2020-05-02, 15:02
Medlem
Skaraborg2s avatar
Större och fylligare läppar.

Citat:
Ursprungligen postat av Umebo123
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3000603249963149&set=a.151754251514 744&type=3

Tack för fotot på denna mycket omtalade dam i tråden.

Det verkar som om hon har opererat sina läppar, så att de har blivit större och fylligare.
Citera
2020-05-02, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xylor
Nån som känner nån anhörig eller annars vet var herrarna blir/blivit placerade? * Nyfiken*

Lägg ner! Du har skrivit 10 inlägg om samma sak. Vad spelar det för roll?
Ingen vet än. Du märker väl när/om det kommer ut, men sluta tjata om samma sak om och om igen i tråden.
Citera
2020-05-02, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Jag tror nog hon är gode stolt över sin son eftersom denna ängel är i princip kirunas vackraste kvinna.

Ni som inte är insatta i Kiruna kan jag säga att i Kiruna är det ett överskott på män, många kvinnor flyttar efter studenten och kampen är hård i Kiruna. Så att lyckas få Kirunas vackraste tjej som sin kvinna är extremt stort. Inget snack om saken.

Så nej är nog knappast negativt utan det är bara skvallerkärringar som inte har bättre för sig än att bry sig om vilka andra dejtar eller inte.

Kirunas vakraste tjej? Är det hon själv som sitter och skriver?

Såg ju ut som fan :P
Citera
2020-05-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FotParmesan
Kirunas vakraste tjej? Är det hon själv som sitter och skriver?

Såg ju ut som fan :P

Nog är hon vacker, hon är en väldigt ömmande och omtänksam tjej, hon gör ingen förnär och allt detta svammel som kommer upp om att hon är manipulativ är bara trams för att många tjejer i kiruna är avundsjuka på hennes skönhet. Tjejer i kiruna är fula medan denna hade kunnat vara med i miss world om hon hade försökt från tidig ålder.

Jag har själv varit med henne, men nu är vi bara vänner. Hon är en ängel och sluta sprida hat om henne tack.
Citera
2020-05-04, 16:39
Medlem
Overhills avatar
Gö ingen förnär? Men vårdnaden om barnen fick hon inte ha kvar..
Citera
2020-05-04, 16:47
Medlem
Citat:
Nog är hon vacker, hon är en väldigt ömmande och omtänksam tjej, hon gör ingen förnär och allt detta svammel som kommer upp om att hon är manipulativ är bara trams för att många tjejer i kiruna är avundsjuka på hennes skönhet. Tjejer i kiruna är fula medan denna hade kunnat vara med i miss world om hon hade försökt från tidig ålder.

Jag har själv varit med henne, men nu är vi bara vänner. Hon är en ängel och sluta sprida hat om henne tack.
Du verkar inte vara den enda som varit med henne. Är det ok att kalla henne promiskuös för dig? Eller är det också svammel/avundsjuka? Jag kan till viss mån hålla med dig om att hon inte är manipulativ, om man inte räknar in pundare som är lågbegåvade som lätt manipulerade, normala människor skulle hon nog inte kunna manipulera, det går ju tex inte att övertyga oss här inne att hon är en helylletjej.
Citera
2020-05-05, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R26
Du verkar inte vara den enda som varit med henne. Är det ok att kalla henne promiskuös för dig? Eller är det också svammel/avundsjuka? Jag kan till viss mån hålla med dig om att hon inte är manipulativ, om man inte räknar in pundare som är lågbegåvade som lätt manipulerade, normala människor skulle hon nog inte kunna manipulera, det går ju tex inte att övertyga oss här inne att hon är en helylletjej.

Nu är hon inte promiskuös utan du lägger ord i min mun.

Det är normalt vid 30 att ha varit med några, att i kiruna kryllar det av incels som sitter hemma i sina källare på lompis spelar ingen roll. Bara för att ni är incels betyder det inte att andra har ett liv och förhållanden..

Som sagt hon har inte gjort en fluga förnär och ni bör sluta skriva hat mot henne, det är inte rättvist.
Citera
2020-05-05, 12:51
Medlem
Citat:
Nu är hon inte promiskuös utan du lägger ord i min mun.

Det är normalt vid 30 att ha varit med några, att i kiruna kryllar det av incels som sitter hemma i sina källare på lompis spelar ingen roll. Bara för att ni är incels betyder det inte att andra har ett liv och förhållanden..

Som sagt hon har inte gjort en fluga förnär och ni bör sluta skriva hat mot henne, det är inte rättvist.
Det var en fråga din pissluffare. Och jag är 3 barnsfar så du kan glömma incel. Hon har ju knullar varenda en uppe i den där byn, och manipulerat dom, dock pundare som sagt. Om hon inte gjort en fluga för är, varför har hon inte sina barn? Om inte du är donnan ifråga, så är du ett ex som inte kan släppa taget och hoppas på nåt vis att hon ska se vad du skriver.
Citera
2020-05-05, 13:02
Medlem
Citat:

Vacker?! Miss World!? Är du inte klok? Med det där utseendet så skulle hon möjligtvis kunnat bli en porraktris. Hon är varken Miss World eller modell (fashion) material din dumjävel.
Citera
2020-05-06, 01:49
Medlem
Månne tro vad det hon fyllt i läpparna kostat Botox? Silicon ? Betalat säkerligen från drogaffärer..
Senast redigerad av Xylor 2020-05-06 kl. 01:58.
Citera
2020-05-06, 16:27
Medlem
Hörde att D.N ska på rättegång. Någon som vet för vad?
Det verkar vara hon som är den tilltalade.
Miss world som inte gör en fluga förnär haha
Citera
2020-05-06, 18:39
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Är det någon som kan lägga upp FUP igen?

Länkarna på första sidan fungerar inte längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in