2020-05-05, 09:09
Medlem
sleevs avatar
Så dom som kidnappade Einar hadde raffset, peruker och dildos hemma.

Låter mer som han blev kidnappad av Centerns ungdomsförbund med hjälp av Federley än av förorts blattar.
2020-05-05, 09:15
Medlem
Dessa ungtuppar rappar om gangster liv när dom bor hemma hos mamma, dom har inget med gangster rappande o göra, jag själv tycker det är extremt töntigt, lämna gangster rappandet till dom riktigt kriminella o inga wannabees tack.

Sen ärdet bedrövligt det han utsatts för,
2020-05-05, 09:17
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleev

Låter mer som han blev kidnappad av Centerns ungdomsförbund med hjälp av Federley än av förorts blattar.

Ja man skulle kunna tro det.

Men homosexandet är allra vanligast i länder där det officiella samhället tar allra störst avstånd från homosexuella handlingar. I tex Afghanistan finns en väldigt populär tradition som kallas för bacha basi, ungefär översatt till dansande pojkar, där snygga och feminina ynglingar klär sig i tjejkläder och dansar framför män, och där dansen sedan kan fortsätta i andra aktiviteter. Även i arabvärlden är homosexuella aktiviteter väldigt mycket utbredd. Istanbul har ett av de största gay communities i Europa etc.
2020-05-05, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sleev
Det är väl ändå rimligt i en kultur där man ideligen tjatar om att man ska knolla med varandra när man är oense.
2020-05-05, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Usch vart är samhället på väg? Jag säger som Dan Eliasson, vad har dessa gått igenom tidigare för att bete sig så? Jag tycker att våldet bara eskalerar i Sverige. Blir inte det minsta förvånad om vi har en situation som i México eller favelornas Brasilien i Sverige inom 10-20 år.

Dessa gossar borde verkligen ha ett värdegrundssamtal samt ett möte med ett spanskrör.

Vad jag kan minnas så var det ett rap gangsterkrig i USA på 90-talet. Är det någon som tror att det kan bli ett sådant i Sverige också? Vilka skulle krafter skulle Einar kunna mobilisera? De enda vita gangsterrappare jag kommer på är Sebbe Staxx, Dogge Doggelito, Petter och killarna i Just D. Fast Dogge har väl lugnat ned sig sedan 90-talet då han praktiserade i ett latinogäng i L.A.

Jag känner inte till denne Einar, lyssnar inte på sådan musik, men oavsett om han är gangsterwannabe eller småkriminell själv tycker jag att en sådan här behandling av en annan människa är vedervärdig. I krigstider kan jag förstå att ondskefullt beteenden finns, eller om det handlar om enormt stora summor pengar eller om man vill hämnas en grov oförrätt, men att behandla någon så illa för några tiotusen visar på obefintlig heder och moral.
Man vet aldrig.kanske står Petter och Wille C starklara att gå ut i krig för att hjälpa Einar i detta etnicitets-krig....
2020-05-05, 09:21
Medlem
Jag tippar att han iscensatt det själv för att få uppmärksamhet
2020-05-05, 09:24
Medlem
Står i Aftonbladet nu

Citat:
Det var under måndagen som bilderna spreds som en löpeld i sociala medier. Bildernas karaktär gjorde att det skapades oro för artisten.
På måndagskvällen hade de även nått polisen.
– Vi håller på att utvärdera de uppgifter vi har för att se om det har begåtts något brott, säger Ola Österling vid Stockholmspolisen.
Enligt uppgift till Aftonbladet befinner sig artisten på annan ort, har varit i kontakt med polisen och bilderna är tagna för en tid sedan.
I natt kom artisten själv med ett uttalande.
– Jag mår bra. Ni ser, jag är vid liv, säger han i en video.
Aftonbladet har sökt artisten och representanter för artisten utan framgång.
2020-05-05, 09:25
Medlem
Och expressen

https://www.expressen.se/nyheter/kand-artist-utsatt-for-misstankt-manniskorov/
2020-05-05, 09:29
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aleisterc
Ja, eller ett rollspel med sin manlige älskare? Bilder avsedda för privat runk men som kom på avvägar.
Men mest troligt iscensatt. Dagens ungdom är patetisk!
2020-05-05, 09:29
Medlem
warp10s avatar
Kom det någonsin en film eller var det bara snack?
Somnade ifrån det..
2020-05-05, 09:33
Medlem
Tygbyxornas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warp10
Kom det någonsin en film eller var det bara snack?
Somnade ifrån det..

Var samma skit när grejen på jaffar släpptes. Det kommer troligen inte komma någon film eftersom den inte finns.
2020-05-05, 09:36
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aleisterc

Om det stämmer som några påstår här att killen är miljonär på sin musik redan som 17-åring finns nog inget behov att marknadsföra sig genom en dylika PR-kupp. Dessutom ett utomordentligt konstigt sätt att i så fall marknadsföra sig som ett offer som blir utsatt för övergrepp. Jag tror dessvärre att det handlar om ett riktigt fult övergrepp som han har utsatts för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in