2020-05-04, 22:52
Medlem
Dukanva85s avatar
Woop woop spagettimyyyyys!
2020-05-04, 22:53
Medlem
Bbbloopers avatar
Vad är det för jävla muppar som hellre röstar ut Julia än Frida/Mergim..

Hon var fett störig sista tiden när drickandet gick överstyr men nu kommer det inte hända ett skit på 2 veckor förutom attt Lennie får utlösning imorgon när han äntligen får leka superhjälte (36 år gammal)...

Festerna blir också jättekul nu när 2 av 5 dricker.
Kan ju hoppas det blir slagsmål om Colan mellan bögarna och Sami..

Frida kommer sprida sin fejkkärlek så länge hon är kvar och Jassa kommer försöka skrika till sig miljonen...

Men en tragisk avslutning är väl ändå logiskt på en än mer tragisk säsong.

R.I.P.
BB Sweden forever, det här kommer aldrig kunna fortsätta i PK Sverige

Btw. Sami tar hem miljonen
2020-05-04, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Tabbade oss? Vi var väldigt många som röstade på Julia och det gick ju helt perfekt för oss, nästa vecka får Frida gärna åka.

Ja tabba oss! Väldigt många här som röstade på mergim, hade alla de röstat på Frida hade hon åkt! Men folk röstar med känslor. Jassa ska och kommer åka nästa vecka, alla väntar på att få rösta ut henne överallt.
2020-05-04, 23:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Trodde du var tillräckligt hårdhudad för att kunna ta ett skämt från lilla mig, men där hade jag ju fel! Varifrån har du fått att jag gillar Mergim och har honom som favorit haha? Jag hade gärna sett att han åkte, men jag valde att rösta ut Julia för att jag förstod att det skulle finnas större chans att hon åkte än Mergim (se så rätt jag hade, igen). Jag hade lika gärna kunnat rösta på honom, och det har jag sagt förut. Hur många gånger har du varit glad vs. jag efter en utröstning under dessa veckor? Tror det står kanske 0-5 eller så till mig nu, blir svårt för dig att komma ikapp på den lilla tid som är kvar, tyvärr

Moder, det var ju ett skämt från mig också, jag vet att du inte gillar Mergim
Även grodor har en känslig sida men resultatet är väl inte direkt förvånande. Men visst hoppades man.
Det är nya tag som gäller. Det enda som jag önskar är att Sami kunde öppna käften mer och utbrista "håll käften" eller liknande ibland än att sitta som en "lame duck" mest hela tiden. Jag hade önskat lite mer jävlar anamma från en vinnare. När Jullan försvann är väl den enda som kan visa lite kämpaglöd är tyvärr Jassa. Jag vill se lite känslor inte bara de där man bölar utan även äkta där man kan sätta ner foten. Nu blir det Knatte, Fnatte och Tjatte över det hela med gröngölingar på ett scoutäventyr. Det är inte gamla sköna BB längre. Tyvärr.
2020-05-04, 23:04
Medlem
Nu kommer Mergim eller Lennie vinna
2020-05-04, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Ja tabba oss! Väldigt många här som röstade på mergim, hade alla de röstat på Frida hade hon åkt! Men folk röstar med känslor. Jassa ska och kommer åka nästa vecka, alla väntar på att få rösta ut henne överallt.

Det hade inte spelat någon roll, vi på flashback är en väldigt liten procent i det stora hela.
2020-05-04, 23:14
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Tabbade oss? Vi var väldigt många som röstade på Julia och det gick ju helt perfekt för oss, nästa vecka får Frida gärna åka.

Det kommer bli omöjligt att slå ut Frida nu. Står hon mot Jasmine åker Jasmine. Står hon mot Sami och Lennie skulle jag tro Sami åker. Till och med tveksamt om hon skulle åka ut om hon stod mot Lennie och Mergmin, då tror jag Mergim ligger mer illa till.
2020-05-04, 23:15
Medlem
herpesvårtas avatar
Kunde inte vara gladare att jag inte lagt en krona på detta spektakel under dessa 90+ dagar

Men det ska bli väldigt intressant att se hur denna veckan kommer se ut, kommer alla hänga löst och vi får rösta kvar? Hoppas verkligen på det. Då finns det en stor chans att vi som håller på Sami får drömscenariot Sami-Lennie-Mergim i final vilket ökar chansen till att paret spelar ut varandra
2020-05-04, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Det kommer bli omöjligt att slå ut Frida nu. Står hon mot Jasmine åker Jasmine. Står hon mot Sami och Lennie skulle jag tro Sami åker. Till och med tveksamt om hon skulle åka ut om hon stod mot Lennie och Mergmin, då tror jag Mergim ligger mer illa till.
Tror inte Sami kommer till finalen.hade Julia varit kvar så hade han kommit till finalen och förmodligen vunnit. Men detta kommer inte hända nu. Blir inte förvånad om Frida. Mergim och Lennie sitter i finalen. Och vinnare Lennie eller Mergim
2020-05-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Moder, det var ju ett skämt från mig också, jag vet att du inte gillar Mergim
Även grodor har en känslig sida men resultatet är väl inte direkt förvånande. Men visst hoppades man.
Det är nya tag som gäller. Det enda som jag önskar är att Sami kunde öppna käften mer och utbrista "håll käften" eller liknande ibland än att sitta som en "lame duck" mest hela tiden. Jag hade önskat lite mer jävlar anamma från en vinnare. När Jullan försvann är väl den enda som kan visa lite kämpaglöd är tyvärr Jassa. Jag vill se lite känslor inte bara de där man bölar utan även äkta där man kan sätta ner foten. Nu blir det Knatte, Fnatte och Tjatte över det hela med gröngölingar på ett scoutäventyr. Det är inte gamla sköna BB längre. Tyvärr.

Fistare och fejkmuslimer som lagar chokladbollar på festen. Skitkul, verkligen! Enda fördelen är väl att jag kanske kan gå och lägga mig tidigare på nätterna. Finns ingen risk att missa något spännande.
2020-05-04, 23:22
Medlem
Helsike vad Mergim ryck/ticks med mungipan har tilltagit.

Han gör det varannan sekund.
2020-05-04, 23:24
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Hon skulle inte ha en chans mot Lennie eller Mergim, enda anledningen till att hon klarade sig nu var dels för att folk var trötta på Julia och för att pinkroom fansen gick ihop och röstade ut henne, de stödrösterna försvinner som en avlöning så fort det står mellan henne och Lengim. Tror Frida själv har rätt lite stöd där ute faktiskt. Om det är en rösta på din favorit utröstning då vill säga. Hon är ett spelbricksoffer dessvärre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in