2020-05-05, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Sami kommer få Glasmans och Julias röster. Alex röster mm om det räcker det får vi hoppas på

Vad hjälper de när Sami fansen inte kan komma överens om vem de ska rösta på? Sami fansen måste enas om en person att rösta ut om de ska lyckas rädda kvar honom.
2020-05-05, 00:40
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Kul att Julia har det trevligt med Glasman och vänner iaf. Men hon hade varit en värdig finalist
Jag dör av skratt! 4 trötta gåsar, och Sami!
https://youtu.be/Xs8QuCIGdP4 En annan trött låt...🤣🤣😱😱🤢🤮
2020-05-05, 00:40
Medlem
Bbbloopers avatar
Nån som vet anledningen varför Mergim och Lennie blev nykterister?

Var det efter bögkyssen måttet var rågat?? Eller kopierar dom Sami för att minimera riskerna att göra bort sig sista veckorna....
2020-05-05, 00:41
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Jag dör av skratt! 4 trötta gåsar, och Sami!
https://youtu.be/Xs8QuCIGdP4 En annan trött låt...🤣🤣😱😱🤢🤮
Några andra trötta gåsar🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2020-05-05, 00:44
Medlem
Imperiatrixias avatar
Det är sååå kul så man bara dör!!!! BB, Bring it on. NU checkar jag ut. Happy go lucky, Sami. Sorry...
2020-05-05, 00:45
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Imorgon är en annan dag, som Christer B sjöng en gång.
Jag håller med dig om besvikelsen. Alla Sami har hängt med lite extra under den aktuella veckan åker hem...Glaset, Alex, Martin, Jullan. Han reagerar ungefär likadant varje gång dock. Kanske han smånjuggar i nuggen och tänker på att ha.n själv kommer närmare millen...
Jassa vinner.🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮
2020-05-05, 00:46
Medlem
Har dom likvaka i huset
2020-05-05, 00:47
Medlem
Sami lär vara nominerad nästa vecka. Frågan är hon han klarar sig
2020-05-05, 00:51
Medlem
Superhjältevecka var det ju 2012 då deltagarna var tvungna att hjälpa varandra med allt från att spola toaletten till att underhålla för att få cigg.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag vet herpes och tack för inlägget. Jag känner mig dock lite besviken och förråd på samma gång. Här lämnar alltså hans bästa vän som har hållit honom under armarna i de svåraste stunderna han har haft och på väg att lämna. Även Glasman var med och stöttade Sami. Det var mörka stunder. Är det då för mycket begärt att man visar extrem lojalitet? Jag kanske förväntar mig en helt annan sida som inte finns hos min favorit, fram tills idag i alla fall. Var finns de heläkta känslorna, var finns stödet? Jag begär inte att han skall lägga sig och gråta floder. Jag förväntar mig en respekt och ett fan nu jävlar för en "brother in arms".
Jag ser inte det och en stark besvikelse sköljer över mig att inte hålla sin väns rygg.

Vad är äkta och vad är spel. Det känns som han har sålt ut sig för att pengarna hägrar där framme. Är det alltså en sådan kille jag vill s bakom? Jag vet inte, kanske är det så att mina förväntningar är för skyhöga för det är ändå pengar som går i första hand. Kommer jag fortfarande att rösta på honom och stödja honom och gilla honom? Jag vet faktiskt inte. Men visst av alla som är kvar är han möjligen den mest lämpade att ta hem det. Kanske. Jag är fortfarande väldigt besviken dock.
Jag förstår vad du menar och jag håller delvis med dig, men jag tycker ändå att det är bra att han inte gräver ner sig fullkomligt, det har han inget att vinna på och det vet han också. Någon som så lätt faller ner i bitterhet som han behöver hålla sig ovan vattenytan och det enda fokuset han säkert har nu är att bara överleva på sin öde ö ända fram till finalen.

Tror inte att hans vänskap med Julia på något sätt var forcerad, han lider av att han åkte men visar det tyvärr inte bara för oss.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Sami lär vara nominerad nästa vecka. Frågan är hon han klarar sig

Han klarar sig fint
Medlem
Tycker ni det är kul att kolla nu när det inte händer ett skit. Tv och cmore kommer tappa så jävla många tittarröster det kan jag lova

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in