Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Jag tror som flera andra redan varit inne på att det är ett PR-trick.
Bilderna visar egentligen ingenting. Kan vara ketchup under hans näsa. Jag ser inte att han är slagen/svullen eller har blåmärken för övrigt. Han är utklädd i string och peruk, men det är väl
inte jätteförnedrande i dagens samhälle då de flesta springer runt i drag ändå. En massa konton
som ljuger om att en video kommer komma, som givetvis inte existerar. Sedan detta med att
Einar sitter i en bil och snackar som en blatte och säger "alla kan bli kidnappade alla kan bli
misshandlade" kommer ju göra att andra svenska unga killar tänker "OK Einar går inte till
polisen. Jag gör som Einar". Sen släpps hans album. Uppenbart PR-trick enligt mig. Han har
trendat överallt hela kvällen. All PR är bra PR.
All PR är bra PR, gäller nog inte i alla fall.. Tycker du att det är bra PR för en ”Gangster” orten rappare att se ut som en förnedrad bitch? Ingen i orten kommer titta på han som förr igen, skulle han göra det för PR? Alla kommer skratta åt han och han kommer vara ortens bitch förevigt. En pojke med miljontals lyssnare och topp ettor behöver väl inte göra något sånt drastiskt som att förstöra sin Image för slapp PR?
Hade man velat ha PR som en gangster rappare som ska leka cool för yngre kanske skippar biten med våldtäkten, eller? Då kanske man hade hållt sig till kidnappning och vapen för att visa att man är cool.. Hela sammanhanget spricker!
Hur många gangster rappare lägger gangster PR om att ha blivit våldtagen? Ser du Dre Low, adel, grekazo och alla hans vänner göra sånt? Att vara en bitch och gangster rappare samtidigt går inte ihop.