2020-02-05, 19:33
Medlem
Ska jag lägga mig mellan 23-01 så tar jag inget efter kl 18.

Vid fest så tas det ut på småtimmarna men då somnar man efter röka, blå eller andra sömnhjälpmedel.
Citera
2020-02-14, 07:18
Medlem
Boggymans avatar
Kvalitén på tjacket samt hur mycket du tar har väl en ganska betydande roll..Samt hur erfaren personen är...Frågan behöver nog preciseras något för att få ett bra svar.
Citera
2020-02-21, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boggyman
Kvalitén på tjacket samt hur mycket du tar har väl en ganska betydande roll..Samt hur erfaren personen är...Frågan behöver nog preciseras något för att få ett bra svar.

Bombade ca 1 g kletigt igår vid 20-21. Inte rört tjack på 3 år. Vid 06:30 tog jag 40 mg Stesolid, 50 mg Quetiapin och 30 mg Stilnoct.
Absolut nada har hänt i sömnväg.
Vid 14:00 gjorde jag ett nytt försök med ca 50 mg Stesolid och 20 mg Stilnoct plus några Paraflex för spänningarna i nacken.
Fortfarande klarvaken.

Min plan är att försöka gå ut och gå en liten promenad om någon timma och se om det hjälper.
Ska upp och jobba 05:00 imorgon så behöver ju verkligen somna ikväll. Det kan väl ändå inte spöka i mer än 24 timmar med all den medicinen?
Citera
2020-03-17, 01:51
Medlem
AT tredje dagen efter tjack

Hej alla glada.

Drog i mig några små linor tjack i lördagskväll. Tog sista runt kl 24. Vid 4-tiden käkade jag en halv E.

Sov ingenting på söndagen, sov till och från under måndagsnatten och sov 4 timmar inatt.

Mår allmänt bra förutom förhöjd vilopuls.

Någon som har nåt tips så man kan sova på riktigt igen?
Citera
2020-03-17, 02:16
Medlem
BfgaT8as avatar
Vätska och några mg alprazolam eller klonazepam. Så kommer du må bättre sen.

Jag hade personligen aldrig stoppat i mig centralstimulantia utan ha något att landa på. Men förhoppningsvis har du lärt dig en läxa.
Citera
2020-03-17, 06:11
Medlem
”Tredje dagen” haha.
Jag skulle tänka över varför man får AT tredje dagen efter tjack.

Mycket vatten mycket fett, lycka till.
Citera
2020-03-17, 08:19
Medlem
Jaevligtforvirrads avatar
Tillägg

Tog tjack för första gången igår kväll vid 20 tiden ungefär, 12h senare o har inte sovit en blund. Omöjligt. Sänkte ett par öl under resans gång. 4 öl på 6h, inget överdrivet. Köpte en påse på 1g, tömde ut ungefär halva, kanske lite mer.
Av det tog jag 2 linor o polaren 1. Låg 2h i sängen mellan 04-06 i hopp om att somna tills jag insåg hur meningslöst det var. Gick upp o har tryckt i mig 3 tallrikar yoggi.. dags för härlig dusch för att duscha av svett man utsöndrat under kvällen o nu under at:n.
Bortsett från att det är i princip omöjligt att sova så mår jag fortfarande helt som vanligt i psyket. Hoppas på att det ska hålla i sig! Säg gärna ifall jag tar ut vinsten i förskott. Har trotts allt bara gått 12h. Värt att tillägga är att jag inte refillade, drog enbart 2 linor efter varran vid 20 tiden igår.

Todays lesson: Ruset väger inte mer än bieffekterna, det här var inget för mig. Tur jag är ledig veckan ut
Senast redigerad av Jaevligtforvirrad 2020-03-17 kl. 08:21. Anledning: Tillägg
Citera
2020-03-24, 18:30
Medlem
SvampDamp.s avatar
3-6 timmar om de e starka grejor 12-24 timmar..
Citera
2020-03-27, 23:36
Medlem
Har visserligen bara tagit oralt, men tar jag senare än 11 på förmiddagen blir det ingen sömn på hela natten.
Citera
2020-05-06, 10:51
Medlem
Jaevligtforvirrads avatar
Festa på amfetamin och sedan sova?

Hej, kära flashbackvänner.

Jag är den typen av människa som tycker om att festa, väldigt mycket.
Har alltid festat på alkohol för att sedan gå över till alkohol o diverse substanser.

Vi kan nog alla vara överens om att MDMA är den heliga graalens substans, men problemet är att jag inte vill bruka MDMA för ofta, för att det är en självklarhet för mig att få behålla magin, annars meningslöst.

Att festa enbart på alkohol är inte speciellt roligt heller, och kokainet i stan är precis värdelöst och inte värt pengarna alls.

Därför tänker jag mig amfetamin till festandet. Det som håller mig undan är just den här biten med sömn, då jag inte är särskilt intresserad utav att vara vaken tidigt in på morgonen, utan när man går hem från krogen vid 03 så vill jag kunna gå o hämta mig en kebab, käka upp den för att sedan gå och sova.

Låt oss säga att man tar en 0.2a tjack vid 19 tiden, och that’s it. Ingen refill, utan bara alkohol resten av kvällen.
Hur i hela fridens namn ska jag kunna sova när jag kommer hem från krogen sen?
Benso är inte ett alternativ för att kunna somna, inte heller substitut till benso.

Så, alla ni som brukar festa på tjack, hur somnar ni på natten sen, när festen är slut?
Citera
2020-05-06, 10:59
Medlem
I fängelset lär du dej leva utan droger och festande
Citera
2020-05-06, 11:00
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaevligtforvirrad
Hej, kära flashbackvänner.

Jag är den typen av människa som tycker om att festa, väldigt mycket.
Har alltid festat på alkohol för att sedan gå över till alkohol o diverse substanser.

Vi kan nog alla vara överens om att MDMA är den heliga graalens substans, men problemet är att jag inte vill bruka MDMA för ofta, för att det är en självklarhet för mig att få behålla magin, annars meningslöst.

Att festa enbart på alkohol är inte speciellt roligt heller, och kokainet i stan är precis värdelöst och inte värt pengarna alls.

Därför tänker jag mig amfetamin till festandet. Det som håller mig undan är just den här biten med sömn, då jag inte är särskilt intresserad utav att vara vaken tidigt in på morgonen, utan när man går hem från krogen vid 03 så vill jag kunna gå o hämta mig en kebab, käka upp den för att sedan gå och sova.

Låt oss säga att man tar en 0.2a tjack vid 19 tiden, och that’s it. Ingen refill, utan bara alkohol resten av kvällen.
Hur i hela fridens namn ska jag kunna sova när jag kommer hem från krogen sen?
Benso är inte ett alternativ för att kunna somna, inte heller substitut till benso.

Så, alla ni som brukar festa på tjack, hur somnar ni på natten sen, när festen är slut?

Nu var det länge sedan.....men jag har alltid varit vaken hela natten plus förmiddagen oavsett hur lite jag tog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in