2020-05-06, 01:26
Medlem
storebror11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffrey.Beaumont
Tom F*ssd*l

"kjente" broren hans for mange år tilbake. Hvis det er brødrene med nesten helt like fornavn?
Citera
2020-05-06, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Om det stemmer har Holden allerede belastet Staten for 36 timers arbeide med støtteskrivet. Til en timepris på hva da.

Tyvlånte timepriser fra Lippestad, https://advokatlippestad.no/priser/

Har vært en lønnsom helg for Holden.

Jeg tror at staten har faste takster for advokater mens de kan ta hva de vil av private. Mulig TH må spe på litt av egen lomme for utgifter utover statens takst ?
Citera
2020-05-06, 01:29
Medlem
Det hevdes at AEH var/er enebarn :

Hennes far : Jørgen Henriksson Viken (Wiken)
Kjønn: Mann
Født: 26. Mars 1921
Haus, Hordaland, Norway
Død: 06. August 2000 (79)
Bergen, Hordaland, Norway
----
Hennes mamma :
Ragnhild Jorunn Rasmussen (Kvilås)
Kjønn: Kvinne
Født: 02. Juli 1924
Gjøvik, Oppland, Norway
Død: 29. November 1997 (73)
Gjøvik, Oppland, Norway
Begravet: Gjøvik, Oppland, Norway
Nærmeste familie:

Datter av Arne Bertinius Johnsen Kvilås og Aasta Elisabeth Larsdotter Falkevik
Wife of <privat> Rasmussen
Ex-wife of Jørgen Henriksson Viken
Mor til <privat> Rasmussen (Viken)
-----------------------
AEH sin slekt er som dette :
Biological child of Jørgen Henriksson Viken og Ragnhild Jorunn Rasmussen
Foster child of <privat> Rasmussen
Gift med <privat> Hagen
Forelder til <privat> (Hagen); <privat> (Hagen) og <privat> (Hagen)
Half sibling of <privat> Viken; J***e Viken og E***nd Viken
-----
Dette er funnet på Genealogy. Jeg driver selv på med slektsforskning, slik at jeg tenkte at det var mulig å finne noen spor.
Jeg skriver dette da jeg ser at det hevdes at AEH var enebarn. Hun har/hadde søsken...eller det man kaller halvsøsken dersom opplysningene er korrekte.
En forferdelig tragisk sak.
Citera
2020-05-06, 01:37
Medlem
Er det sånn at h is Hagen løslates av lagmannsretten så kan han gjøre som han vil og siktelsen taes vekk?
Kan politiet gjøre like grundige undersøkelser som nå hvis han er en fri mann? Kan de si hvof han får gå og ikke? Feks at ikke får bo i huset sitt mens de undersøker?

Er redd lagmansretten løslater han og han slipper unna. Det hadde vært kjipt..
Citera
2020-05-06, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poppisen
Om TH är skyldig, funderar jag på följande
Han har planerat det sedan flera månader tillbaka eftersom Monero kontot var skapat då.
Varför valde han då att ta livet av henne just denna morgon? Dålig tajming eftersom en elektriker hade ett avtal om att komma hem till dem och AEH även skulle träffa en dotter denna dagen. Hon var bevisligen i livet sent på kvällen innan då de var på teater i Oslo. Enligt media var hon också i livet nästa morgon då hon hade ett telefonsamtal med en anställd på TH s företag. Var detta samtal kritiskt? Vad handlade det om?
Sen har vi 9.14 samtalet som är hans alibi. Om samtalet var till honom är det värdelöst som alibi. Han kan ha tagit med sig hennes mobil till jobbet och ringt sig själv. Antar att det var samma mobilmast för Sloraveien och Futurumsenteret eftersom de ligger så nära varandra geografiskt.
Om han är skyldig måste det ha hänt något avgörande den morgonen eller kvällen innan som fick honom att agera akut. Annars kunde han ha väntat på ett bättre tillfälle.

9.14 samtalen er kun alibi for klokkeslettet 9.14. Det tar bare noen minutter å kjøre hjem igjen fra Futurum.
Citera
2020-05-06, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serpient1
Skal finne videon så kommer jeg tilbake til deg om min tanke rundt uttalelsen.

