2020-04-20, 21:14
Tinder-dejt med en 10 år yngre tjej. Min första asiatiska. Tänkte faktiskt inte att det skulle leda till sex. Jag gick bara ut med henne för att göra en annan tjej svartsjuk. Men vi träffas utomhus och bestämmer ganska snart för att gå hem till mig. Vi fikar snabbt sedan hamnar vi i soffan och tittar på netflix. Sedan går allt så fort. Jag hinner inte tänka till förrän vi ligger i min säng och jag pullar henne till orgasm. Våt och fin blir hon.

Sedan är det min tur. Jag drar ner mina underkläder och hon börjar suga av mig. Efter en stund av njutning så rider hon mig på topp tills jag kommer utan kondom.

Utdrag ur Vistulas En hobbydejtares liv.
Citera
2020-04-21, 10:43
Medlem
Vet inte riktigt hur jag hamnade i tråden... men bra skit! Tänkte dela med mig av mina ligg från April, inte de jag är mest stolt över, men det är dom senaste iallafall. Har väl inte riktigt varit fullt aktiv på tinder osv med att själv skriva, så liggen jag har haft har varit ganska enkla. Får försöka uppa mitt tempo igen!

19årig läkarstudent som jag matchade med på tinder. Blond tjej med fint ansikte, var lite småknubbig dessvärre men det fattade inte jag när hon skrev till mig o frågade om jag ville komma dit, jag var full såklart. Helt okej sex men ingen avsugning.

Sex 5/10. Utseende 6/10.

19årig receptionist som jag träffade ute. Vackert ansikte, mörkt hår och en fin bakdel, kurvor på rätt ställen överlag. Gillade hårda tag i sängen vilket jag också gillar. Vi knullade mycket doggy & missionären, innan jag tog henne stående samtidigt som hon höll i sig i ett bord. Toppade sen med att komma i munnen på henne varpå hon svalde allt. Var ett riktigt roligt ligg. Matchade sedan med henne på tinder nån vecka senare och låg med henne igen i brist på annat.

Sex 8/10. Utseende 7/10.

21årig kundsupport. Riktigt trött ligg. Vackert ansikte och mörkt hår, men lite för smal. Ett gammalt haff som jag dissade för en annan tjej för drygt ett år sen. Vi hördes inte efter det av förståeliga skäl, men matcher på tinder för några veckor sedan. Sen dess har hon skrivit litegrann och frågat vad jag gjort vid sådär 00.30 på en lördag. Har väl inte riktigt känt suget eller att det passat men nu blev det alltså tillslut åka av. Med det sagt var sexet en riktig besvikelse, hon var rejält tråkig och det var mer jobb än lust. Mitt sämsta ligg någonsin.

Sex 2/10. Utseende 6/10.

Senaste ligget, även detta Tinder. Var nu i lördags. En 21åring som nyss fått vända hem ifrån Asien pga skiten som är nu. Fortfarande kortare än mig men lite väl lång för min smak, men slank kropp, fina läppar och bra rumpa. Var hos lite polare i utkanten på stan o grillade varpå hon skrev och vi började flörta. Slutade med att jag hämtade upp henne några timmar senare när jag var på väg hem, och vi hamnade hos mig. Satt o pratade en stund och rätt som det var så var vi igång. Återigen en tjej som gillade lite hårdare tag o sexet var väldigt bra tycker jag. Vi höll på uppemot en timme innan jag tröttnade och hon nog var ganska öm. Hon sög av mig och lekte mycket med min pung, innan jag kom i munnen på henne. Ett bra ligg överlag där vi sedan vaknade under natten och låg igen, samt en tredje runda på morgonen innan hon begav sig hem.

Sex 8/10. Utseende 6/10.
Citera
2020-04-21, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Snart är vi klara och jag gör mitt numera signaturdrag att dra en salva säd över hennes ansikte, något som känns desto bättre med tanke på hur vacker hon är med sina glittrande ögon och oskyldiga melankoliska framtoning. Det rinner ned över ansiktet och hon får en hel del i håret. Mums.

Snart bär jag över henne till min säng och vi fortsätter med det vilda sexet. Det blir ganska hårthänt och hon visar sig vara glad i att ta initiativet. Vi kör olika ställningar tills vi båda blir uttröttade. Jag kommer henne i munnen och lite över bröstet.

