2020-05-02, 17:29
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Vem fan vill ha en litet kuk! Förlåt men hoppet är ute för dig

Min kuk e normalstor, det är din fitta som är som en glappande hästkäft utan tänder.
Citera
2020-05-03, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
Min kuk e normalstor, det är din fitta som är som en glappande hästkäft utan tänder.

Lägg ut en bild så får vi på Flashback avgöra det!
Citera
2020-05-03, 13:58
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Lägg ut en bild så får vi på Flashback avgöra det!

Som alla killar kan jag enkelt mäta och jämföra mitt köns storlek med andra män. Har du mätt ditt vårtliknande, assymetriska, illaluktande slemgap någon gång, eller väljer du att lita på alla fula, feta halvoskulder som stönat ”skön du e”, när de fyllt dig med sperma?
Citera
2020-05-03, 13:59
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Som alla killar kan jag enkelt mäta och jämföra mitt köns storlek med andra män. Har du mätt ditt vårtliknande, assymetriska, illaluktande slemgap någon gång, eller väljer du att lita på alla halvoskulder som stönat ”skön du e” när de fyllt dig med sperma?
Vad nu? Varför så otrevlig ton? Vad har jag missat? Hur kan det ens blir otrevlig ton i en tråd om fittor - det härligaste som finns?
Citera
2020-05-03, 14:02
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ursäkta en dum fråga som utgår från en förlossning utan särskilda komplikationer, men hur kan ett extra stygn i fiffi göra så att det blir trängre? Jag förstår inte...

Min upplevelse är att det dels är olika om, hur och var man som kvinna spricker, och ifall man bara spricker utvärtes så gör ett extra stygn där ingen skillnad. Jag menar att om man spricker i mellangården vilket inte är helt ovanligt, kan man då sy inuti slidan för att förändra anatomin?
Det lär ju ändå inte förbättra muskelns funktion och kraft, utan som bäst göra att själva öppningen blir trängre?

Det absolut bästa må ju vara att träna upp sina bäckenbottenmuskler, på valfritt sätt, både för ett skönare samliv men mest för att förebygga mindre trevliga medicinska bekymmer såsom framfall och urinläckage.

När de gjort snitt vid förlossning så har jag hört att de gjort det hos vissa kvinnor. För att ingången blir lite trängre liksom. Vet inte om det är ett rykte eller sant.
Citera
2020-05-03, 14:07
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
När de gjort snitt vid förlossning så har jag hört att de gjort det hos vissa kvinnor. För att ingången blir lite trängre liksom. Vet inte om det är ett rykte eller sant.
Jag tror det är ett rykte - något man hörde förr i grabbiga arbetsmiljöer. Ändå kunde jag inte låta bli att sprida skiten igår här i tråden.
Citera
2020-05-03, 14:09
Medlem
Citat:
Som alla killar kan jag enkelt mäta och jämföra mitt köns storlek med andra män. Har du mätt ditt vårtliknande, assymetriska, illaluktande slemgap någon gång, eller väljer du att lita på alla fula, feta halvoskulder som stönat ”skön du e”, när de fyllt dig med sperma?

Du låter erfaren utav sådana fittor! Det säger mer om dig än någon annan här Hahaha
Citera
2020-05-03, 14:21
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo

Okej, fast då har dom ju i så fall måste snitta eller klippa upp om det är alldeles för trångt, om jag förstår dig rätt? I så fall kanske det är rimligt med tanke på ev ärrvävnad? Jag har svårt att tro att läkare i Sverige gör det om det inte finns medicinska orsaker, men jag vet inte.
Citera
2020-05-03, 14:24
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Okej, fast då har dom ju i så fall måste snitta eller klippa upp om det är alldeles för trångt, om jag förstår dig rätt? I så fall kanske det är rimligt med tanke på ev ärrvävnad? Jag har svårt att tro att läkare i Sverige gör det om det inte finns medicinska orsaker, men jag vet inte.
Jag har för mig att jag har hört någon kvinna tala om att de klipper upp i förebyggande syfte ibland. Bättre än att spricka planlöst, vilket får värre följder än ett rakt snitt som är lättare att sy ihop. Kanske..?
Citera
2020-05-03, 14:36
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Jag har för mig att jag har hört någon kvinna tala om att de klipper upp i förebyggande syfte ibland. Bättre än att spricka planlöst, vilket får värre följder än ett rakt snitt som är lättare att sy ihop. Kanske..?

