Citat:
Ursprungligen postat av
StefanDavidsson
Har du skrivit ut det här? :O Gött, tack!
Att Stefan visste om Lenas kommande cache känns härmed klarlagt. Undra hur många han höll/håller stenkoll på
För han frågade om vi skulle åka iväg till Strömstad för han såg att det skulle släppas ett stort antal cacher den helgen, eh, och lite sådana där saker. Så han visa bilder på sin telefon på cacher som inte har blivit publicerade. Jag tror inte att det var ett reviewerkonto, utan det var nån annan typ av konto
Det där är så jävla sjukt det..
Så skulle det faktiskt kunnat gått till ja. Det känns ju långsökt men han är ju trots allt en manipulatör av raaaang. Ganska svårt att avgöra vad som är ”rimligt” för dessa personer hehe
Men är man en framgångsrik manipulatör om man låter närstående beroende säga "SD har sagt att det ofta var blod överallt, så det ..."? Bara ordet blod gör att poliser och FL spetsar öronen.
Så genomskinligt och inget vidare smart. "Kan ha hänt någon gång och då skyndar man sig att tvätta" låter 10 ggr bättre.
Har aldrig tyckt att SD är så väldigt smart. Vill vara en snäll och rättskaffens gosse som, om man trampar på hans akilleshäl, kan explodera.
Liksom när han sa till nära kompisen JG "Bara jag vet. Ni andra får gissa" angående om han utfört mordet. Inte smart.
Om han sagt "Nej JG, jag har inte gjort det" hade han därmed, med kännedom om JG:s engagemang, minst sagt riskerat att JG igångsatt privat detektivarbete och velat dra med sig SD. Det är väl inte något som SD har lust med, ett bedriva långtgående dubbelspel med just sin närmaste vän. Att låtsas leta efter mördaren i månader framåt.
För att slippa delta i alla frågor svarar han "Bara jag vet, ni andra får gissa".
Så hoppas han bli av med den saken.
Som sagt, inte smart att inte ens försöka kontakta LW som spel för gallerierna.
Att han inte bryter ihop är ju ofattbart.