2020-05-06, 11:06
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaevligtforvirrad
Hej, kära flashbackvänner.

Jag är den typen av människa som tycker om att festa, väldigt mycket.
Har alltid festat på alkohol för att sedan gå över till alkohol o diverse substanser.

Vi kan nog alla vara överens om att MDMA är den heliga graalens substans, men problemet är att jag inte vill bruka MDMA för ofta, för att det är en självklarhet för mig att få behålla magin, annars meningslöst.

Att festa enbart på alkohol är inte speciellt roligt heller, och kokainet i stan är precis värdelöst och inte värt pengarna alls.

Därför tänker jag mig amfetamin till festandet. Det som håller mig undan är just den här biten med sömn, då jag inte är särskilt intresserad utav att vara vaken tidigt in på morgonen, utan när man går hem från krogen vid 03 så vill jag kunna gå o hämta mig en kebab, käka upp den för att sedan gå och sova.

Låt oss säga att man tar en 0.2a tjack vid 19 tiden, och that’s it. Ingen refill, utan bara alkohol resten av kvällen.
Hur i hela fridens namn ska jag kunna sova när jag kommer hem från krogen sen?
Benso är inte ett alternativ för att kunna somna, inte heller substitut till benso.

Så, alla ni som brukar festa på tjack, hur somnar ni på natten sen, när festen är slut?

En 0.2 vid kl 19 för att sen fortsätta festa med alkohol så kommer du till 99% chans stoppa fingret i påsen igen. Så räkna med att se soluppgång och höra gräsklippare när du ska försöka sova runt lunch
Citera
2020-05-06, 11:12
Medlem
Wimsass avatar
Någonting jag lärt mig under dom år jag själv brukat är det att, vill man sova så kan man sova...visst, skickar du i dig en dos och lägger dig direkt efter kanske det blir lite svårt, men går det några timmar så somnar man...gäller bara att sätta sig och varva ner en lliten stund, och när du väl lägger dig så slappna bara av och tänk inte på att du inte kommer kunna somna...sätt gärna på någon avkopplande musik oxå....
Lycka till
//A
Citera
2020-05-06, 11:23
Medlem
Jaevligtforvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter50
I fängelset lär du dej leva utan droger och festande

Och vart vill du komma med ditt svar? Sen när åker man i finkan för att man festar på en 0.2a tjack?
Citera
2020-05-06, 12:11
Medlem
dunkel.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter50
I fängelset lär du dej leva utan droger och festande
Som om att det inte fanns mycket droger där att krita för?
Citera
2020-05-06, 13:07
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Tog tjack för första gången igår kväll vid 20 tiden ungefär, 12h senare o har inte sovit en blund. Omöjligt. Sänkte ett par öl under resans gång. 4 öl på 6h, inget överdrivet. Köpte en påse på 1g, tömde ut ungefär halva, kanske lite mer.
Av det tog jag 2 linor o polaren 1. Låg 2h i sängen mellan 04-06 i hopp om att somna tills jag insåg hur meningslöst det var. Gick upp o har tryckt i mig 3 tallrikar yoggi.. dags för härlig dusch för att duscha av svett man utsöndrat under kvällen o nu under at:n.
Bortsett från att det är i princip omöjligt att sova så mår jag fortfarande helt som vanligt i psyket. Hoppas på att det ska hålla i sig! Säg gärna ifall jag tar ut vinsten i förskott. Har trotts allt bara gått 12h. Värt att tillägga är att jag inte refillade, drog enbart 2 linor efter varran vid 20 tiden igår.

Todays lesson: Ruset väger inte mer än bieffekterna, det här var inget för mig. Tur jag är ledig veckan ut

Citat:
Hej, kära flashbackvänner.

Jag är den typen av människa som tycker om att festa, väldigt mycket.
Har alltid festat på alkohol för att sedan gå över till alkohol o diverse substanser.

Vi kan nog alla vara överens om att MDMA är den heliga graalens substans, men problemet är att jag inte vill bruka MDMA för ofta, för att det är en självklarhet för mig att få behålla magin, annars meningslöst.

Att festa enbart på alkohol är inte speciellt roligt heller, och kokainet i stan är precis värdelöst och inte värt pengarna alls.

Därför tänker jag mig amfetamin till festandet. Det som håller mig undan är just den här biten med sömn, då jag inte är särskilt intresserad utav att vara vaken tidigt in på morgonen, utan när man går hem från krogen vid 03 så vill jag kunna gå o hämta mig en kebab, käka upp den för att sedan gå och sova.

Låt oss säga att man tar en 0.2a tjack vid 19 tiden, och that’s it. Ingen refill, utan bara alkohol resten av kvällen.
Hur i hela fridens namn ska jag kunna sova när jag kommer hem från krogen sen?
Benso är inte ett alternativ för att kunna somna, inte heller substitut till benso.

Så, alla ni som brukar festa på tjack, hur somnar ni på natten sen, när festen är slut?

Lyssna nu på dina egna ord broder. Med tjack i kroppen sover du inte. Punkt.
Citera
2020-05-06, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Lyssna nu på dina egna ord broder. Med tjack i kroppen sover du inte. Punkt.

Det var debuten ja. Vissa vill ju hävda att där finns diverse naturliga metoder man kan ta till sig för att sova. Tycker ju trots allt om själva ruset, synd att bojkotta helt då
Citera
2020-05-06, 21:13
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:

Det var debuten ja. Vissa vill ju hävda att där finns diverse naturliga metoder man kan ta till sig för att sova. Tycker ju trots allt om själva ruset, synd att bojkotta helt då
Lita på mig... Tjack är solklart värt att bojkotta helt.
Citera
2020-05-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Lita på mig... Tjack är solklart värt att bojkotta helt.

Då får du mer än gärna tipsa om andra roliga fest-droger förutom E, kola och tjack som går att kombinera med alkohol.

Inga dissociativa.
Citera
2020-05-07, 14:23
Medlem
orrecrists avatar
Med benso typ direkt. Utan benso el sömnisar 30 timmar + ibland längre beroende på kvalite samt hur länge man varit vaken.
Citera
2020-05-27, 08:29
Medlem
Plaguetongue1s avatar
8-15 timmar beroende på omständigheter, med benso kan jag sova när jag vill
Citera
2020-05-27, 13:55
Medlem
Drygt 8h om man tar stadig jävla dos, 5h efter normaldos, om det inte är bankat med meta då.
Citera
2020-07-03, 21:24
Medlem
När ska jag sluta?

Tjäna!

Tjackat i typ 5 timmar och druckit lite öl och undrar om lite thc funkar att få mig att somna lite Senare? Och när ska jag sluta tjacka då?
Relativt amatör med tjo så där av ovissheten

Kanske dragit en 7-10 medium streck
Har en sån vape penna med thc olja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in