2020-05-03, 21:23
Medlem
Spelar nog ingen roll. Frida har Lennies och mergims fans och sen anty och amilia med sina fans mm. Och alla vill ha ut Julia.
2020-05-03, 21:26
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Varför känns det som att vi sami fans splittrar på röster mellan mergim och Frida. Det är inte bra taktik!!

Inte bra som sagt upplagt för bye bye Julia imorgon tyvärr.
2020-05-03, 21:26
Medlem
Det enda vi kan hoppas på är att zara Larsson med många följare kan hjälpa henne
2020-05-03, 21:27
Medlem
Mouchinos avatar
Ja vinner Lennie är det för att folk går på att tro att Lennie är helt genuin och totalt helt igenom felfri!
Han visar sig så här för att linda tittarna runt sitt pekfinger för de tycker det är så fint att han lagar mat, att han städar men för han vet att det går hem! Som jag sa tidigare, han är säkert jättesnäll men hela tiden? Nej det går jag inte på längre
2020-05-03, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja vinner Lennie är det för att folk går på att tro att Lennie är helt genuin och totalt helt igenom felfri!
Han visar sig så här för att linda tittarna runt sitt pekfinger för de tycker det är så fint att han lagar mat, att han städar men för han vet att det går hem! Som jag sa tidigare, han är säkert jättesnäll men hela tiden? Nej det går jag inte på längre
Det funkar ju tydligen
2020-05-03, 21:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Det funkar ju tydligen

Ja tydligen men vi vet inte om det håller hela vägen! Jag hoppas ändå Sami tar detta
2020-05-03, 21:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast nej. Hade gråt och offerkoftor bitit på mig hade jag velat ha kvar Jasmine, vilket jag absolut inte vill. Jag har knappt sett Frida vara ledsen och tycker inte att hon har någon offerkofta på sig speciellt ofta, så det har absolut ingenting med det att göra. Jag gillar Frida och den hon är som person och det har jag gjort från dagen hon kom in, det vet alla som hängt med någorlunda i den här tråden (vilket du ju gjort så du borde ha koll). Jag har försvarat henne sedan första dagen när du och alla andra började håna henne för att hon skrattade mycket.

Jag tycker synd om Frida för det behövt utstå i huset + att hela produktionen är med på att mobba henne, ja. MEN jag kollar mycket hellre på Frida än på Julia i det här läget, och DÄRFÖR har jag röstat för att Julia ska ut och ingenting annat. Jag tycker inte Julia är underhållande nog för att hon ska få vara kvar.

Vi kanske inte skall börja med pajkastning på varandra. Jag skrev vad jag ser och Frida är den som hulkar mest efter Jassa och Mergim. Lennie hulkar då och då men det gänget leder den ligan. Och det gänget har definitivt kommit långt. Det enda jag kan jämföra med som reality show är Farmen och det beteendet skulle få dom att åka direkt. Castingen gentemot Farmen är skrattretande med så svagsinta människor som inte kan ta lite skit. Att kommentera är inte alltid att håna, man stör sig på en individ och skriver en bitsk kommentar, det här är Flashback. Man bör respektera en helt vitt skild åsikt även om det svider ibland.

Jag kan inte påstå att jag överdrivet kan se vilken människa jag har att göra med men har i huvudsak faktiskt hållit mig från början till slutet positivt till de jag gillade från början och vissa har t.o.m. växt, som exempelvis Jullan. Det kan bero på att jag premierar rå ärlighet framför fluffig falskhet. Men det har jag min fostran att tacka för och är väl att andra har uppskattat det i mitt liv. Jag tvingar heller min persona på andra människor som jag inte känner genom att exempelvis springa med min penis i vädret lite hursomhelst.

OnT: Jag tror fortfarande att Jullan har en bra chans att stanna kvar imorgon, det skulle bli en enorm besvikelse annars och även för Sami som har fyra gråtande flickor han måste stå ut med.
2020-05-03, 21:32
Medlem
RZLAs avatar
Jag vill absolut ha kvar Olga till finalen! Hon har sprungit runt och visat sina sillisar, bråkat på fyllan en massa gånger, knullat i huset osv., precis som man ska göra när man är med i BB. Den mest underhållande deltagaren i år!