Omgång två. Med tanke på att hon verkar ganska vild börjar jag utforska hennes anala region. Hon protesterar till en början, och jag frågar henne om hon aldrig provat, till vilket jag får ett nej. Snart är min tunga djupt inne i hennes lilla hål och snart får även min lilla kamrat göra entré, vilket blir hennes första anala upplevelse. Det blir att knulla henne djupt i tvåan bakifrån medan jag drar henne mot mig med ett fast grepp om håret. Romantiskt.

Snart får hon lägga sig på sidan och uppenbart kåt lyckas få iväg salva nummer två inne i hennes rumpa. Det känns fantastiskt och jag känner hur hennes hål hårt kramar min lilla kamrat som kippar efter luft.

Det blir att kela lite innan hon ger sig av. Härligt!

Saurkraut, får du mkt protester ang tvåan? Har du några tips? Blev lite sugen på att köra samma tillvägagångssätt för att förhoppningsvis få lite mer utav det goda.

Går du bara rakt på sak o frågar om du får komma dom i ansiktet?
Citera
2020-04-21, 15:25
Medlem
saurkrauts avatar
Ett ligg sen sist. En snygg 23-åring som jobbar på stort IT-företag. Vi hade träffats tidigare och skulle titta på film, men det blev ett vaniljknull istället. Inget vidare ligg men snygg tjej med bra personlighet. Blir eventuellt att träffa igen.

Citat:
Ursprungligen postat av 1lle
Saurkraut, får du mkt protester ang tvåan? Har du några tips? Blev lite sugen på att köra samma tillvägagångssätt för att förhoppningsvis få lite mer utav det goda.

Går du bara rakt på sak o frågar om du får komma dom i ansiktet?

Jag ger mycket oralsex vanligtvis och då brukar tvåan även få sig en omgång ganska naturligt. När jag fått stimulera tvåan en del, och fått en idé om den är kompatibel med min kamrat (ibland kan de vara alldeles för tajta), blir att föra in sig i tvåan ganska naturligt. I dessa fall skulle jag generellt inte fråga, speciellt om jag vet att jag kan glida in relativt smärtfritt. Skulle säga att ungefär hälften eller kanske något fler som jag försöker initiera tvåan med är med på det, även många som aldrig gjort det tidigare (enligt egen utsago).

Angående att spruta i ansiktet varierar det. Om det är vilt från början frågar jag inte, däremot känns det inte okej att lägga av en sats i ansiktet utan att fråga om man haft svenssonskt vaniljsex innan det, framförallt om tjejen ska ut igen samma dag eller kväll.

Kort och gott, fråga bara om du känner att du måste. Om tjejen är petig och känslig för det ena och det andra kanske inte oväntade grejer är så välkomna.
Citera
2020-04-25, 21:46
Medlem
35årig tjej jobbandes på bank

Gillade bondage och ruff sex,ville bli dominerad fysiskt och verbalt
Koppel/handklovar,fastbunden i säng,knull i alla dess ställningar,ej analt,har för grov tydligen :/

sprut i ansiktet som avslut.

En till början till intet sägande tjej,strikt utseend,inget utmärkande.
Oj så positivt överraskad jag blev
Igen
Citera
2020-04-27, 15:17
Medlem
Blev debut för mig igår (trekant med ett par). Det gick helt åt skogen för min del, bara killen i paret höll allting igång.
Kan tillägga att jag slaknade nästan hela tiden. Jag var inte nervös alls, det är bara sex ju. Men det räckte för mig att inse att sex är överskattat och att jag kunde hellre vara oskuld..

Orgasmer (jag) - 0
Orgasmer (hon) 13
Sex - 7/10. Hon var jävligt skicklig och därför höjs betyget rejält.
Citera
2020-04-29, 17:27
Medlem
saurkrauts avatar
Kära vänner, vill dela med mig om ett nytt ligg som blev av här i dagarna.

En 23-åring. Söt och med stora vackra ögon. Ganska lång. Vi hade bestämt träff på en eftermiddag för en promenad. Mycket promenader nu i coronans tidsvarv, men mig gör det inget.

Vi träffas ute och det börjar lite småstelt. Hon framstår som lugn i personligheten, samlad men trevlig. Inte knullarunt-ig precis.

