2020-05-02, 19:45
Medlem
Hoppas inte att spelet inriktar sig på barn som målgrupp som dem gjort med GTA 5 dem senaste åren. Hellre mer likt Red Dead Redemption som mer inriktar sig på tonåringar/vuxna
Citera
2020-05-02, 19:49
Medlem
paggans avatar
Klarade precis GTA San Andreas på PS2 igen. Vilka minnen och flashbacks från 2004.
Det ska bli intressant att se vart detta kommer att utspela sig och vilka nya saker de kommer på.
Citera
2020-05-02, 19:52
Medlem
Studsbolls avatar
Det låter onekligen som RockStar går all in på trenden att skinna spelarna genom att sälja produkten i flera omgångar. Jag hade lätt köpt spelet, som ett komplett singleplayer samma dag det släppts till fullpris, men tänker de tramsa så blir det inget.
Citera
2020-05-02, 20:01
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Har läst ryktena om ett "mindre" spel med uppdateringar tidigare och kan säga att detta blir det första Grand theft auto som jag inte köper då (sen 3). Kan dock inte säga att jag blir förvånad om ryktena visa sig stämma. Rockstar har gått all in på att mjölka idioter på microtransactions och DLC med både fyran och femman. Även red dead 2 har ju gått samma väg.
Citera
2020-05-02, 20:04
Medlem
BigFatCones avatar
För övrigt så håller jag det delade narrativet som en av dom sakerna som gjorde singleplayer i GTA V så jävla bra.
Citera
2020-05-02, 20:05
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Så basically ett singelplayerspel "as a service"? Det är faktiskt helt jävla värdelöst. Jag betalar med glädje en engångssumma för mitt spel och sen för dom DLC:er jag vill ha, jag vill inte prenumerera på ett enda spel på det sättet. Dra åt fucking helvete.

Ja.

Jag skulle acceptera något åt vad Hitman har blivit, där man släpper ett kapitel då och då men det totala priset är rimligt.

Fast jag är rädd att vad de tänker sig här är att man ska prenumerera och sen ska de fortsätta bygga på spelet i all framtid, eller tills det inte längre är lönsamt. Och det vill jag inte ha.
Citera
2020-05-02, 20:09
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Ja.

Jag skulle acceptera något åt vad Hitman har blivit, där man släpper ett kapitel då och då men det totala priset är rimligt.

Fast jag är rädd att vad de tänker sig här är att man ska prenumerera och sen ska de fortsätta bygga på spelet i all framtid, eller tills det inte längre är lönsamt. Och det vill jag inte ha.
Visst, fem delar för en hundring styck och sen som paket för 400 eller nånting. Det är okej.
Citera
2020-05-02, 20:10
Medlem
salty-sailors avatar
Fetglöm att jag tänker köpa ett spel i kapitel likt the walking dead, ska det nya gta koppla ihop singleplayer storyn med online multiplayer? Låter nästan lite så eftersom man vill släppa det bitvis
Citera
2020-05-02, 20:11
Medlem
IntelligentZombies avatar
Kul att dom börjat utveckla nästa GTA, men blev lite besviken måste jag säga när jag läste att dom kommer att släppa en mindre version som sen expanderas med uppdateringar...

Några av mina önskemål för nya GTA är att det ska finnas fler öppna byggnader samt även öppna hus, där det bor folk. Vore också kul om man kunde välja under vilken årstid man vill spela.
Citera
2020-05-02, 20:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
Fetglöm att jag tänker köpa ett spel i kapitel likt the walking dead, ska det nya gta koppla ihop singleplayer storyn med online multiplayer? Låter nästan lite så eftersom man vill släppa det bitvis
Telltales spel fungerar ju dock alldeles utmärkt i kapitelform på ett sätt som ett spel som GTA inte gör.
Citera
2020-05-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IntelligentZombie
Kul att dom börjat utveckla nästa GTA, men blev lite besviken måste jag säga när jag läste att dom kommer att släppa en mindre version som sen expanderas med uppdateringar...

Några av mina önskemål för nya GTA är att det ska finnas fler öppna byggnader samt även öppna hus, där det bor folk. Vore också kul om man kunde välja under vilken årstid man vill spela.

Om nu spelvärlden blir mindre bör man tycka att man ska kunna göra fler saker på den yta som finns som du nämner ex att gå in i alla hus med mera.
Citera
2020-05-02, 20:55
Bannlyst
det blir väl att tanka för att "provspela" som vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här