2020-05-02, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Tack och bock. Nu står Jasmine och Mergim i poolrummet med papper och penna igen och här har vi beviset för att hon kommer pakta med Mergim och Lennie så snart hon får möjlighet. Ingen ser ju dessutom vad som skrivs och hur.. hon nämner ju allas namn och kan gott o väl stryka under och dona så bara mergim förstår hur han ska rösta nästa vecka om han blir kvar. Nej, anser att Mergim måste ut för att skydda sami och julia från att röstas ut innan finalen..

Den chansen tar skriket menar du då hon är säker i veckan? Stå öppet vid baren och skriva ner pakter till mergim mitt på blanka dagen. Håll på med dina konspirationsteorier någon annanstans.
2020-05-02, 12:44
Medlem
Citat:
Jag vill ju inte bara ha sami till final! Jag vill ha dit Julia också! Båda förtjänar en chans på miljonen! Inte Mergim och inte Lennie! Hoppas och tror att det finns många som kan rösta utan att vara anhängare av någon av dessa två sistnämnda.. Att vilja ha upp Mergim på finalplatsen kan ju bara betyda att man gillar honom.. inget annat tyvärr.. Vad gäller tävlingar så glöm inte att Sami fick fortsätta tävla sist bara för att Jasmine blev diskvalificerad.. Hon eller Lennie hade haft extra rösten annars.. så nej, tyvärr har tävlingar under programmets gång inte gynnat sami nämnvärt.. Martin vann ju mest..
Vill också ha dit henne! Sami och Julia har jag alltid hållit på! Men tyvärr så tror jag att om man försöker få ut Mergim nu så åker nog tyvärr Julia därför tycker jag att det är bättre att ta ut Naken Frida nu. Hur det ser ut inför nästa måndag vet vi inte. Det kan lika gärna vara att alla sitter nominerade (vilket jag hoppas på). Sist dom tävlade va löpsedlarna och där blev inte skriket diskad Kul att se att vi iaf är på samma sida på vilka våra favoriter är
2020-05-02, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukazsynd
Den chansen tar skriket menar du då hon är säker i veckan? Stå öppet vid baren och skriva ner pakter till mergim mitt på blanka dagen. Håll på med dina konspirationsteorier någon annanstans.

Efter varje röstning sätter hon igång och planerar för nästa precis som alla deltagare och det kommer ju en måndag till och är man smart gör man det väl när ingen tror det.., eller? Mina konspirationsteorier trodde jag skulle platsa i ett forum som handlar om just BB..
2020-05-02, 12:48
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Jag vill ju inte bara ha sami till final! Jag vill ha dit Julia också! Båda förtjänar en chans på miljonen! Inte Mergim och inte Lennie! Hoppas och tror att det finns många som kan rösta utan att vara anhängare av någon av dessa två sistnämnda.. Att vilja ha upp Mergim på finalplatsen kan ju bara betyda att man gillar honom.. inget annat tyvärr.. Vad gäller tävlingar så glöm inte att Sami fick fortsätta tävla sist bara för att Jasmine blev diskvalificerad.. Hon eller Lennie hade haft extra rösten annars.. så nej, tyvärr har tävlingar under programmets gång inte gynnat sami nämnvärt.. Martin vann ju mest..

Ryker Frida står Sami och Jullan mot varandra nästa måndag. Det är min slutsats. Trist, men det är faktum. Likadant om Mergim ryker. 3 mot 2...
2020-05-02, 12:49
Bannlyst
Många nya idioter här.
Sami kommer aldrig slås ut innan finalen, 100%.
Bästa för Sami är om Mergim och Lennie är i finalen, för dom har samma fanskara.
Julia är en otrevlig bitch och förtjänar att åka ut, visst har hon varit underhållande, men nu klarar sig Sami utan hennes negativa energi.
2020-05-02, 12:51
Medlem
Har missat lite. Vad har dom för nyårslöften?
2020-05-02, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Vill också ha dit henne! Sami och Julia har jag alltid hållit på! Men tyvärr så tror jag att om man försöker få ut Mergim nu så åker nog tyvärr Julia därför tycker jag att det är bättre att ta ut Naken Frida nu. Hur det ser ut inför nästa måndag vet vi inte. Det kan lika gärna vara att alla sitter nominerade (vilket jag hoppas på). Sist dom tävlade va löpsedlarna och där blev inte skriket diskad Kul att se att vi iaf är på samma sida på vilka våra favoriter är

Sist de tävlade har du rätt i att Julia och Sami vann och Sami tog det pga tiden, men det var väl inte då han fick en extra nomineringsröst.. det var ju ngn tävling där han fick gå in igen efter att Jasmine diskats.. Nomineringstävlingarna har inte sami vunnit tidigare i vad jag vet.. Hur som helst så hoppas jag också på Sami och Julia till final.
2020-05-02, 13:00
Medlem
Har missat hela fm 😔 någon som vill uppdatera?
Såg att lögndetektorn skulle in i em..
2020-05-02, 13:07
Medlem
Citat:
Sist de tävlade har du rätt i att Julia och Sami vann och Sami tog det pga tiden, men det var väl inte då han fick en extra nomineringsröst.. det var ju ngn tävling där han fick gå in igen efter att Jasmine diskats.. Nomineringstävlingarna har inte sami vunnit tidigare i vad jag vet.. Hur som helst så hoppas jag också på Sami och Julia till final.
Var det inte i 5-kampen som hon diskades? Kommer inte ihåg mer än att det va med äpplena i skålen som hon blev diskad för. Sami har ju vunnit lite förut också så han är ju inte helt tappad den lille Sami Visst, som du säger, ingen nominerings tävling men ändå. Kom på att Sami har ju det där guldliftkortet kvar va? Undrar vad han kan göra med den. Tänk om han kan rädda någon med den, det skulle vara kanon om det är så
2020-05-02, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Har missat lite. Vad har dom för nyårslöften?

Sami ska inte röka på hela dagen
Mergim ska vara nykter på nyår
Lennie ska inte svära (som om han svär annars?)
Julia får inte säga fuck/fucking
Frida ska inte röka eller kramas på hela dagen
Jasmine får inte skrika
2020-05-02, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sami ska inte röka på hela dagen
Mergim ska vara nykter på nyår
Lennie ska inte svära (som om han svär annars?)
Julia får inte säga fuck/fucking
Frida ska inte röka eller kramas på hela dagen
Jasmine får inte skrika
Ahh, man tackar tippar att den sist nämnde inte klarar att hålla sitt löfte men varför har Naken Frida 2? Lennie och Sami är säkra kort iaf
2020-05-02, 13:22
Medlem
htsolna08s avatar
Undrar om snåla BB kommer bjuda de på oxfile ikväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in