Jag frågar om hennes nya jobb, om hur hon trivs. Hur det känns galet att börja på en ny arbetsplats och att det gäller att jobba hemifrån redan från början.

Vi avnjuter vår härliga promenad i solen och jag får ännu inga signaler som inger hopp eller oro. Efter en bra tids promenerade så frågar jag lite på skoj, som jag ofta gör, om hon har en pojkvän. Hon vill inte svara. Vadå, har du flickvän eller? Frågar hon mig istället för att svara själv. Jag skjuter tillbaka frågan som en blixtrande projektil och hon tvingas obekvämt svara.

Hon har en pojkvän, visar det sig. Sen ungefär ett halvår tillbaka.

Jag nickar förstående och låter henne förklara, som hon ju förståeligt nog känner att hon måste. Det är ett långdistansförhållande, förklarar hon snabbt. Hon hade funderat på att göra slut, kanske. Eller de skulle kanske inte blivit ett par till att börja med. Hon velar med svaret.

Hon ljuger, givetvis. Nästan varje gång jag ligger med någon som är i en relation eller är gift så brukar de dra till med något dravel om att förhållanden ändå var på nedgång, ofta trots att det inte tycks stämma.

Vi pratar lite mer om hennes situation och vad hon tycker om för killar i allmänhet. Snart är hennes pojkvän bortglömd och jag föreslår att vi kan dela på en flaska vin. En bra idé, tycker hon.

Snart är vi hemma hos mig. Jag sätter på musik och vi börjar dricka av vinet. Det blir inget finvin, men det duger för stunden. Solen börjar gå ned utanför och när vi långsamt blir berusade av vinet bjuder jag upp till dans. När det blir mörkare och mörkare blir vi samtidigt fysiskt mer och mer närgångna. Snart håller vi om varandra och är bekväma i varandras fysiska närhet.

När det nästan är mörkt ute delar vi en kyss på min soffa. Den är lång och romantisk. När jag börjar föra in händerna (med klass, ska du veta) innanför hennes kläder och känna hennes nakna rygg börjar hon protestera. Det var ju inte tänkt att vi skulle träffas för att ligga idag? Säger hon, osäker på om hon vill att det ska vara en fråga eller ett påstående. Som tidigare beskrivet är detta typ av yttrande ur antropologisk analys en urgammal ritual som ska förtydliga faktumet att hon minsann inte är lösaktig, både gentemot sig själv och hennes partner. Annan analys kallar det förnekelse.

Jag bär över henne från soffan till sängen. Snart är hennes byxor och trosor av och jag börjar intensivt stimulera hennes kön med min tunga medan hon ligger ned på rygg. Hon ger ifrån sig oskyldiga stön, och det märks att hon är något ovan vid att få sig en omgång.

Snart vänder jag henne om så att hon får sticka ut sin bakdel mot mig medan jag fortsätter att stimulera henne. Snart får även min välspända kamrat äntra henne bakifrån, obeskyddad och utan hjälm. Du har väl..? Frågar hon osäkert. Jag förklarar hur lojal min soldat är, och snart är hon med på tåget.

När vi knullat en stund i lite olika ställningar, där jag måste dirigera här och där om hur hon ska föra sig så känner hon sig tvungen att förklara sin situation. Jag är lite ovan, säger hon, varpå jag frågar henne när hon hade sex senast. Det var ett tag sen, fortsätter hon, och förklarar att hon inte legat med någon utöver hennes pojkvän.

Jag ler till nästan omedvetet. Att hon nämner sin pojkvän samtidigt som hon har en annan mans penis intryckt djupt inuti henne. Måste nog ha missat etik- och moralkursen.

Det här kräver ett straffknull, tänker jag. Återigen vänder jag på henne och ser till att hennes rumpa pekar ut så högt som möjligt. Jag tar ett stadigt tag och börjar penetrera hennes tvåa med min tunga.

Vad gör du?! Frågar hon, smått chockerad. Där kan du inte stoppa in den, fortsätter hon. Varför inte? Jag fortsätter att bearbeta hennes tvåa. I mycket fint skick och välvårdad. Har du aldrig gjort det förut, frågar jag, vilket just visar sig vara fallet.

