2020-05-06, 12:03
Medlem
Halleluja!!! BB lyssnade på tittarna och tog megafonen...
2020-05-06, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fattar fortfarande inte varför det är okej att prata under Freeze...
För att det här är Big Brother 2020. Ett riktigt jävla skitprogram tack vare en värdelös produktion. Tack gode gud att deltog från gaphalsen megafonen men hon borde tvingas vara helt tyst!!
2020-05-06, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Amilia får tycka vad hon vill, har inte väntat mig att hon skulle kunna ta kritik. En intressant detalj, typiskt för sådana som skapar egna regler för sig själva: Hon pratar nedlåtande om kvinnor som om hon inte var en själv. När jag tog upp detta sa ngn här att hon upplever sig inte som en kvinna utan som en homosexuell man??? Som homosexuell man kan hon kritisera andra kvinnor utan att kritisera samtidigt sig själv?? Men när det passar henne så upplever hon sig som en kvinna?? Som att vi är kvinnohatare om vi kritiserar henne? Och hon kallar sig för smart?

Tack, Tack!! Skrattar så jag gråter.. Fick ju lite bilder som susade förbi här som inte var alltför vackra, men Såå bra skrivet och formulerat och på pricken rätt! Nu har jag fått dagens lilla kick och kan unna mig en kaka till kaffet. Så himla bra skrivet.
2020-05-06, 12:21
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jasmine tvättar alltså inte händerna efter hon varit på dass och gjort nummer 2. Varför är det ingen som säger åt henne? Pinsamt för henne att så många ser hur ohygienisk hon är. Fräsch tjej.

Inte ens efter nummer 2? Fyfan vilken vidrig tjej.
2020-05-06, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För att det här är Big Brother 2020. Ett riktigt jävla skitprogram tack vare en värdelös produktion. Tack gode gud att deltog från gaphalsen megafonen men hon borde tvingas vara helt tyst!!
Nu har hon öronkopor/hörselskydd på sig också som gör att hon inte hör hur högt hon pratar. Det är helt produktionens fel att hon måste ha dom på sig så folk stör sig
2020-05-06, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Amilia får tycka vad hon vill, har inte väntat mig att hon skulle kunna ta kritik. En intressant detalj, typiskt för sådana som skapar egna regler för sig själva: Hon pratar nedlåtande om kvinnor som om hon inte var en själv. När jag tog upp detta sa ngn här att hon upplever sig inte som en kvinna utan som en homosexuell man??? Som homosexuell man kan hon kritisera andra kvinnor utan att kritisera samtidigt sig själv?? Men när det passar henne så upplever hon sig som en kvinna?? Som att vi är kvinnohatare om vi kritiserar henne? Och hon kallar sig för smart?

Som jag sagt innan, det är inte en slump att dessa tre blev näthatade, men ingen annan av kvinnorna som åkt ut.. Så hatet handlar enbart om deras kön, eller säger man bara så för att man inte kan hantera kritik om ens egen person?
2020-05-06, 12:46
Medlem
123....s avatar
Dr Tråk = Amilia 100%
2020-05-06, 12:47
Medlem
mscatzys avatar
Asså Fridas skratt... Låter inte som om det är någon glädje i det. Låter mer elakt.
2020-05-06, 12:50
Medlem
FarbrorAgges avatar
Tyvärr skämmer Jass inte bara ut sig själv när hon inte tvättar sina händer efter toalettbesök. Hon skämmer samtidigt ut sina föräldrar, lärare och sin hjärna. Varje ansvarsfull normalintelligent samhällsmedborgare vet vikten av grundläggande hygien.
2020-05-06, 12:53
Medlem
Gad veta hvad mergim fik at veta i bikten. Nu er han jo glad igen. Og vil kanske også äta. Jävla songröst
2020-05-06, 12:54
Medlem
Sammi torkar alt frabord på gulvet. Haha han er lite konstig iblandt
2020-05-06, 12:56
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Tyvärr skämmer Jass inte bara ut sig själv när hon inte tvättar sina händer efter toalettbesök. Hon skämmer samtidigt ut sina föräldrar, lärare och sin hjärna. Varje ansvarsfull normalintelligent samhällsmedborgare vet vikten av grundläggande hygien.

Och hon jobbar i butik och som lärarvikarie. Produkterna i hennes butik lär vara kladdiga, och hoppas hon inte är satt på att lära eleverna om hygien.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in