Citat:
Ursprungligen postat av
Ariel70
Det vet jeg ikke, men politiet har en formening om i hvilken retning bilen kjørte, så de har kanskje fanget den opp etterpå. Hvis den ikke bare har blitt observert når den har kjørt ut på veien da.
Ja det har du rett i!
"Minuttene mellom klokken 09.14 og like før klokken 10 beskrives overfor VG som et svært interessant tidsrom.
I dette tidsrommet er det
flere såkalte uoppklarte observasjoner, personer og biler, som beveger seg i området rundt Hagen-boligen, blant annet en bil på en gangvei nede ved Langvannet."
"Politiet har jobbet intenst med å identifisere disse observasjonene for å finne ut om de har tilknytning til forsvinningen. Men flere av dem er fortsatt ikke identifisert"
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GGR3G4/politiets-hodepine-flere-hull-i-tidslinjen
Citat:
Ursprungligen postat av
Gassa
Hadde det ikke vært smartere å spurt om det er kamera langs bilveien ?
Kanskje? Det jeg spurte om var angående hele den strekningen (der deler av kjøringen var på gangvei og deler av strekningen var på bilvei). Og bevegelser på
noen gangveier fanges jo opp på kamera.
Det kommer sikkert frem flere detaljer i avisartikler snart.
Jeg leste (eller hørte på podcast?) at det var videoopptak av at TH ankom Futurum den morgenen. Men jeg vet ikke om det var kun TH eller om det var TH
og bilen hans som var på det opptaket.