Det er ingen kidnapping det kan jeg være enig i, men heller ett bestillings oppdrag med bortføring og drap som avsluttning. Om hu har blitt drept der eller en annen plass det er ikke godt å si, men jeg vil anta hu ikke har blitt drept på det èneste åstedet politiet har å gå etter.. Med mindre det er TH som har gjort det selv i affekt.
Det har blitt nevnt muligheten for et annet åsted i tråden, da synske Michael Winger har sett på denne saken og pekt ut et sted. Om politiet har tatt han alvorlig og sjekker ut dette stedet vet jeg ikke, men selv er jeg 100% overbevist om at det er der hun ble drept. Det politiet sier i dette intervjuet dere snakker om, mener jeg peker i retning av at de har flere åsteder, da han sier at å undersøke Sloraveien er en del av åstedsgranskningen. Jeg håper inderlig de sjekker ut dette stedet også.
Citera
2020-05-06, 02:50
Medlem
" en mann som vedkommende skal ha hatt et møte med. ... hadde forklart som sitt alibi for den dagen Anne-Elisabeth Hagen forsvant. ... møtt hverandre på en adresse som ligger omtrent 20 mil fra Hagens bolig"

https://www.aftenposten.no/norge/i/y328ME/politiet-jakter-paa-flere-medhjelpere-og-vurderte-flere-paagripelser-da-tom-hagen-ble-paagrepet-og-s iktet?

Hvor kan man lese om dette uten å ha abonnement på Aftenposten?
Citera
2020-05-06, 02:50
Medlem
Lurer på om Michael Greene i bunn og grunn var en informant for politiet som skulle infiltrere TH.
Citera
2020-05-06, 03:10
Medlem
"Green møtte bare Hagen én gang.
Han svarer følgende på hvorfor det ikke ble noe samarbeid mellom organisasjonen han leder og Hagen:
– Jeg var av den oppfattelse av at vi trykket på noen knapper som han kanskje var nervøs for, kanskje fordi han har visst noe selv. Jeg kan ikke svare på det, men ut fra det som foregikk var det litt merkelig å ta den beslutningen. For vi var i gang med en dialog.
Hagens forsvarer Svein Holden ønsker ikke å kommentere Greens uttalelser."
https://www.tv2.no/a/11409855/

"Etter møtet skal imidlertid kontakten mellom Hagen og Green ha stoppet. Etter det ABC Nyheter får opplyst skal foreningen ha stilt flere krav for å bistå i arbeidet med å finne ut av hva som skjedde med kona, betingelser Hagen ikke ønsket å godta."
https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2020/04/28/195673902/tom-hagen-holdt-mote-om-forsvinningen-han-virket-ikke-skremt-redd-eller-nervos

Jeg lurer på hvilke krav/betingelser det var snakk om.
Citera
2020-05-06, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Lurer på om Michael Greene i bunn og grunn var en informant for politiet som skulle infiltrere TH.
Hvem var det som satte TH i kontakt med MG?
Citera
2020-05-06, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Hvem var det som satte TH i kontakt med MG?

Mener å huske at Green sa han fikk en anonym epost fra noen i norge, sikkert etter avtale med politiet?
Citera
2020-05-06, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
https://www.rb.no/

Det er et bilde av et kart med en mengde med avmerkede stedsnavn. Hva er disse stedsnavnene og hvilke og hvem sine eiendommer er det? Jeg merket meg: "sentrale eiendommer som er brukt av Tom Hagen"

Det er bilde av 3 forskjellige kart:
Det siste er fra Lørenskog (?) og et avmerket sted i Sverige?
Kart nr 2 er fra området ved Lillehammer, men hvor er det første kartet fra?

Hva mener du nå?
Kart 1 er hyttefelt Gammalsætra ved Fåvang/Kvitfjell, Kart 2 er hyttefelt rundt Brattbergsætre (Drugavegen) ved Biri, Kart 3 er Heia industriområde/bygg ved Fetsund, og Solheimveien (Elkraft)/Hornerudveien (Tom Hagens kontor) i Lørenskog/Industriveien 7 er eid av TH-Eiendom (THE)

THE eier i Lørenskog følgende: Industriveien 7A, Norliveien 21, Solheimveien 28,28A og B, 30, 56, 62 og 112.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in