Snart har jag metodiskt spärrat upp hennes tvåa med min tunga och är mer eller mindre redo att låta soldaten göra sitt. Hon fortsätter vara ifrågasättande. Är det verkligen en bra idé? Lova att sluta om det gör ont? På första försöket äntrar jag bara någon centimeter eller så. Hon klarar det. Efter en stund gör jag om det, på riktigt denna gång. Soldaten får gå in djupt in i hennes hål. Det blir ett klassiskt straffknull där jag trycker in min lilla kämpe djupt in i hennes anal samtidigt som jag håller henne bakifrån. Jag drar tillbaka henne mot mig och kysser henne samtidigt som jag fortsätter att intensivt trycka på hennes tvåa bakifrån, medan jag kan titta in i hennes vackra, stora ögon de få stunder hon öppnar dem. En position man aldrig kan bli trött av. Visst var det inte så farligt? Hon nickar.

Hon får suga av mig lite efteråt, knappast imponerande i utförandet, dock eventuellt med bismak av hennes egna tvåa. Snart känner jag mig färdig och tar ner henne på golvet för släppa mitt biståndspaket över hennes ansikte och nakna bröst. Hon får en del av satsen i ögat, tydligen även detta något hon inte är van vid.

Snart tar vi på oss kläderna igen, och jag eskorterar henne ut. Glad att det inte var min flickvän.
Senast redigerad av saurkraut 2020-04-29 kl. 17:32.
Citera
2020-05-03, 12:32
Medlem
Citat:

En 23-åring. Söt och med stora vackra ögon. Ganska lång. Vi hade bestämt träff på en eftermiddag för en promenad. Mycket promenader nu i coronans tidsvarv, men mig gör det inget.

Vi träffas ute och det börjar lite småstelt. Hon framstår som lugn i personligheten, samlad men trevlig. Inte knullarunt-ig precis.

Jag frågar om hennes nya jobb, om hur hon trivs. Hur det känns galet att börja på en ny arbetsplats och att det gäller att jobba hemifrån redan från början.

Vi avnjuter vår härliga promenad i solen och jag får ännu inga signaler som inger hopp eller oro. Efter en bra tids promenerade så frågar jag lite på skoj, som jag ofta gör, om hon har en pojkvän. Hon vill inte svara. Vadå, har du flickvän eller? Frågar hon mig istället för att svara själv. Jag skjuter tillbaka frågan som en blixtrande projektil och hon tvingas obekvämt svara.

Jag nickar förstående och låter henne förklara, som hon ju förståeligt nog känner att hon måste. Det är ett långdistansförhållande, förklarar hon snabbt. Hon hade funderat på att göra slut, kanske. Eller de skulle kanske inte blivit ett par till att börja med. Hon velar med svaret.

Hon ljuger, givetvis. Nästan varje gång jag ligger med någon som är i en relation eller är gift så brukar de dra till med något dravel om att förhållanden ändå var på nedgång, ofta trots att det inte tycks stämma.

Vi pratar lite mer om hennes situation och vad hon tycker om för killar i allmänhet. Snart är hennes pojkvän bortglömd och jag föreslår att vi kan dela på en flaska vin. En bra idé, tycker hon.

Snart är vi hemma hos mig. Jag sätter på musik och vi börjar dricka av vinet. Det blir inget finvin, men det duger för stunden. Solen börjar gå ned utanför och när vi långsamt blir berusade av vinet bjuder jag upp till dans. När det blir mörkare och mörkare blir vi samtidigt fysiskt mer och mer närgångna. Snart håller vi om varandra och är bekväma i varandras fysiska närhet.

När det nästan är mörkt ute delar vi en kyss på min soffa. Den är lång och romantisk. När jag börjar föra in händerna (med klass, ska du veta) innanför hennes kläder och känna hennes nakna rygg börjar hon protestera. Det var ju inte tänkt att vi skulle träffas för att ligga idag? Säger hon, osäker på om hon vill att det ska vara en fråga eller ett påstående. Som tidigare beskrivet är detta typ av yttrande ur antropologisk analys en urgammal ritual som ska förtydliga faktumet att hon minsann inte är lösaktig, både gentemot sig själv och hennes partner. Annan analys kallar det förnekelse.

