2020-05-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Vart är det inte sanningsenligt här menar du?
Lyssna på valfri text.
2020-05-08, 22:23
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R26
Lyssna på valfri text.

Du menar att man skapar bilden om sig själv som odödlig och gangster?
2020-05-08, 22:59
Medlem
dobbelinas avatar
Att en karaktär som Einár överhuvudtaget existerar visar bara att samhället
är på väg mot sin undergång.
Ungdomar lär sig och hylla en kriminell med en glock i handen.
En väldigt stark kontrast till vilka ungdomar såg upp till bara för några
årtionden sen.
Allt detta kommer i kölvattnet av en totalt havererad invandringspolitik.
2020-05-08, 23:13
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Att en karaktär som Einár överhuvudtaget existerar visar bara att samhället
är på väg mot sin undergång.
Ungdomar lär sig och hylla en kriminell med en glock i handen.
En väldigt stark kontrast till vilka ungdomar såg upp till bara för några
årtionden sen.
Allt detta kommer i kölvattnet av en totalt havererad invandringspolitik.

Därför borde denna motgång vara på varenda förstasida så alla barn ser hur det går när man leker gangster.

En stor bild på Einar i peruk och trosor: "Einar stoltserar i sina underkläder".

Aftonbladets reporter frågar Einar vad han tycker om senaste framgången:

-Hur känns det Einar att fronta senaste H&M kollektionen Gaywithnoshame?

-Jo det kom ju lite som en överraskning men man får ju dra sitt strå till stacken med tanke på Glocken man hade i munnen.

-Hehe, ja det förstår man ju. Vad är planerna för framtiden? Ska du fortsätta leka gangster eller har du lärt dig en läxa?

-Man ska aldrig säga aldrig, beror väl på hur övriga Dalen ställer sig och om man får sätta sin fot där igen, förmodligen blir det samarbete med Sven Ingvars som gäller i framtiden.
2020-05-08, 23:45
Medlem
taamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORVITHAJ
HAHAHAHA.
Skrattade högt när han har klippt in när han dricker vatten.
Kanske är trög, men är det menat att det ska vara lite humor i klippet?

Jag med, hahaha! Utgår från att det var ofrivilligt roligt. Killen är bara 15 år och inte skarpaste kniven i lådan.

Klippet har relevans i tråden då han var Einárs första fans, de har en välkänd gemensam bakgrund med vänskap och bråk. Ca 99% av Einárs fan vet vem Elvis är.

Elvis har 86k följare på Instagram
https://instagram.com/rs1elvis?igshid=11b78a6026k4m
2020-05-09, 00:00
Medlem
STORVITHAJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taamid
Jag med, hahaha! Utgår från att det var ofrivilligt roligt. Killen är bara 15 år och inte skarpaste kniven i lådan.

Klippet har relevans i tråden då han var Einárs första fans, de har en välkänd gemensam bakgrund med vänskap och bråk. Ca 99% av Einárs fan vet vem Elvis är.

Elvis har 86k följare på Instagram
https://instagram.com/rs1elvis?igshid=11b78a6026k4m
Han har ju klippt det som att det skulle vara humoristiskt.
86 tusen följare och privat konto hahahhahaha.
Vad är detta för snubbar.
Har aldrig hört talas om dessa pojkar förut.
Senast redigerad av STORVITHAJ 2020-05-09 kl. 00:02.
2020-05-09, 00:09
Medlem
taamids avatar
Citat:

Går inte utesluta att det var menat vara kul, men han bytte inriktning på sin kanal förra veckan när han fick tillbaka den så vetefan.

Han fick hjälp av Anjo med att få tillbaka kanalen och även tips om redigering, bakgrundsmusik och framtoning. Vissa bitar är karbonkopierade, och jag tippar på att Anjo fixat drönarbilderna i början.

Men han är ganska rolig Elvis, roligare än Einar.
2020-05-09, 00:11
Medlem
STORVITHAJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taamid
Går inte utesluta att det var menat vara kul, men han bytte inriktning på sin kanal förra veckan när han fick tillbaka den så vetefan.

Han fick hjälp av Anjo med att få tillbaka kanalen och även tips om redigering, bakgrundsmusik och framtoning. Vissa bitar är karbonkopierade, och jag tippar på att Anjo fixat drönarbilderna i början.

