2020-05-02, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Kortet är väl förbrukat (immuniteten han fick) men att han vill ha ett guldliftkort som minne.
Ahh, då är jag med. Trodde att han inte hade fått det då han frågat om det. Tack, då vet jag
2020-05-02, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Haha, var samma sak här, helt slut efteråt. Ja, han vann ju den då han körde vasaloppet mot Amilia. Har för mig att han frågade om kortet för några dagar sen. Vore så gott om dom sa på måndag om han vill använda kortet och rädda en vän

liftkortet är enligt bb redan förbrukat nåt om att han satt säkert pga av liftkortet men alla som såg liven vet att vinnaren skulle bli immun + ett liftkort för framtiden så bb snackar bara skit om att det är förbrukat
2020-05-02, 13:36
Medlem
Läste att Martin ger kritik till att bigbrother har ut målat honom som fuckboy
Men har han glömt när han stod i studion och pratade med Malin och skulle gå in i bigbrother. Så sa ju han och även Malin då att han skulle gå in som fuckboy. Så därför fick ju folk den uppfattningen. Sen hur han har varit på fyllan med flört och sen pratat med Amilia om att ligga m.m
2020-05-02, 13:38
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
liftkortet är enligt bb redan förbrukat nåt om att han satt säkert pga av liftkortet men alla som såg liven vet att vinnaren skulle bli immun + ett liftkort för framtiden så bb snackar bara skit om att det är förbrukat

Det var då sannerligen en snål vinst han fick för allt det där kämpandet.
2020-05-02, 13:39
Medlem
Citat:

ja verkligen och sami verkar ju inte blivit informerad då han frågade om det för någon dag sen
2020-05-02, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Haha, nu blir jag förvirrad. Kvar eller inte kvar, ahja det märker vi.
2020-05-02, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ähh, lägg av! 😂

Visst det finns oroväckande många korkade får, som är så lättpåverkade att dom låter sig duperas av patetiska "sociala medier kändisar".🤮

Är väl samma typ av svaga idioter som blir lurad att gå med i Jehovas?

Men den stora massan måste väl för helvete kunna tänka själv och rösta därefter också?
Annars funkar ju inte Big Brother som koncept längre.

Nej, det är väl just det jag försöker säga att Big Brother som koncept fungerar inte längre när sociala medier har blivit så stort. Sen spelar det väl ingen roll hur man tänker när det i en final uppmanas av någon med över en miljon fans att rösta på en viss deltagare, då har det blivit att den personens fans bestämmer vem som vinner snarare än de som tittat för att de är såpass många. Fattar att det går hem nu för att det råkar vara favoriten här men nästa gång kanske det inte är det och för oss som håller på någon annan blir det inte varken spännande eller kul. Nu kanske inte Jullan vunnit ändå men teoretiskt.

Vad gäller Frida vs Mergim orkar jag nog inte tjata mer. Det kommer bli delade röster för att ni inte bestämmer er för Mergim som är den som man vill ha ut enligt alla grupper och som har framställts mycket mindre bra än Frida i de senaste avsnitten. Förstår inte varför ni pratar om fans när att rösta ut handlar om vem som är mest ogillad, något Frida inte är i särskilt stor utsträckning.
Mycket prat om finalen men i slutändan har ni inte en aning om hur den kommer genomföras, jag är övertygad om att det kommer vara två finalister i slutet. Kan man gå ihop och rösta kvar innan kan Jullan vara den ena. Att tänka taktiskt så här långt innan finalen och skicka ut den personen som hade backat ens favorit i alla situationer oavsett vad som läggs på bordet känns väldigt ointelligent.
2020-05-02, 13:42
Medlem
Citat:

Mycket dåligt.. Han fick ju heller ingen nämnvärd belöning efter sitt uppdrag som Amor som också måste ha varit uttömmande på alla vis..
2020-05-02, 13:44
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Tack H. Det är intressant varje gång du skriver, aldrig något jävla BS. Fan va vi gamla OG's har hållit till här och jag blir glad varje gång du eller Lunatic skriver något, det känns gött att få läsa. Tyvärr är dock att många sköna OG's har lämnat eller blivit avstängda. Men vi kör på in i kaklet, inte så långt kvar.

OnT: Kunde inte hålla mer om Amilia. Jag själv vägrar besudla min stackars Samsung tablet så jag har sett henne via sambons. En människa som snackar utan att säga något och när något kommer ut från trynet så blir det ännu en gång varm skit. Vi väntade sedan Anty att få ut henne och när det till slut kom blev det en ketchupeffekt, allt bara ramlade av. Jag har inget hopp om henne om jag skall vara ärlig.

Omröstningen om Rösta kvar visar ännu en gång det man har misstänkt. Man behöver inte vara David Duke för att se hur produktionen vill ha det. Man pissar på trogna tittare så jävla ofta med helt orimlig censur och till slut order om att sluta kröka. Pingu är ju mer vågad än BB 2020.

Skönt att du kommer in då och då.
Tack så hjärtligt frog! Känner detsamma. Och vi hade en gemytlig härlig start i tråden första veckorna, (fan man hängde ju här 24/7) men ja nu är vi många som dessvärre droppat av. Men som du säger så är det inte långt kvar nu, nu tar vi Sami till final!
2020-05-02, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Läste att Martin ger kritik till att bigbrother har ut målat honom som fuckboy
Men har han glömt när han stod i studion och pratade med Malin och skulle gå in i bigbrother. Så sa ju han och även Malin då att han skulle gå in som fuckboy. Så därför fick ju folk den uppfattningen. Sen hur han har varit på fyllan med flört och sen pratat med Amilia om att ligga m.m

Dom ville att han skulle vara en fuckboy, det var det han blev rekryterad som. Det har han erkänt i huset en gång innan det bröts. Men att han är en tjejtjusare när han är full stämmer fortfarande men vet inte om det är att vara en fuckboy.
2020-05-02, 13:45
Medlem
All dessa spekulationer om vad som händer nästa gång och i finalveckan om vi röstar si eller så denna vecka är ingenting annat än gissningar. Ingen vet vad som händer och hur reglerna blir. Rösta på den person som ni tycker minst om och för mig är det självklart att det blir Mergim.
2020-05-02, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Haha, nu blir jag förvirrad. Kvar eller inte kvar, ahja det märker vi.

inte kvar bb svarade i en kommentar på insta för typ 2 veckor sen att liftortet är förbrukat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in