Jag bär över henne från soffan till sängen. Snart är hennes byxor och trosor av och jag börjar intensivt stimulera hennes kön med min tunga medan hon ligger ned på rygg. Hon ger ifrån sig oskyldiga stön, och det märks att hon är något ovan vid att få sig en omgång.

Snart vänder jag henne om så att hon får sticka ut sin bakdel mot mig medan jag fortsätter att stimulera henne. Snart får även min välspända kamrat äntra henne bakifrån, obeskyddad och utan hjälm. Du har väl..? Frågar hon osäkert. Jag förklarar hur lojal min soldat är, och snart är hon med på tåget.

När vi knullat en stund i lite olika ställningar, där jag måste dirigera här och där om hur hon ska föra sig så känner hon sig tvungen att förklara sin situation. Jag är lite ovan, säger hon, varpå jag frågar henne när hon hade sex senast. Det var ett tag sen, fortsätter hon, och förklarar att hon inte legat med någon utöver hennes pojkvän.

Jag ler till nästan omedvetet. Att hon nämner sin pojkvän samtidigt som hon har en annan mans penis intryckt djupt inuti henne. Måste nog ha missat etik- och moralkursen.

Det här kräver ett straffknull, tänker jag. Återigen vänder jag på henne och ser till att hennes rumpa pekar ut så högt som möjligt. Jag tar ett stadigt tag och börjar penetrera hennes tvåa med min tunga.

Vad gör du?! Frågar hon, smått chockerad. Där kan du inte stoppa in den, fortsätter hon. Varför inte? Jag fortsätter att bearbeta hennes tvåa. I mycket fint skick och välvårdad. Har du aldrig gjort det förut, frågar jag, vilket just visar sig vara fallet.

Snart har jag metodiskt spärrat upp hennes tvåa med min tunga och är mer eller mindre redo att låta soldaten göra sitt. Hon fortsätter vara ifrågasättande. Är det verkligen en bra idé? Lova att sluta om det gör ont? På första försöket äntrar jag bara någon centimeter eller så. Hon klarar det. Efter en stund gör jag om det, på riktigt denna gång. Soldaten får gå in djupt in i hennes hål. Det blir ett klassiskt straffknull där jag trycker in min lilla kämpe djupt in i hennes anal samtidigt som jag håller henne bakifrån. Jag drar tillbaka henne mot mig och kysser henne samtidigt som jag fortsätter att intensivt trycka på hennes tvåa bakifrån, medan jag kan titta in i hennes vackra, stora ögon de få stunder hon öppnar dem. En position man aldrig kan bli trött av. Visst var det inte så farligt? Hon nickar.

Hon får suga av mig lite efteråt, knappast imponerande i utförandet, dock eventuellt med bismak av hennes egna tvåa. Snart känner jag mig färdig och tar ner henne på golvet för släppa mitt biståndspaket över hennes ansikte och nakna bröst. Hon får en del av satsen i ögat, tydligen även detta något hon inte är van vid.

Snart tar vi på oss kläderna igen, och jag eskorterar henne ut. Glad att det inte var min flickvän.

Tändande och provocerande på samma gång. Tycker synd om hennes pojkvän. Kul berättelse! Hittar du dina tjejer på tinder?

Träffade en ny tjej för en vecka sen. Skulle mötas hos henne, jag kom dit men inte hon, hon trodde vi skulle ses en timme senare. Hon kom tillbaka från sitt ärende hon hade varit på så gick vi in till henne.

Satte oss på soffan, blev bjuden på lite dricka. Pratade och bekantade oss lite med varandra men det gick fort. Snart satt hon gräsnel över mig i soffan och vi kysstes och smekte varandra. Snart flög våra kläder av, hon satt kvar i min famn iförd endast underkläder. Tog av hennes behå, fina fasta gjorda tuttar. Teasade lite men till slut började jag suga ordentligt på dom

Smekte hennes kön samtidigt som vi kysstes och jag ibland sök tuttarna. Hon gick ner på mig, sög djupt! Tryckte in kuken ner i halsen och hörde gags, tårarna i ögonen förstörde sminket.

