2020-05-05, 23:51
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Ja, han ligger ensam. Frida frågade flera gånger om hon skulle sova där men han vill sova själv.
Ja det låter inte likt honom. Men antar att det är Lennie eller ingen. 😊
2020-05-05, 23:55
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja det låter inte likt honom. Men antar att det är Lennie eller ingen. 😊
Han sa även att de andra kommer ändå behöva Frida mycket mer än han.. så tror han va snäll också. Sen är det nog som du säger att han hellre velat sova med Lennie såklart. Fattar att det känns jobbigt för han. Gulligt att Lennie bryr sig så mycket över hur mergim mår. Dock fick han ju inte veta att han var ledsen i ögat 😢
2020-05-05, 23:56
Medlem
Är inte Frida rädd att gå omkring och visa brösten bland killar. Tänk om nån är full som tar henne på bröstet. Det blir trackasserier
2020-05-05, 23:59
Medlem
fan vad porrig frida är då, fyfan xD
2020-05-06, 00:00
Medlem
mergim sover ensam. eftersom sami fick straff måste klippas som lennie. eller sova med Lennie.
2020-05-06, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Han sa även att de andra kommer ändå behöva Frida mycket mer än han.. så tror han va snäll också. Sen är det nog som du säger att han hellre velat sova med Lennie såklart. Fattar att det känns jobbigt för han. Gulligt att Lennie bryr sig så mycket över hur mergim mår. Dock fick han ju inte veta att han var ledsen i ögat 😢

Men herre min jävul, han är ju en vuxen människa och måste kunna sova utan Lennie. Börjar man lipa när man inte får sova med vem man vill har man absolut ingenting i Big brother att göra. Han ska ju vara jävligt glad att detta är det ”värsta” som hänt honom. Hade produktionen i år inte vara den sämsta i historien så hade han haft värre saker att lipa över
2020-05-06, 00:05
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Nussen då 😔😔
2020-05-06, 00:07
Medlem
Mouchinos avatar
Nej Mergim skickade ut Frida för att han vet att Lennie antagligen kommer att tycka synd om honom för han tänkte Frida kommer delge att han vill vara ensam så Lennie får uppfattningen att Mergim är nestämd. Its all about attention! Frida erbjöd sig ju att sova i rummet med Mergim men han väntar antagligen på att Lennie ska komma och trösta honom. Så är det!
2020-05-06, 00:07
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men herre min jävul, han är ju en vuxen människa och måste kunna sova utan Lennie. Börjar man lipa när man inte får sova med vem man vill har man absolut ingenting i Big brother att göra. Han ska ju vara jävligt glad att detta är det ”värsta” som hänt honom. Hade produktionen i år inte vara den sämsta i historien så hade han haft värre saker att lipa över
Han är inte allt för gammal, bara 21. Han har nära till känslor vilket är fint att han kan visa. När vissa är ledsna och sårade så stöter dom bort andra istället.
Han har ju sagt det går bra så knappast det värsta som han han. Men iaf jag fattar då att det känns.
Senast redigerad av Emmvalentine 2020-05-06 kl. 00:10.
2020-05-06, 00:12
Medlem
Nu vet jag att Sami tänker som fan på Julia. Nu ska Sami vinna till 100% ut med alla andra
2020-05-06, 00:13
Medlem
Spajdors avatar
Förstår mig inte på Frida och resten av deltagarna. Hade flippat om Frida satt sig och sniglat i min säng.
2020-05-06, 00:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Han är inte allt för gammal, bara 21. Han har nära till känslor vilket är fint att han kan visa. När vissa är ledsna och sårade så stöter dom bort andra istället.
Han har ju sagt det går bra då knappast det värsta som han han. Men iaf jag fattar då att det känns.

Bara 21? Vet många 21 åringar som varit med om mycket i sitt liv och jag lovar dig, de är definitivt inte som Mergim. Han har mycket kvar att lära om sig själv och livet som sådant. Väldigt mycket!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in