Jag känner igen det, och då antar jag att man har gjort bedömningen att det är det bästa om tex barnet är stort eller så, eller ifall det finns ärrvävnad som är lite hårdare sen tidigare förlossning?
Så det låter fullt rimligt att klippa lite, och då faller det sig naturligt att sy ihop till ursprungsskick igen, men hade varit intressant att veta om någon får någon "bonus" då, men i så fall rör det ju ändå bara yttre delen och påverkar inte känslan av stort eller litet inuti om jag inte tänker helt fel?

Förutom ens egen anatomi vilken vi inte kan ändra på,så är det i vanliga fall endast träning av bäckenbottenmuskler som gäller. Men fördelen med det är att det gynnar både kvinna själv längre fram i livet vad gäller risk för framfall och urinläckage, men det gynnar även samlivet då sägs bli bättre med bra muskler.
Citera
2020-05-03, 15:32
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Jag känner igen det, och då antar jag att man har gjort bedömningen att det är det bästa om tex barnet är stort eller så, eller ifall det finns ärrvävnad som är lite hårdare sen tidigare förlossning?
Så det låter fullt rimligt att klippa lite, och då faller det sig naturligt att sy ihop till ursprungsskick igen, men hade varit intressant att veta om någon får någon "bonus" då, men i så fall rör det ju ändå bara yttre delen och påverkar inte känslan av stort eller litet inuti om jag inte tänker helt fel?

Förutom ens egen anatomi vilken vi inte kan ändra på,så är det i vanliga fall endast träning av bäckenbottenmuskler som gäller. Men fördelen med det är att det gynnar både kvinna själv längre fram i livet vad gäller risk för framfall och urinläckage, men det gynnar även samlivet då sägs bli bättre med bra muskler.
Mmm..och det är inte fel att som kille träna lite bäckenbottenmuskel också. Det främjat både nytta och nöje.

Haha, "bonus".. Men du, får jag fråga en sak. Är det inte så att slidan liksom är ganska trång i oupphetsat läge? Kan nämligen inte dra mig till minnes att jag någonsin penetrerat ett oupphetsat kvinnokön så det är därför jag frågar. Eller...tycker det brukar kännas som om musen sluter sig lagom runt ett finger faktiskt... Det är såklart olika men ändå kul att diskutera lite.
Citera
2020-05-03, 16:37
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Mmm..och det är inte fel att som kille träna lite bäckenbottenmuskel också. Det främjat både nytta och nöje.

Haha, "bonus".. Men du, får jag fråga en sak. Är det inte så att slidan liksom är ganska trång i oupphetsat läge? Kan nämligen inte dra mig till minnes att jag någonsin penetrerat ett oupphetsat kvinnokön så det är därför jag frågar. Eller...tycker det brukar kännas som om musen sluter sig lagom runt ett finger faktiskt... Det är såklart olika men ändå kul att diskutera lite.

Svårt att svara på, då jag inte brukar ha sex om jag inte är upphetsad

Men visst kan det säkert variera litegrann då man ibland är lite extra upphetsad och ibland bara "normalt" upphetsad.
Jag kan föreställa mig att det kan upplevas som trångt om man kommer in "objuden", då den liksom inte förberett sig då, varken med att utvidga sig eller bli blöt.
Dom gånger det är extra viktigt att vara riktigt upphetsad är nog om man har sex med någon välutrustad man, då är det nog nödvändigt att vara ordentligt uppvärmd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in