Sa att vi går bort till sängen, det gjorde vi. Nu gick jag ner på henne i säkert en kvart, fick henne att komma med mitt intensiva slickande. Hamnade i missionärern efter det, på med kondom och knullade skönt och sensuellt. Mycket kyss och kel, hon var väldigt vacker. Kändes som en oskuldsfull, vanlig ung tjej.

Vände på henne så att hon låg på mage och jag pumpade på bakifrån i ettan. Går att trycka in kuken riktigt djupt i denna ställning, jag får alltid motsvar i denna ställning, tjejerna trycker röven tillbaka mot mig när jag går in så djupt som möjligt. Bra känsla, dom verkar tycka om det. Varierade mellan att pumpa på mycket och att stanna av juckandet medan kuken är djupt inne.

Lite mer pumpande och jag kom i en överflödig orgasm, första orgasmen på några veckor. Låg kvar ovanpå henne och kysste och smekte henne. Klev sen upp slängde kondomen så låg vi kvar och pratade lite och höll om varandra och kysstes djupt och länge. Åh vilken härlig tjej.

Tryckte skrevet mot hennes bara överkropp när vi låg ner och kysstes och smektes så nu var soldaten redo för rond två. Hon började med att suga av mig, den här gången lyckades hon hitta den perfekta tekniken, stimulerade ollonet och använde handen över resten av skaftet. Perfekt, så gillar jag det. Blev lite djupt också, porrigt att höra kväljningarna. Var nära på att komma flera gånger men ville knulla henne en gång till, så jag frågade om hon ville rida.

Sagt och gjort, på med kondomen och hon hoppade upp och satte sig över mig. Denna gång blev det intensiva dunkningar i cowgirl, hon verkade tycka om dessa hårda tag. Vi körde på så en stund men ångrar att jag inte fortsatte, nästa gång blir det definitivt hårdare tag, då är nog doggy mest passande för det.

Sen bad jag henne lägga sig på mage igen och jag tryckte in kuken i ettan bakifrån, låg ovanpå henne, samma ställning som förut. Pumpade på långt och länge, vi kysstes och jag kysste hennes nacke, axlar och kinder medan jag körde på. Hon stönade sött och fint, smekte hennes hår och panna. Vilken fin tjej! Till slut kom jag i en massiv andra orgasm, skulle sen dra ur kuken men kondomen fastnade inuti henne. oops. Inga problem sa hon, sånt händer. Är själv inte orolig, litar på henne.

Underbar tjej på alla sätt. Ska träffa igen
Citera
2020-05-03, 14:31
Medlem
Igår med frugan...
Senast redigerad av snallakillen 2020-05-03 kl. 14:35.
Citera
2020-05-04, 01:32
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeagyn
För en timma sen med frugan och en vän Treesome

Härligt att fruarna släpper till så här i Covid tider..
Och trädknull dessutom.
Citera
2020-05-04, 09:53
Medlem
På en fest i helgen med lite "Greedy girl" tema.
Jag och frun hade varit på arrangörens tidigare fester och det brukar vara bra folk.
På vägen dit var frun lite off och inte upplagd men vi beslöt för att åka dit och mingla om inte annat.
På festen var det 4 kvinnor och ca 15 killar. Frun var fortfarande lite off och sa att jag får leka medans hon chillar. (vet att när det hettar till blir hon kåt ändå)
När vi åker därifrån har vi knullat av oss och frun fått 4 satser i ansiktet och munnen. Jag frågar hur många som knullat henne och hon vet inte men gissar på 10-12 då det var 3 hon hon inte gillade.
Frun messar värdinnan och tackar för en kanonfest
Citera
2020-05-06, 11:48
Medlem
DuoblePaladins avatar
Citat:

Sauerkraut!
Älskar dina berättelser, blir fan kåt av att läsa dom. Härligt med dina eskapader i tvåan mm

Nu bara spekulerar jag men, gissar att du:
- är egentligen en snäll kille som avslutat ett längre förhållande för några år sedan
- du är runt 30 ser bra ut och tjänar tillräckligt
- jobbar troligen i finansbranschen eller möjligen inom it eller fastighet
- bor i en liten tvåa i Vasastan eller ömalm
- tinder kom in med perfekt tajming i ditt liv
- du lever livet och njuter av det (möjligen får du lite ångest av alla dina erövringar men du kan inte sluta!)

Fortsätt att erövra och berätta här!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in