2020-05-05, 08:35
Medlem
Inte läst tråden så ber om ursäkt för eventuell upprepning men vad är motivet? Och är det sant att han blev våldtagen?
2020-05-05, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FejkEmran
Jag är inte så insatt i Einar. Har sett något klipp på Youtube. Men håller med om att det är bortskämda barn till invandrare som skriker om rasism eftersom de aldrig upplevt något annat än åsiktsmaskineriet. De jämförde Einar mot Greekazo (osäker på namnet) när de var hos Malou. Men arga snickaren var först med mobbningstv och är knappast trevligare mot pursvenskar och var inte med på en annan temavecka. Dvs det vinklade grovt även om det är sjukt orättvist att trycka ner en ung man/pojke (vet inte åldern på Greekazo) för problem äldre orsakat. Man kan inte angripa den som kommer sist. Särskilt inte när andra fått uppträda från Kumla och klappats medan de sedan sjunger att de ska ta folk med barn i bilen (det glömde antirasisterna lägligt nog bort).

Har nog inte så mycket mer att säga i tråden så lämnar här.

Är inte heller insatt i Einar, lyssnade på några låtar och han har ”det”, sen kommer jag inte fortsätta streama skiten för jag tycker hela genren är pinsam.

Om detta är vad ”antirasister” sysslar med så måste dom bli ifrågasatta mer än vad dom blir.
Istället för att ge sig på rasister som typ NMR så sitter dom och sågar en ung kille som är begåvad och framgångsrik för att han är vit och har ett svenskt namn.
Dom får börja kalla sig anti-svenskar, anti-vita eller bara anti-begåvning istället.
Jag tycker det är lika vidrigt när Zlatan blir hatad.
Ska vi bara producera och belöna skit i det här jävla landet? Ska dom få som är begåvade och går sin egen väg i världens ängsligaste jante-land bli mer straffade än alla pissluffare som blir belönade med lägenhet av soc, intervjuer hos Malou och livstids bidrag och sociala insatser som tack för att dom rånat barn och pissat dom i munnen?!
2020-05-05, 08:43
Medlem
Stämmer det att Nils Kurt Erik tvingades att betala 100 000 kronor till förövarna för att bli frisläppt, betalade 70 000 kronor på plats och kom överens att resterande pengar kommer vid löningen, pengar som aldrig kom och därav läcktes bilderna?
2020-05-05, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Slicka på en klubba.

Ont: om det nu är sant så verkar Elinor ändå må bra. Osmart att röra sig fritt och nochlant när många är ute efter en.
Så nu ska offren hålla sig inne och gärningsmännen röra sig fritt? Hur sjukt är inte det tänket. Våldtäktsmän ska sitta bakom lås och bom och är de inte SVENSKAR så kan de sättas på en båt utan kurs.
2020-05-05, 08:53
Medlem
Pannknackarns avatar
Lite skvaller..
Einárs mamma heter L*na N*lsson (*e, i) o är en känd skådespelerska. Hon har även en son född -98, tillsammans med kvinnomisshandlaren Örj*n R*mberg (*a).

Vad jag förstår är Einár delvis uppväxt i Enskede dalen. Kanske hos farsan?

Nu nu är båda sönerna skrivna hos mamman på Skanstull.
Senast redigerad av Pannknackarn 2020-05-05 kl. 08:57.
2020-05-05, 08:56
Medlem
Sen påstår de som sprider detta att de håller på ta över Sverige. På vilket sätt kan man undra. Tror de att Sverige går runt på att skjuta, misshandla och våldta folk i grupp. De väcker extrem ilska hos många och jag hoppas....
2020-05-05, 08:57
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
Det stämmer inte. Han tjänar 50 000 kr per miljon streams, enligt han själv.
https://www.expressen.se/noje/17-ariga-einar-ar-en-av-sveriges-mest-spelade-sa-mycket-tjanar-han/

I artikeln nedan nämns siffran 6-7 öre per stream, alltså 60-70 000 kr/miljon streams.
https://digital.di.se/artikel/uppgift-spotify-betalar-miljarder-for-fejkade-streams

Ser att han i oktober 2019 hade 120 miljoner streams. Om siffran ökat till 170 miljoner nu så har han tjänat 8,5 miljoner bara på Spotify.

100 000 kr hade varit orimligt med tanke på att han är en av Sveriges största artister och att Spotify är tjänst med hundratals miljoner användare, varav en stor del är betalande.

Du vet om att Spotify och YouTube inte är samma sak?
2020-05-05, 08:57
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Och vem f..n är ”Einar”? Ytterliggaren en Stockholmsprodukt utan talang a la Wahlgrens.....
2020-05-05, 09:02
Medlem
DeValeras avatar
Usch vart är samhället på väg? Jag säger som Dan Eliasson, vad har dessa gått igenom tidigare för att bete sig så? Jag tycker att våldet bara eskalerar i Sverige. Blir inte det minsta förvånad om vi har en situation som i México eller favelornas Brasilien i Sverige inom 10-20 år.

Dessa gossar borde verkligen ha ett värdegrundssamtal samt ett möte med ett spanskrör.

Vad jag kan minnas så var det ett rap gangsterkrig i USA på 90-talet. Är det någon som tror att det kan bli ett sådant i Sverige också? Vilka skulle krafter skulle Einar kunna mobilisera? De enda vita gangsterrappare jag kommer på är Sebbe Staxx, Dogge Doggelito, Petter och killarna i Just D. Fast Dogge har väl lugnat ned sig sedan 90-talet då han praktiserade i ett latinogäng i L.A.

Jag känner inte till denne Einar, lyssnar inte på sådan musik, men oavsett om han är gangsterwannabe eller småkriminell själv tycker jag att en sådan här behandling av en annan människa är vedervärdig. I krigstider kan jag förstå att ondskefullt beteenden finns, eller om det handlar om enormt stora summor pengar eller om man vill hämnas en grov oförrätt, men att behandla någon så illa för några tiotusen visar på obefintlig heder och moral.
2020-05-05, 09:02
Medlem
Sådär gör man inte mot en ung människa. Einar är en ung dumsnut utan konsekvenstänk. Detta har han inte förtjänat.
Detta är något man skulle kunna göra mot Christer Pettersson, Leif Axmyr eller något annat jävla as.
2020-05-05, 09:05
Medlem
Han har snackat skit om kinesen.
2020-05-05, 09:08
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Sen påstår de som sprider detta att de håller på ta över Sverige. På vilket sätt kan man undra. Tror de att Sverige går runt på att skjuta, misshandla och våldta folk i grupp. De väcker extrem ilska hos många och jag hoppas....

De kan aldrig ta över Sverige eller något annat land. Däremot kan de förstöra Sverige och andra civiliserade länder. De är som parasiter. Oförmögna att klara av produktivt arbete oavsett om det är av intellektuell art eller hårt kroppsarbete. De kan bara livnära sig där det finns andra som genomför produktivt arbete och de kan bara existera när det finns en stat/samhälle som tillåter dem att härja runt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in