2020-05-04, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GasGlad
Thumbs Up!! 😁
Han kommer inte vinna på grund av att Julia röstades ut. Tror han kommer på 3e plats. Så grattis alla som röstade ut Julia ni sköt er själva i foten
2020-05-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Hon gjorde samma sak med Amilia. Gav henne sin 2a och sen lekte jätte ledsen. Äckliga människa! Håller med dig att hon inte förtjänar att vara där!
Hahaha men snälla rara, det är ett spel? Klart hon kan bli ledsen för att hon åker fast hon la två poäng på henne? Fullt jävla rimligt av Frida att lägga sina poäng på Julia, som behandlat henne som skit senaste tiden och som dessutom nominerade henne tillbaka. Det behöver inte betyda att hon inte uppskattar henne eller kommer sakna henne. Men bara för att det är Frida, som inte passar in er norm för hur en kvinna ska vara, så är hon "äcklig". Så otroligt barnsligt. Som ett barn som slänger sig på golvet i affären och skriker bara för att det inte får en godisklubba.
2020-05-04, 22:41
Bannlyst
Vi är en vecka närmare finalen i Big Brother och den här veckan kommer huset att skyddas av Big Brothers egna superhjältar. Vi kliver in i Superhjälteveckan och alla deltagare kommer att tilldelas en egen karaktär.
Alla superkrafter ska samsas under ett och samma tak för att skydda sig själva och huset mot superskurken Dr. Tråk som under veckan kommer att göra sig påmind hos deltagarna.

Under kommande vecka ska de som vanligt tävla mot varandra i pristävlingar.
De kommer också sättas på prov i en extra kreativ utmaning där ni som tittare kommer att kunna vara med och avgöra resultatet
2020-05-04, 22:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du kan ju berätta för mig vad du vill kommande vecka, så ska vi se om jag kan ordna det. Jag har ju uppenbarligen en känsla för det här programmet som du inte besitter, grodjävel redan när jag ville ha ut Lisa hycklade ni mig, men vem har firat varenda gång ni sörjt? Jo, JAG. Feels good, man.

Vilken dag är det finalen är? Vet att de sagt det en miljard gånger men minns verkligen inte. Är det 18e? Någon som kollat på BB innan som vet hur det brukar se ut sista veckan med nomineringar osv, körs det ända in i kaklet eller får tittarna bestämma något innan? Vet att produktionen kan göra lite som de vill, men hur HAR det varit?

Lugn nu moder. Det finns ett liv utanför huset och som jag skrev tidigare och skall vi väl inte pajkasta på varandra. Man skall kunna ta en förlust det ingår i livet. Nästa gång ryker din favvo Mergim eller Frida. Och nästa gång är andra glada.
2020-05-04, 22:44
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Han kommer inte vinna på grund av att Julia röstades ut. Tror han kommer på 3e plats. Så grattis alla som röstade ut Julia ni sköt er själva i foten
Hoppas att du har fel men jag röstade inte ut Julia i alla fall, jag vill se Sami som vinnare.
2020-05-04, 22:46
Medlem
__Alez__s avatar
Tjatet har gett resultat.

Superhjälte-vecka. De tilldelas olika ansvarsområden i huset.
2020-05-04, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GasGlad
Hoppas att du har fel men jag röstade inte ut Julia i alla fall, jag vill se Sami som vinnare.
Tyvärr så kommer inte Sami vinna
2020-05-04, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lugn nu moder. Det finns ett liv utanför huset och som jag skrev tidigare och skall vi väl inte pajkasta på varandra. Man skall kunna ta en förlust det ingår i livet. Nästa gång ryker din favvo Mergim eller Frida. Och nästa gång är andra glada.
Trodde du var tillräckligt hårdhudad för att kunna ta ett skämt från lilla mig, men där hade jag ju fel! Varifrån har du fått att jag gillar Mergim och har honom som favorit haha? Jag hade gärna sett att han åkte, men jag valde att rösta ut Julia för att jag förstod att det skulle finnas större chans att hon åkte än Mergim (se så rätt jag hade, igen). Jag hade lika gärna kunnat rösta på honom, och det har jag sagt förut. Hur många gånger har du varit glad vs. jag efter en utröstning under dessa veckor? Tror det står kanske 0-5 eller så till mig nu, blir svårt för dig att komma ikapp på den lilla tid som är kvar, tyvärr
Medlem
Mergim: "Jag är kvar en vecka till, jag är kvar en vecka till..."
Frida: "Ja, det har vi."

Håll käften. Hon känns så forcerad varenda gång hon är med Mergim och Lennie. Om de två pratar om något så kommer hon direkt "Va? Vadå? Vad var det?" och så berättar dem och hennes svar är "Jaha, HAHAHA". Sen sitter hon väl i bikten och grinar om hur utanför hon är. Så trött på hennes gulligull.
Medlem
Nu tabbade vi oss och förlorade än av våra tjejer!! Tappat hoppet för folket här, och nästa vecka kommer ni säkert inte rösta ut jassa igen som vi sagt tusen gånger ! Vem fan bryr sig om Frida kommer 4a, hon kommer ändå inte vinna! Men skriker måste ut!
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Absolut inte Mergim eller Lennie i så fall, sen är det skit samma mellan de två tjejerna om inte Sami vinner tycker jag..
2020-05-04, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Nu tabbade vi oss och förlorade än av våra tjejer!! Tappat hoppet för folket här, och nästa vecka kommer ni säkert inte rösta ut jassa igen som vi sagt tusen gånger ! Vem fan bryr sig om Frida kommer 4a, hon kommer ändå inte vinna! Men skriker måste ut!

Tabbade oss? Vi var väldigt många som röstade på Julia och det gick ju helt perfekt för oss, nästa vecka får Frida gärna åka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in