2020-05-02, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Dom är 6 pers kvar och det återstår typ 2 veckor. Kan Julia inte bara chilla och vara skön och trevlig även fast hon hatar alla... Hon skickar ju ut sig själv om hon fortsätter såhär. Men Zara Larsson har väl räddat henne denna vecka.

Ska hon bli lika tråkig som ryggradslösa-tråk-Lennie och DumFrida menar du?
2020-05-02, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Precis. Jag menade inte galen som något negativt utan mer det roligt galna viset.
Jag älskar henne. Jag själv kallar mig galen och är det både på ett positivt och ibland på ett negativt sätt. Samma sak med Julia. Personer som inte är lika ”öppna” har svårt att se det på ett bra sätt utan tar illa upp mm.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nej hon kan åka nästa vecka. Ut med Mergim någon jävla gång.
Han ska va kvar hörru 😉
Medlem
FarbrorAgges avatar
Julia fyllekraxar och yrar. Hon spelar att hon är smart och har koll, men det är bara en stor bluff. Fejk! Ofattbart att så många här går på hennes dramatiska fylletal och haranger om hur tuff hon minsann är, hur lite hon bryr sig osv. Julia är patetisk och barnslig. Och varje gång när hon har nyktrat till så blir hon tystlåten, skäms och ångrar sig.
2020-05-02, 22:29
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Ska hon bli lika tråkig som ryggradslösa-tråk-Lennie och DumFrida menar du?
Har jag skrivit det? Men att sitta och föra korkade och dryga samtal med en uppenbart skör människa gynnar ju knappast hennes image som en finalist i årets BB.

Umgås med Sami istället och ha kul istället för att supa ner dig till barn-nivå varje dag och provocera.
2020-05-02, 22:29
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Bytte över till köket och möttes av en energisprakande dialog mellan Sami och Lennie

Lennie: Ska vi gjuta in en banan i gelé?

Sami: Fan vad coolt!!
haha

Nu önskade man att BB hade nån funktion som hette switcha pratpartner och Frida fick byta plats med Lennie eller Sami. Hon skulle må bättre av att få prata om banan i gelé
2020-05-02, 22:30
Medlem
Lunatics avatar
Frida vet att hon hänger löst mot en av dom färg starkaste deltagaren i huset.
Men Frida känner att hon är mer värdig att vara kvar för hon spelar snäll, positiv.m.m och är frustrerad nu. för hon kommer åka ut mot Julia. Frida har svårt att ta det.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tror dock inte ett piss på att Julia inte bryr sig när hon blir nominerad eller när någon visar något typ av agg mot henne. Varför ta upp det då?
Nä det va ju exakt det hon tog upp hos fågeln... Att hon tyckte det va jobbigt. Nu säger hon tvärtom 🤔
Medlem
Gallagherss avatar
Varför slutar hon inte dricka om hon blir påmind om att hennes beteende på fyllan är katastrofalt? Riktiga alkis-vibbar kring Julia.
2020-05-02, 22:31
Medlem
vettefan om ens zara larsson med sina 6 miljoner följare kan rädda julia nu
Medlem
Lunatics avatar
Frida vet att hon hänger löst mot en av den färg starkaste deltagaren i huset.
Men Frida känner att hon är mer värdig att vara kvar för hon spelar snäll, positiv.m.m och är frustrerad nu. för hon kommer åka ut mot Julia. Frida har svårt att ta det.
Medlem
Men for fan. Dere er konkurrenter! Frida tror hun er på new age-retreat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in