Citat:
Ursprungligen postat av
Hydraulslang
Ähh, lägg av! 😂
Visst det finns oroväckande många korkade får, som är så lättpåverkade att dom låter sig duperas av patetiska "sociala medier kändisar".🤮
Är väl samma typ av svaga idioter som blir lurad att gå med i Jehovas?
Men den stora massan måste väl för helvete kunna tänka själv och rösta därefter också?
Annars funkar ju inte Big Brother som koncept längre.
Nej, det är väl just det jag försöker säga att Big Brother som koncept fungerar inte längre när sociala medier har blivit så stort. Sen spelar det väl ingen roll hur man tänker när det i en final uppmanas av någon med över en miljon fans att rösta på en viss deltagare, då har det blivit att den personens fans bestämmer vem som vinner snarare än de som tittat för att de är såpass många. Fattar att det går hem nu för att det råkar vara favoriten här men nästa gång kanske det inte är det och för oss som håller på någon annan blir det inte varken spännande eller kul. Nu kanske inte Jullan vunnit ändå men teoretiskt.
Vad gäller Frida vs Mergim orkar jag nog inte tjata mer. Det kommer bli delade röster för att ni inte bestämmer er för Mergim som är den som man vill ha ut enligt alla grupper och som har framställts mycket mindre bra än Frida i de senaste avsnitten. Förstår inte varför ni pratar om fans när att rösta ut handlar om vem som är mest ogillad, något Frida inte är i särskilt stor utsträckning.
Mycket prat om finalen men i slutändan har ni inte en aning om hur den kommer genomföras, jag är övertygad om att det kommer vara två finalister i slutet. Kan man gå ihop och rösta kvar innan kan Jullan vara den ena. Att tänka taktiskt så här långt innan finalen och skicka ut den personen som hade backat ens favorit i alla situationer oavsett vad som läggs på bordet känns väldigt ointelligent.