Citat:
Ursprungligen postat av
Jagozar
Enligt min erfarenhet är LGD bättre än RAD. Man mår bättre psykiskt och fysiskt och får bättre styrkeökningar samt färre biverkningar. Jag är dock riktigt sugen på YK11 som egentligen inte är en SARM men ändå brukar räknas in till SARM-gruppen. Blir nog en kur YK11 i sommar om jag hittar någon tillförlitlig leverantör.
YK11 var verkligen speciell, gav en känsla i kroppen som inget annat gjort. Minns att jag beskrev det i min kurrapport. Var ett tag sedan, men tror du kommer bli nöjd. Tack för svar! Men med tanke på att användaren jag citerar nedan har en annorlunda åsikt så tänkte jag om du körde testo samtidigt?
För jag mådde bra på LGD-4033 och har samma erfarenhet av det som du beskriver mer eller mindre. Men givetvis så märkte jag inte av något symtom som man kan få utan testo.
Citat:
Ursprungligen postat av
Yuuuh91
De du beskriver är vad 90% av de som testat rad140 beskriver, de flesta som jag hört från mår skit på LGD och prima på rad140 och får inte alls i närheten samma styrke ökningar som på rad140.
Olika för alla antar jag, men rad140 kallas inte för den starkaste sarmen utan anledning.
Det gör mig intresserad att testa rad-140 även om ni har helt olika upplevelser av det. Men känner du någon som kört LGD-4033 med testo? Har de även varit lika missnöjda/mått dåligt? För jag märkte inte av några biverkningar överhuvudtaget.