2020-05-03, 21:37
Medlem
icons avatar
Hade varit intressant om BB hade visat psykologsamtalen i huset imorgon. Hade blivit tufft för Mergim att förklara för Frida varför inte hon nämndes som en god vän.
2020-05-03, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hade varit intressant om BB hade visat psykologsamtalen i huset imorgon. Hade blivit tufft för Mergim att förklara för Frida varför inte hon nämndes som en god vän.

Vilka nämnde han som goda vänner? Förutom Lennie.
2020-05-03, 21:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Man vet ju att Mergim och Lennie använder Frida endast som pjäs, så att dom är 3 i sin pakt. Skulle skratta högt då om Frida slog ut Lennie och Mergim av tittarna sen när ni tycker att hon ska vara kvar för rosa rummet. Att Frida inte bara fattar att hon är deras spelpjäs
Röstar man ut Julia så kommer tv4 förlora såå mycket tittare. Det kommer bli dött på festerna. Det är för mig obegripligt hur man kan vilja se tråk Frida istället för Julia. Julia är Bigbrother. Ska ni titta på meditation sen, eller plock med pincett på benen.
Jag har aldrig sett att Julia skulle ha varit elak nångång om man lyssnar på henne
Jag kan verkligen inte se att hon varit elak. Hon är smart, ärlig, rolig,
Frida, känns som hon har bott på nåt kollektiv där alla går nakna i en ring med en gruppkram. Nån sekt kanske
Det är sjukt om Julia som varit där sen dag 1 får lämna för Frida som kom så sent
Ut med Frida. Tror ni som bara vill se ett snällt milt program skulle ha hållt er till matlagningsprogram eller naturprogram istället för bigbrother. Bigbrother där det ska vara, bråk bus, skandaler m.m

Återigen ett klockrent inlägg! :-)
2020-05-03, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Återigen ett klockrent inlägg! :-)
Tackar så mycket :-)
2020-05-03, 21:48
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Vilka nämnde han som goda vänner? Förutom Lennie.
Antonia och Amilia.
2020-05-03, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Bara jag som tror Sami kommer bli riktigt besviken om han inte vinner? Han har nog på känn att han kan vinna, därför kommer det kännas extra surt för honom om han inte gör det tror jag. Lennie verkar ju ha sjukt mycket stöd. Helt otroligt. Kommer ihåg när vi satt här för 2 månader sen och undrade vad fan det är för någon som kommit in i huset och knappt säger ett ord Nu är han storfavorit. Jocke Lundell måste ju börja med lite kampanjer om han vill att Sami ska vinna. Nu när det börjar närmar sig tänker jag. Annars kan det nog bli tufft.

Tror man något annat måste man vara både döv och blind, finns ingen som vill både vinna så mycket och kunna leva på det här efter. Vinna kommer nog inte vara något problem, det andra tror jag blir svårt eftersom tittarsiffrorna talar sitt tydliga språk. Det känns lite som att ni försöker prata ner Samis populäritet nu, ser inte någonstans att han skulle vara annat än den överlägsna favoriten. Ska han vinna ska han göra det utan Jockes fans anser jag, Big Brother ska inte handla om vem som känner mest kändisar.
2020-05-03, 21:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Man vet ju att Mergim och Lennie använder Frida endast som pjäs, så att dom är 3 i sin pakt. Skulle skratta högt då om Frida slog ut Lennie och Mergim av tittarna sen när ni tycker att hon ska vara kvar för rosa rummet. Att Frida inte bara fattar att hon är deras spelpjäs
Röstar man ut Julia så kommer tv4 förlora såå mycket tittare. Det kommer bli dött på festerna. Det är för mig obegripligt hur man kan vilja se tråk Frida istället för Julia. Julia är Bigbrother. Ska ni titta på meditation sen, eller plock med pincett på benen.
Jag har aldrig sett att Julia skulle ha varit elak nångång om man lyssnar på henne
Frida, känns som hon har bott på nåt kollektiv där alla går nakna i en ring med en gruppkram. Nån sekt kanske
Det är sjukt om Julia som varit där sen dag 1 får lämna för Frida som kom så sent
Ut med Frida. Tror ni som bara vill se ett snällt milt program skulle ha hållt er till matlagningsprogram eller naturprogram istället för bigbrother. Bigbrother där det ska vara, bråk bus, skandaler m.m

Det svänger ju katten ‐ som Baloo skulle sagt. Jag skriver under varje bokstav, ord och stavelse. Jullan är i det här läget faktiskt BB. Precis det en tittare som älskar BB vill se. Har sett alla BB och att ens yttra att hon inte skulle vara BB får en framstå som "bozo the clown". Tyvärr har Jullan ingen sidekick som kan ta det till nästa nivå. Sami är skön med sina torra "Monty Python" kommentarer och sätt. Kvinnan har verkligen knoppen på skaft och jag förstår till hundra procent att hon ogillas av många. Intelligenta och starka fruntimmer har aldrig uppskattats av en bredare massa. Tvärtom så har den typen av kvinnor alltid varit paria.
2020-05-03, 21:52
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Hur är stämningen i huset nu ikväll?
Mysig. De hänger med varandra allihopa. Lite prepp för i morgon och med prepp menar jag att vissa förvandlar sig till flammiga brownies
2020-05-03, 21:54
Medlem
Citat:
Man vet ju att Mergim och Lennie använder Frida endast som pjäs, så att dom är 3 i sin pakt. Skulle skratta högt då om Frida slog ut Lennie och Mergim av tittarna sen när ni tycker att hon ska vara kvar för rosa rummet. Att Frida inte bara fattar att hon är deras spelpjäs Röstar man ut Julia så kommer tv4 förlora såå mycket tittare. Det kommer bli dött på festerna. Det är för mig obegripligt hur man kan vilja se tråk Frida istället för Julia. Julia är Bigbrother. Ska ni titta på meditation sen, eller plock med pincett på benen.
Det är sjukt om Julia som varit där sen dag 1 får lämna för Frida som kom så sent Ut med Frida. Tror ni som bara vill se ett snällt milt program skulle ha hållt er till matlagningsprogram eller naturprogram istället för bigbrother. Bigbrother där det ska vara, bråk bus, skandaler m.m

Så bra sammanfattning håller helt med dig!

Efter morgondagens veckofinalen återstår att se vad tittare vill se. Själv vill jag se mer av Julia i BB2020!
Senast redigerad av Doiten 2020-05-03 kl. 21:59.
2020-05-03, 21:55
Medlem
Mouchinos avatar
Ok alla fans till Sami måste hjälpa Julia nu och tycker även Glasman kunde lagt upp nåt på Insta! såg inget dock. Alla måste rösta ut Frida för ni kan inte på riktigt vilja ha kvar en kvinna som går runt naken och tror att hon är en Kärleksgudinna.
2020-05-03, 21:57
Medlem
Finns de ingen omröstning här ?
2020-05-03, 21:58
Medlem
Citat:
Antonia och Amilia.

Som en tittare så har Frida varit 100 gånger mer en äkta vän till honom än Amilia som med jämna mellanrum snackat skit om honom
Fast han kanske föredrar såna vänner :/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in