2020-05-02, 21:28
Medlem
Kolonns avatar
Världen får gärna vara mindre om den innehåller mer. Tex. att man kan gå in i nästan varje hus etc.
Citera
2020-05-02, 21:45
Medlem
Ratads avatar
Att världen ska "expanderas" med DLC skriker "ni är våra beta-testare men får inte betalt".
Citera
2020-05-02, 21:50
Medlem
Korders avatar
Hoppas det är mer inspirerat av GTA IV och RDR 2 än GTA V.

Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
Världen får gärna vara mindre om den innehåller mer. Tex. att man kan gå in i nästan varje hus etc.

Precis, antalet kvadratkilometer är ju rätt ointressant, det är ju vad man kan göra som spelar roll.
Citera
2020-05-02, 22:06
Medlem
BigFatCones avatar
Är det inte bättre att man fyller en liten värld med meningsfulla saker istället för meningslösa? Att kunna gå in i varje hus låter inte som något som ger något faktiskt värde, annat än att man kan gå in i alla hus.
Citera
2020-05-02, 22:08
Medlem
Wegassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Precis, antalet kvadratkilometer är ju rätt ointressant, det är ju vad man kan göra som spelar roll.

Det måste finnas minst ett stort berg man kan flyga fram över med ngt snabbt fordon.
Citera
2020-05-02, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Är det inte bättre att man fyller en liten värld med meningsfulla saker istället för meningslösa? Att kunna gå in i varje hus låter inte som något som ger något faktiskt värde, annat än att man kan gå in i alla hus.

För mig handlar det mer om friheten att inte kunna gå in i ett hus tar bort en del av friheten för mig. Själklart för de lägga till som effekt att när man bryter sig in i ett hus så möter man på en arg gubbe med hagelbössa 😁
Citera
2020-05-02, 23:43
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
För mig handlar det mer om friheten att inte kunna gå in i ett hus tar bort en del av friheten för mig. Själklart för de lägga till som effekt att när man bryter sig in i ett hus så möter man på en arg gubbe med hagelbössa 😁
Men det är ju en meningslös frihet om inte tillför något annat än just att man kan gå in i hus. Tro det eller ej men för mycket frihet gör inte nödvändigtvis ett bättre spel. Särskilt inte om spelet har ett narrativ. Det är dessutom en dopaminfälla som får dig att göra samma sak gång på annan trots att du inte utför något av värde.

Jag skulle hellre se att dom hus man kan gå in i erbjuder fler möjligheter till interaktivitet. Ja, och givetvis även fler hus att gå in i. Men inte alla. För det kommer inte gå att fylla dom med saker av värde. Det är dessutom ett actionspel, inte ett RPG.

Med allt detta sagt så vet jag att jag börjar bli gammal och att väldigt många hellre är "fria" i ett spel istället för att se den frihet man faktiskt har i verkliga livet.
Citera
2020-05-02, 23:55
Medlem
-Gustavssons avatar
Vore coolt ifall man kunde ha tillgång till ett helt land.
Citera
2020-05-03, 00:29
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Vadå ska det bli som WOW typ med en fast värld med massor med uppdateringar dit? Hmmm
Citera
2020-05-03, 01:21
Medlem
dementeds avatar
Onlinepiss, gör ett ordentligt singelspel till istället.
Citera
2020-05-03, 02:45
Medlem
Vintergrisens avatar
Så, en ny bil varje vecka? Njaa, tack, men nej tack!

Förhoppningsvis tänker de om och släpper en värdig efterföljare till GTA V från dag ett istället.
Citera
2020-05-03, 06:17
Medlem
fan detta kommer suga. kommer sakna att åka runt i LA och gängkriga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här