2020-05-05, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Tja han verkar ju inte lida så mycket längre utan såg sin chans att promota sin skiva

Självklart inte. Han måste spela oberörd för att ta sig ur det här - antingen det eller gråta ut i media (och därmed förlora allt vad street credibility heter).
2020-05-05, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Jag tror verkligen inte att detta är fejk, killen kommer bli utskrattad för resten av sitt liv varje gång han sätter sin fot i orten. Finns nästan inget värre än att bli fotad i trosor som en slampa.

han reppar sandsborg i sina låtar. ett område fullt med pensionärer strax söder om gullmarsplan. tror hans demografi är barn och inte folk som fyllt arton och bor i orten. han är markoolio snarare än tupac
2020-05-05, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OstersundTrash91
SJUKT att alla dessa gubbar på 50 år sitter och tror att detta är ett PR trick, men jag vet inte om ni förstår att för en orten grabb är nog det här sämsta PR tricket någonsin, att bli förnedrad och utklädd sådär kommer hela orten skratta åt och peka på han för resten av livet.

Det ändå som funkar är att ta tillbaka sin heder genom att sätta dom på plats tillbaka, annars blir du ännu mer stämplad. Annars kommer ingen i orten se på dig normalt igen... hämnas eller stick.

Att det ska också förekomma en video där han ska ha blivit våldtagen också är väl inget vidare bra PR trick för en ung ”gangster” grabb heller?

Tänker ni att han ska berätta sin tuffa story om att ha blivit våldtagen och förnedrar i orten ska sälja mer? Då spricker gangster bilden också, går riktigt inte ihop. Tänk lite mer. Oavsett så är snubben 17 bast och ingen förtjänar sånt här, ni som tycker att han gör det, förstår inte hur ni tänker... Han är 17 år och spelar cool, är absolut ingen gangster och ingen super kriminell snubbe, har suttit på lvu för skit grejer...

Undra vad som borde hända med alla er tuffingar som spelar cool på fyllan, slår eran fru eller skriker på era barn förtjänar då? Sen ska vi inte prata om er som önskar att få se videon, då förtjänar ni det här lika mycket enligt era resonemang? Dubbel moral idioter.

Jag skulle säga att det är småglin runt tretton, som precis upptäckt Internet och sin konspiratoriska ådra, som tror att det här handlar om PR. Vuxna normalbegåvade människor inser att bilderna är äkta och att ingen skulle sjunka såhär lågt för att kränga sin musik.
2020-05-05, 02:34
Medlem
http://svenskayoutubers.se/2020/may/einar-bryter-tystnaden-om-kidnappningen.html
2020-05-05, 02:35
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knux
Tillfällighet att hans album släpps om 10 dagar?
Blir bojkott!

HAN blir förnedrar och våldtagen och det råkar vara 10 dagar innan ablum släpps som detta kommer ut, och det får dig at bojkotta honom?
Det är såklart för du aldrig lyssnade på hans musik (och det gjorde inte jag heller, hatar att säga det men jag är lite för gammal för det), mn du låtsas som att du bojkottar det pga din egna konspirationsteori att någon utsätter sig för detta pga PR.
Idiot.
2020-05-05, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuthus
Jag skulle säga att det är småglin runt tretton, som precis upptäckt Internet och sin konspiratoriska ådra, som tror att det här handlar om PR. Vuxna normalbegåvade människor inser att bilderna är äkta och att ingen skulle sjunka såhär lågt för att kränga sin musik.

Jag har svårt att tro att 13 åringar tänker så långt med att någon ”gangster” rappare skulle göra något sånt som ett PR trick, men jag kan ha fel! Kan säkert vara möjligt, men oavsett så är det riktigt sjukt att någon ens tror det överhuvudtaget!
2020-05-05, 02:37
Medlem
Ridnes avatar
Jag tror som flera andra redan varit inne på att det är ett PR-trick.

Bilderna visar egentligen ingenting. Kan vara ketchup under hans näsa. Jag ser inte att han är slagen/svullen eller har blåmärken för övrigt. Han är utklädd i string och peruk, men det är väl
inte jätteförnedrande i dagens samhälle då de flesta springer runt i drag ändå. En massa konton
som ljuger om att en video kommer komma, som givetvis inte existerar. Sedan detta med att
Einar sitter i en bil och snackar som en blatte och säger "alla kan bli kidnappade alla kan bli
misshandlade" kommer ju göra att andra svenska unga killar tänker "OK Einar går inte till
polisen. Jag gör som Einar". Sen släpps hans album. Uppenbart PR-trick enligt mig. Han har
trendat överallt hela kvällen. All PR är bra PR.
2020-05-05, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyanBrosling
Håller med, förfallet är totalt. Vidriga skräpmänniskor och beteenden som sprider sig snabbare än viruset tyvärr.
Ja, framtiden ser ju inte direkt ljus ut med dessa människor i landet.
2020-05-05, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
han reppar sandsborg i sina låtar. ett område fullt med pensionärer strax söder om gullmarsplan. tror hans demografi är barn och inte folk som fyllt arton och bor i orten. han är markoolio snarare än tupac
Einar bor i södermalm 😂
2020-05-05, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Bilderna visar egentligen ingenting. Kan vara ketchup under hans näsa. Jag ser inte att han är slagen/svullen eller har blåmärken för övrigt. Han är utklädd i string och peruk, men det är väl
inte jätteförnedrande i dagens samhälle då de flesta springer runt i drag ändå. En massa konton
som ljuger om att en video kommer komma, som givetvis inte existerar. Sedan detta med att
Einar sitter i en bil och snackar som en blatte och säger "alla kan bli kidnappade alla kan bli
misshandlade" kommer ju göra att andra svenska unga killar tänker "OK Einar går inte till
polisen. Jag gör som Einar". Sen släpps hans album. Uppenbart PR-trick enligt mig. Han har
Det cirkulerar några videos redan
2020-05-05, 02:41
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur

Ja men han hänger ju med gangsterfolk från dalen, förmodligen dessa som tröttnat på lille Fridolf och förnedrat honom.
2020-05-05, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

All PR är bra PR, gäller nog inte i alla fall.. Tycker du att det är bra PR för en ”Gangster” orten rappare att se ut som en förnedrad bitch? Ingen i orten kommer titta på han som förr igen, skulle han göra det för PR? Alla kommer skratta åt han och han kommer vara ortens bitch förevigt. En pojke med miljontals lyssnare och topp ettor behöver väl inte göra något sånt drastiskt som att förstöra sin Image för slapp PR?

Hade man velat ha PR som en gangster rappare som ska leka cool för yngre kanske skippar biten med våldtäkten, eller? Då kanske man hade hållt sig till kidnappning och vapen för att visa att man är cool.. Hela sammanhanget spricker!

Hur många gangster rappare lägger gangster PR om att ha blivit våldtagen? Ser du Dre Low, adel, grekazo och alla hans vänner göra sånt? Att vara en bitch och gangster rappare samtidigt går inte ihop.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in