2020-05-04, 13:34
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Nu har dom tre mest avskydda personerna gått och klagat i media om att dom får näthat och kommer till slutsatsen att det minsann är pga att dom är kvinnor som dom får hat.

Det har således ingenting med deras beteende i programmet att göra.
Så är det ju, dock är det sjukt onödigt att folk hotar dom som jag förstått att några av dem fått endel skit.
Däremot har de betett sig illa o huset, spec i jämförelse med männen, jag har dock alltid högre krav på kvinnor att bete sig eftersom vi är olika och män är som min svärmor säger "lite dumma" naturligt, därför kommer de undan med lite i mina ögon.

En fråga, ska kan "studsa" sådär som Lennie gör när man lyfter tyngder? Trodde man skullw vara med stadig i kroppen och låta armarna göra jobbet...?!
2020-05-04, 13:34
Medlem
2 dc på Frida och mergim vad fan är det för fel på produktionen
2020-05-04, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Så är det ju, dock är det sjukt onödigt att folk hotar dom som jag förstått att några av dem fått endel skit.
Däremot har de betett sig illa o huset, spec i jämförelse med männen, jag har dock alltid högre krav på kvinnor att bete sig eftersom vi är olika och män är som min svärmor säger "lite dumma" naturligt, därför kommer de undan med lite i mina ögon.

En fråga, ska kan "studsa" sådär som Lennie gör när man lyfter tyngder? Trodde man skullw vara med stadig i kroppen och låta armarna göra jobbet...?!
Han gör ju helt fel. Han orkar ju inte vikterna. Men eftersom han tar hjälp genom svankning tror han det är bra. Bättre han kör vikter som han klarar av. Man ska stå rak i kroppen och låta armarna jobba ner helt och upp.
2020-05-04, 13:38
Medlem
Ganska intressant ifall nu julia skulle åka ut, vem skall de rösta på jasse eller sami hehe
(pinkroom då alltså)
2020-05-04, 13:43
Medlem
askungens avatar
Haha jasmine är avis för att "alla" känner kändisar. Men hon kom på att hon känner Basehunters lillebror
2020-05-04, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag blir själv sugen att prova, tänker att ett lager borde göra att man ser ut att vara vid liv iallafall.

Nu ska jasmine BUSa igen och hon satt senast igår och sa att hon aldrig i hela sitt liv skulle busa igen...
Precis som hon sa att hon inte ville ligga i tv så är det tydligt att hennes ord inte betyder ett skvatt..
Ja ett normalt lager är ju okej, bättre än att skada sig i solen när man steker sönder sin hud. Men han ser inte klok ut!
2020-05-04, 13:47
Medlem
herpesvårtas avatar
Jasmine just nu https://imgur.com/a/sKQvfqn
2020-05-04, 13:53
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ganska intressant ifall nu julia skulle åka ut, vem skall de rösta på jasse eller sami hehe
(pinkroom då alltså)
Att tänka har ju inte varit bäst på😂Sami får Julias röster och ikväll beseglas Lennys öde.Lennys fans tänker inte framåt.För dem hade det bästa varit att Julia stannat😁Men så långt kunde man inte tänka
Julia hade stannat om man hade haft kvar vem vill ni rädda kvar så detta styrde BB Prod
Vi vill ha ut Julia...Hälsningar från BB Produktionen
2020-05-04, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Jag förstår inte hur fan han kan vara så populär. Sen måste man ju se att mergim o Lennie har Frida som spelpjäs såklart . Ne fan ut med Frida först sen mergim Lennie .Olga har ju varit mest underhållande tycker jag utan tvivel Mellan dessa.Bra för Sami också som gillar julia✌️
Håller med dig. Vad är det som gör han så unik? Han är så snäll och pratar inte skit bla bla bläääh...... Han är ju med på allt paktande skitsnack och utfrysning utan att säga nåt. Han lyssnar på allt vad som sägs men VÅGAR inte öppna käften. Skulle han nu vara så snäll och omtänksam som alla säger så skulle han ha öppna sin käft för längesen och sagt STOP sluta med erat skitsnack. Nej i mina ögon är han en mesig feg liten skit.
2020-05-04, 13:58
Medlem
FarbrorAgges avatar
Min röst landade givetvis på amöban Mergim, eller Määäärgim som Lennie säger. Islam är en totalt osympatisk och värdelös religion, som Alexander Bard säger. Alla religioner är dåliga, som jag säger. Religiösa människor är i regel inte särskilt smarta. Hejdå och bye bye Mergim!
2020-05-04, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Att tänka har ju inte varit bäst på😂Sami får Julias röster och ikväll beseglas Lennys öde.Lennys fans tänker inte framåt.För dem hade det bästa varit att Julia stannat😁Men så långt kunde man inte tänka
Julia hade stannat om man hade haft kvar vem vill ni rädda kvar så detta styrde BB Prod
Vi vill ha ut Julia...Hälsningar från BB Produktionen
Japp julia hade definitivt stannat, dock så är det inte alls säkert att julia åker ikväll är 50/50 enligt mig...
Åker julia så kan sami hamna i obalans, 14 dagar utan att ha någon där inne han kan prata med... kan få oerhörd hemlängtan, kommer du ihåg knapptävlingen där han bara släppte, sami är oberäknelig, eller om han råkar säga fel ord xD
2020-05-04, 13:59
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Nu har dom tre mest avskydda personerna gått och klagat i media om att dom får näthat och kommer till slutsatsen att det minsann är pga att dom är kvinnor som dom får hat.

Det har således ingenting med deras beteende i programmet att göra.
Hot och skit är jävligt onödigt, men lite kritik är inte konstigt. De är med i ett program där man tycker till om personer.

Till något annat: jag tackar ödmjukast för den nya avataren, Jasmine!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in