Citat:
Ursprungligen postat av R26
Hon är inte lika rädd för honom som hon är för att åka dit själv, hon ljuger för att hon är minst lika skyldig.
Hon är inte lika rädd för honom som hon är för att åka dit själv, hon ljuger för att hon är minst lika skyldig.
Citat:
Jag tror tvärt om = att hon är livrädd för honom och hans vrede som hon ju har sett själv. Hon vet nog vad han är kapabel till. Tror inte alls att hon är så virrig irl som hon ger sken av. Dessa kompakta minnesluckor är inte trovärdiga.
Hon tackar nog sin lyckliga stjärna att hon inte berättade i rätten hur det hela har gått till, särskilt nu när det visade sig att SD blev utsläppt. Just det jag tror hon var så himla rädd för. Vad han skulle säga och göra. Hota med.
Sen är hon själv uppenbart med i brottet på ett eller annat sätt. Pga detta har mgm också hållhakar på henne.
Samma gäller nog för JH
Hon tackar nog sin lyckliga stjärna att hon inte berättade i rätten hur det hela har gått till, särskilt nu när det visade sig att SD blev utsläppt. Just det jag tror hon var så himla rädd för. Vad han skulle säga och göra. Hota med.
Sen är hon själv uppenbart med i brottet på ett eller annat sätt. Pga detta har mgm också hållhakar på henne.
Samma gäller nog för JH
Jag är högst förvirrad gällande vem som är "hönan" och vem som är "ägget" i denna i historia. Det kan nästan vara hur som helst. Och om det SD´s familj säger om SD och HD, "Att de är en och samma person", så kan skuldfördelningen vara hur som helst, dessvärre.
Och sen SD släpptes ut, så har HD tagit ungefär 50 (FEMTIO!!!) cachar.
SD 0 (NOLL!). (Tre registrerade dock, men de verkar verkar vara gamla?)
Försöker få kläm på hur detta GeoCachande funkar, då jag kommer att testa detta med bekanta under försommaren.
Förhoppningsvis slutar inte min egen GeoCache-"praktik" med att man får kalla in Missing People och att jag får en egen tråd på FB!
Håll tummarna för mig!)Jag tror att denna tråd istället har blivit hans nya specialintresse. Sekten har väntat på sin flockledare. The Following 2.0.
Och JG och SOA har också en roll. Sannolikt ingen aktiv roll, men de har själva valt att slingra sig och ljuga inför poliser och Tingsrätt i förhör och i efterhand.
Det kan inte vara så att alla har ett kronisk Teflon-minne. Folk i denna fruktansvärda historia väljer aktiv att ljuga och ignorera polis, åklagare och därmed även den brutalt mördade LW och hennes familj!
#TeamÅsaHiding
En dag kvar... ...sen går vi vidare till nästa steg med oförminskad kraft. Mördaren/mördarna kommer inte att komma undan hur länge som helst.