ på utbetalningar?

0–775 vanliga meddelanden per vecka = € 0.12 776–1175 vanliga meddelanden per vecka = € 0.13 1176–1575 vanliga meddelanden per vecka = € 0.14 1576–1975 vanliga meddelanden per vecka = € 0.15 1976 eller fler vanliga meddelanden per vecka = € 0.18

Ja de tar minst 5för utbetalning. 50-250 så kostar det 5, tjänar du över 1001 kostar det 15.
2020-05-06, 09:22
Bannlyst
Någon av er som fått pengarna in till bitsafe än? Inget här än så länge.
2020-05-06, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Någon av er som fått pengarna in till bitsafe än? Inget här än så länge.

Kommer in imorgon. (Kom på torsdag förra veckan i alla fall)
2020-05-06, 12:04
Medlem
honung66s avatar
Kan man fortsätta att använda payoneer genom att ange mottagandekonto? Jag hittar både Swift och bic-nummer i appen.
2020-05-06, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honung66
Kan man fortsätta att använda payoneer genom att ange mottagandekonto? Jag hittar både Swift och bic-nummer i appen.
Vem hade trott att detta skulle bli ditt första inlägg på flashback efter 14 år? Gratulerar.

Förövrigt så testa, det kanske går men någon gång för längesedan frågade jag payoneer om det gick att sätta in pengar på deras konto och det fungerade inte så jag vet inte hur det ser ut på den fronten.

Förmodligen kommer det gå ganska mycket i avgifter om du gör så dock.

edit: har inte heller fått några cash från bitsafe ännu. Förresten ni som redan har fått där en gång, får man likt payoneer ett mail till epostadressen om att man har fått in betalning?
Senast redigerad av XX1 2020-05-06 kl. 12:37.
2020-05-06, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honung66

För att det ska fungera behöver du verifiera information under deras villkor gällande deras "Global Payment Service"

Det är dock mer tänkt för e-handel, affiliate, freelancer.com, fiverr osv, för du behöver skicka länk till den hemsida/butik/profil du har. Att skicka att du jobbar för JH funkar nog sådär då de ej godkänner "dating" eller "adult entertainment" (som troligtvis är anledningen till att JH ej får använda dem mer).

Bättre du kör på Transferwise om du inte vill använda Bitsafe.
2020-05-06, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Vem hade trott att detta skulle bli ditt första inlägg på flashback efter 14 år? Gratulerar.

edit: har inte heller fått några cash från bitsafe ännu. Förresten ni som redan har fått där en gång, får man likt payoneer ett mail till epostadressen om att man har fått in betalning?

Det kommer imorgon till Bitsafe.

Som standard får du inget mejl när pengarna kommer in, men du kan ställa in det så här:

1. Klicka på dina notiser (den ikonen med pratbubblan i menyn där uppe)
2. Klicka på "Setup Notifications" (kugghjulet)
3. Under "I receive money" kan du ställa in att få mejl eller till och med sms när pengar kommer in.
2020-05-06, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Det kommer imorgon till Bitsafe.

Som standard får du inget mejl när pengarna kommer in, men du kan ställa in det så här:

1. Klicka på dina notiser (den ikonen med pratbubblan i menyn där uppe)
2. Klicka på "Setup Notifications" (kugghjulet)
3. Under "I receive money" kan du ställa in att få mejl eller till och med sms när pengar kommer in.
Det ska jag göra, tusentack!!

Är det aldrig på torsdagar? Inte före eller efter?
2020-05-06, 13:01
Medlem
Citat:
Det ska jag göra, tusentack!!

Är det aldrig på torsdagar? Inte före eller efter?

Jag vet inte. Förra veckan kom det på torsdag och den här veckan antar jag det eftersom det inte kommit än, men det kanske varierar som det gjorde med Payoneer.
2020-05-06, 18:03
Medlem
R4hu7s avatar
Även många som skickat PM till mig om när Operadors lön kommer in på kontot. Det kommer på onsdagar.
2020-05-06, 18:36
Medlem
honung66s avatar
[quote=XX1|71471804]Vem hade trott att detta skulle bli ditt första inlägg på flashback efter 14 år? Gratulerar.

Förövrigt så testa

Tack så mkt, har nog skrivit inlägg tidigare än för 14 år sen, men jag gissar att inlägg äldre än 10 år är rensade, vilket jag är EXTREMT tacksam för

Jag testar och om någon är intresserad kan jag posta resultatet?
2020-05-06, 19:10
Medlem
[quote=honung66|71475855]
Citat:

Förövrigt så testa

Tack så mkt, har nog skrivit inlägg tidigare än för 14 år sen, men jag gissar att inlägg äldre än 10 år är rensade, vilket jag är EXTREMT tacksam för

Jag testar och om någon är intresserad kan jag posta resultatet?

Jag startade ett nytt konto eftersom att man aldrig blir av med gamla inlägg som gjorde när man var ung och dum.. Kollade nu, mina gamla 10+ år finns kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in