Frågan är vem jag ska rösta ut då? Det lutar lite åt Frida, hon borde ha färre fans än Mergim? Tycker hon är tråkigare också. Konstig tjej som absolut inte verkar må bra, ligger och gråter i bikten eller i sin säng, men sen ska hon hon springa runt och vara världens gladaste, mest positiva tjej och kramas med allt och alla. När Julia ifrågasätter hennes överdrivna positivism så börjar hon grina. Nej, hon har nog gjort sitt i huset.

Mergim är inte heller så kul längre. Tröttnat lite på hans superbögighet och kladdandet på Lennie. Får se vem av Frida och Mergim det blir...
2020-05-03, 21:33
Medlem
Bara jag som tror Sami kommer bli riktigt besviken om han inte vinner? Han har nog på känn att han kan vinna, därför kommer det kännas extra surt för honom om han inte gör det tror jag. Lennie verkar ju ha sjukt mycket stöd. Helt otroligt. Kommer ihåg när vi satt här för 2 månader sen och undrade vad fan det är för någon som kommit in i huset och knappt säger ett ord Nu är han storfavorit. Jocke Lundell måste ju börja med lite kampanjer om han vill att Sami ska vinna. Nu när det börjar närmar sig tänker jag. Annars kan det nog bli tufft.
2020-05-03, 21:34
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vi kanske inte skall börja med pajkastning på varandra. Jag skrev vad jag ser och Frida är den som hulkar mest efter Jassa och Mergim. Lennie hulkar då och då men det gänget leder den ligan. Och det gänget har definitivt kommit långt. Det enda jag kan jämföra med som reality show är Farmen och det beteendet skulle få dom att åka direkt. Castingen gentemot Farmen är skrattretande med så svagsinta människor som inte kan ta lite skit. Att kommentera är inte alltid att håna, man stör sig på en individ och skriver en bitsk kommentar, det här är Flashback. Man bör respektera en helt vitt skild åsikt även om det svider ibland.

Jag kan inte påstå att jag överdrivet kan se vilken människa jag har att göra med men har i huvudsak faktiskt hållit mig från början till slutet positivt till de jag gillade från början och vissa har t.o.m. växt, som exempelvis Jullan. Det kan bero på att jag premierar rå ärlighet framför fluffig falskhet. Men det har jag min fostran att tacka för och är väl att andra har uppskattat det i mitt liv. Jag tvingar heller min persona på andra människor som jag inte känner genom att exempelvis springa med min penis i vädret lite hursomhelst.

OnT: Jag tror fortfarande att Jullan har en bra chans att stanna kvar imorgon, det skulle bli en enorm besvikelse annars och även för Sami som har fyra gråtande flickor han måste stå ut med.

Klockrent inlägg. Tack för den!
2020-05-03, 21:35
Medlem
icons avatar
Hur är stämningen i huset nu ikväll?
2020-05-03, 21:36
Medlem
Man vet ju att Mergim och Lennie använder Frida endast som pjäs, så att dom är 3 i sin pakt. Skulle skratta högt då om Frida slog ut Lennie och Mergim av tittarna sen när ni tycker att hon ska vara kvar för rosa rummet. Att Frida inte bara fattar att hon är deras spelpjäs
Röstar man ut Julia så kommer tv4 förlora såå mycket tittare. Det kommer bli dött på festerna. Det är för mig obegripligt hur man kan vilja se tråk Frida istället för Julia. Julia är Bigbrother. Ska ni titta på meditation sen, eller plock med pincett på benen.
Jag har aldrig sett att Julia skulle ha varit elak nångång om man lyssnar på henne
Jag kan verkligen inte se att hon varit elak. Hon är smart, ärlig, rolig,
Frida, känns som hon har bott på nåt kollektiv där alla går nakna i en ring med en gruppkram. Nån sekt kanske
Det är sjukt om Julia som varit där sen dag 1 får lämna för Frida som kom så sent
Ut med Frida. Tror ni som bara vill se ett snällt milt program skulle ha hållt er till matlagningsprogram eller naturprogram istället för bigbrother. Bigbrother där det ska vara, bråk bus, skandaler m.m

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in