Citat:
Ursprungligen postat av
robcore
Bara jag som tror Sami kommer bli riktigt besviken om han inte vinner? Han har nog på känn att han kan vinna, därför kommer det kännas extra surt för honom om han inte gör det tror jag. Lennie verkar ju ha sjukt mycket stöd. Helt otroligt. Kommer ihåg när vi satt här för 2 månader sen och undrade vad fan det är för någon som kommit in i huset och knappt säger ett ord

Nu är han storfavorit. Jocke Lundell måste ju börja med lite kampanjer om han vill att Sami ska vinna. Nu när det börjar närmar sig tänker jag. Annars kan det nog bli tufft.
Tror man något annat måste man vara både döv och blind, finns ingen som vill både vinna så mycket och kunna leva på det här efter. Vinna kommer nog inte vara något problem, det andra tror jag blir svårt eftersom tittarsiffrorna talar sitt tydliga språk. Det känns lite som att ni försöker prata ner Samis populäritet nu, ser inte någonstans att han skulle vara annat än den överlägsna favoriten. Ska han vinna ska han göra det utan Jockes fans anser jag, Big Brother ska inte handla om vem som känner mest kändisar.