Citat:
Ursprungligen postat av
TheFortress
Diskussionen gällande ombud och mellanhänder anser jag har varit givande. Jag har dock inga problem med din åsikt.
Missförstå mig rätt, nu är jag dessvärre inte ute efter ditt gehör eftersom du verkar sålla dig till den skara som ältar redan avhandlade saker. Tanken är snarare att uppmuntra andra som kan inkomma med nya infallsvinklar, tankar, teorier, motiv. Vad som helst som inte har med KL-ältandet att göra egentligen.
Ok en sista vända bara här om det här ältandet du stör dig på. Om du nu känner att du vill bidra med nåt annat än diskutera just ältandet så varför inte då föregå med gott exempel och komma med nåt nytt istället för att andra ska bidra med någon ny vinkel.
Vår roll här är väl inte att underhålla dig med massa irrelevanta vinklar. Jag tycker det är bättre att gå till botten med den info vi har och som kommer fram.
Det har ju ändå skett ett genombrott för åklagare och polis. KL står i fokus.
Sen är jag nyfiken på vad som hände på Balkan när KL blev knivskuren. Blev hon rånad, skadad, lurad och pressad på pengar vid det tillfället?
Vad finns det för skumma figurer runt Ö*mer?
Vad finns det för mer info man kan få fram om de sammanhang och personer som HOL nämner som hotat och befunnit sig i anslutning till hans bostad?
Varför var KL målsägande i Västerås vid nåt tillfälle?
Har inte en endaste människa som läser tråden stött på henne senaste åren och kan räta ut nåt frågetecken?
Osv osv.