Men han är ganska rolig Elvis, roligare än Einar.
Varför blev han av med sin kanal?
2020-05-09, 00:14
Medlem
FejkEmrans avatar
Citat:
86 tusen följare och privat konto hahahhahaha.
Vad är detta för snubbar.
Har aldrig hört talas om dessa pojkar förut.
För att du är vuxen? Inte konstigt att inte känna till alla då. Hade aldrig hört talas om grabben som inte framstår som annat än ganska professionell för sin ålder. För bättre videor än vad jag skulle.
2020-05-09, 00:21
Medlem
taamids avatar
Citat:
Varför blev han av med sin kanal?

Bäst är nog att se Anjos video, så får du bakgrunden till det mesta, hahaha

Orkar du inte det:
- Elvis postade en låt han gjort, en annan kanal reuploade den.
- Elvis klippte om videon till låten, tog den den första versionen och lade upp den nya videon.
- Killen som snodde Elvis video hade då den först postade versionen på YT och gav Elvis en strike.
- YouTube tog ner Elvis video, han postade den igen och fick ytterligare en strike och den var hans tredje totalt - då stängde YouTube hans kanal med över 10k följare.

Men se den här videon när du har tid får du även info om Einár och Elvis brustna vänskap.
https://youtu.be/8lQ1yKIQ5xc
Senast redigerad av taamid 2020-05-09 kl. 00:23.
2020-05-09, 00:24
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varfor
Låt oss leka med tanken: Einár är inte helt sanningsenlig med att det är ett PR-drag.

Tror ni han seriöst han som sitter på relativt mycket deg, kommer nöja sig med att bli robbad & utpressad av ett gäng lallare på 15pers?

Dessutom ett gäng riktigt fattiga tattare av kläderna att dömma, inte direkt Versace Boys om vi säger så.
Ponera att han gör en låt/spelar in video med tex Yasin, rent hypotetiskt kan ju frågan om det finns några grabbar som vill tjäna lite lätta pengar komma upp...

Frågan hur detta är slutar handlar enbart om hur mycket Einár är villig att lägga upp på bordet för att få det sista ordet, en bonus för grabbarna som tar jobbet kan böta töntarna för valfri anledning billiga kläder, ful nuna, jag är säker på att det inte är svårt att komma på ngt: Enkel bonus på välutfört värv, utöver Einárs Hammarskjöldare.
Ytterligare bonus kan fås genom att det läggs upp lite extra för killen med hans Rolle förutom Rollen i sig.

Han behöver inte skämmas, han behöver inte bry sig om ev. utpressning. från 15 fattiga lallare: killarna från klass 7b. Han kan chilla kant tills någon av orternas 100gubbar känner för jävligt lätta pengar...

Hade jag varit i hans situation hade jag slängt upp en kanin extra bara för att få trycka av mot killen som satt sin sko mot huvudet. Inga problem ens om man döms bara att ta på sig allt själv och brösta tiden som en man: 17bast är rätt soft rabatt på...

Jaja, inte min strid men bollen ligger i Einárs hörn...
Möjligheter till en konstruktiv lösning där alla är nöjda & arbetstillfällen skapats för ortens entreprenörer finns heltklart.

Killarna som utförde detta sägs tillhöra Vårbynätverket. Många av dem är tungt kriminella och livsfarliga just för att de är unga, påtända dygnet runt och har tillgång till en jävla massa vapen. Man måste vara gravt efterbliven om man tror att dessa bara är några harmlösa högstadiepojkar som Einar kan hämnas på bara sådär.
2020-05-09, 00:41
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Killarna som utförde detta sägs tillhöra Vårbynätverket. Många av dem är tungt kriminella och livsfarliga just för att de är unga, påtända dygnet runt och har tillgång till en jävla massa vapen. Man måste vara gravt efterbliven om man tror att dessa bara är några harmlösa högstadiepojkar som Einar kan hämnas på bara sådär.

Hahah jag håller med. Finns ingen i detta land som Einar kan köpa till att böta någon i detta eller något annat nätverk heller för den delen. Dessa somalier med anhang har visat sig livsfarliga och dödar mot betalning och förmodligen mer än gärna om man skulle ge sig på att böta pga Einar.

Trodde aldrig i mitt liv jag skulle skriva som ovan, men somalierna har de facto visat sig vara ganska kapabla yrkesmördare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in