2020-04-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Jo det är riktigt. Han och Sami sitter nog helt säkert i alla väder.
Märkligt också att de väljer rädda någon men det kanske är kärleksvecka om det nu skulle ha betydelse.
Det är nog riggat. Var en omröstning om man ville rädda kvar eller rösta ut denna vecka. Då vet jag majoriteten skrev de vill rösta ut, ändå vann rädda kvar.
2020-04-26, 20:08
Medlem
Efter dagens avsnitt vill jag verkligen ha ut Jassa, jävla fjortis. Martin är så tråkig att klockorna stannar men det är nog bättre att se på ändå.
Förresten, sa ju att BB inte skulle ta med Mergims kräkfest i avsnittet Familjen Feka ringde.
2020-04-26, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det är nog riggat. Var en omröstning om man ville rädda kvar eller rösta ut denna vecka. Då vet jag majoriteten skrev de vill rösta ut, ändå vann rädda kvar.

Det säger nog mer om idioterna som röstar...
2020-04-26, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn

Uppfattade det som att många trodde att det betydde att ingen skulle lämna vs någon lämnar.
2020-04-26, 20:10
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Kloka ord som vanligt frog!
Efter att ha lyssnat på Amilias lives sen hon kom ut, så tar jag tillbaka precis allt jag sa, hon förtjänar fan skit alltså. Hon har inte tagit till sig en promille av kritiken och slår ifrån sig allt Väntat ja! Men hade som sagt ett om litet hopp om att hon ändå skulle göra det. Hur som! Nog om den hemska människan.

OnT: Tror inte en SEKUND på att "Rösta kvar" var det momentet som majoriteten av tittarna röstade på. Solklar manöver för att få det att verka som om tittarna har något att säga om, de hade garanterat redan bestämt sig för att det skulle bli en "rösta kvar" imorgon men hade inte kunnat motivera det utan en "tittaromröstning." Idioti.

Tack H. Det är intressant varje gång du skriver, aldrig något jävla BS. Fan va vi gamla OG's har hållit till här och jag blir glad varje gång du eller Lunatic skriver något, det känns gött att få läsa. Tyvärr är dock att många sköna OG's har lämnat eller blivit avstängda. Men vi kör på in i kaklet, inte så långt kvar.

OnT: Kunde inte hålla mer om Amilia. Jag själv vägrar besudla min stackars Samsung tablet så jag har sett henne via sambons. En människa som snackar utan att säga något och när något kommer ut från trynet så blir det ännu en gång varm skit. Vi väntade sedan Anty att få ut henne och när det till slut kom blev det en ketchupeffekt, allt bara ramlade av. Jag har inget hopp om henne om jag skall vara ärlig.

Omröstningen om Rösta kvar visar ännu en gång det man har misstänkt. Man behöver inte vara David Duke för att se hur produktionen vill ha det. Man pissar på trogna tittare så jävla ofta med helt orimlig censur och till slut order om att sluta kröka. Pingu är ju mer vågad än BB 2020.

Skönt att du kommer in då och då.
2020-04-26, 20:11
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Martin kommer inte få det lät på utsidan.
Jassa värkar ha PMS varje dag.
Jassa va hyfsat normal första månaden tills hennes sanna jag tittar fram, Och masken trillar av.
Näe. Hon var falsk från dag 1. Heeelt blåst, sen har det gått downhill... Nu måste bruden lämna, för sitt eget bästa. Skämskudde så fort jag ens hör rösten/ konstiga skrattet. Vad skrattar hon åt? Heeelt crazy. Elakt att låta henne stanna. Vad är nästa steg? Onanera på köksön? ALLT annat har hon gjort. Och blir ökänd, inte C-kändis.
2020-04-26, 20:15
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Näe. Hon var falsk från dag 1. Heeelt blåst, sen har det gått downhill... Nu måste bruden lämna, för sitt eget bästa. Skämskudde så fort jag ens hör rösten/ konstiga skrattet. Vad skrattar hon åt? Heeelt crazy. Elakt att låta henne stanna. Vad är nästa steg? Onanera på köksön? ALLT annat har hon gjort. Och blir ökänd, inte C-kändis.
Hoppas Jassa inte sitter i final iallafall.
Lennie ska ut innan final också.
2020-04-26, 20:16
Medlem
Två röster på att rädda kvar Martin.

Nu kastar vi ut DUMFrida!
2020-04-26, 20:18
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Vem röstar folk på? 😁 vill ha kvar Lennie och Frida.
Jag röstade på Frida eftersom jag tänker att hon redan ligger i underläge. Nästa vecka får hon gärna åka, men nu vill jag helst skicka hem Jasmine!
2020-04-26, 20:18
Medlem
Gillar inte Frida nånting längre sen hon bytte från rainbow till Rosa. Hon sjönk som en sten. Hoppas hon ryker snart. Hon ska inte till final
2020-04-26, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Här kommer min lilla analys om BB-deltagarna

Mergim - En sjukligt skadad homosexuell pojke från Albanien eller Kosovo. En farlig individ som saknar spärrar, kapabel till det mesta. Jag skulle inte bli förvånad ifall han dräper någon under sin livstid. Han skulle behöva mångårig terapi för sina problem, rädd för det ena och det andra på ett skadat sätt. Mergim är en ren och skär mobbare/utyttjare med en narcisistisk personlighetsstörning.

Att folk ens kan ha röstat på honom är för mig obegripligt, möjligtvis för att röstarna njuter av att se lidande.

Lennie - En smygbög som inte riktigt vågat krypa ut ur garderoben ännu. Lika lättroad som min 5-åriga son. Lennies mentala nivå ligger mellan 5-10 år, att han ens umgås med Mergim tyder på frånvaro av konsekvenstänk. Alternativen kan vara att Mergim håller honom i ett manipulativt järngrepp eller att Lennie och Mergim är sexuellt attraherade av varandra och i förälskelsen är de uppe i det blå.
Finns ett visst värde av att se Lennie i huset, då han kan laga mat, kan lugna ner Mergim så ingen blir dödad samt att det är lite charmigt att lyssna på hans dialekt.

Jasmine
- En söndercurlad tjej på en mental nivå nånstans mellan 11-15 år. Hon har säkerligen fått allt det hon pekat på, fått göra som hon vill mestadels. När Jamsine inte fått som hon velat har hon säkert lagt sig på golvet och skrikit/sprattlat med kroppen tills hon fått det hon vill ha. Hon har fått höra att hon är en prinsessa (säkert pappa som hela tiden sagt "pappas prinsessa") och hon har säkerligen trott på det. Hon skriker nåt så fruktansvärt och BB borde ingripa med psykologhjälp till den tjejen, att utnyttja ett skadat barn på det här sättet för att tjäna pengar är moraliskt förkastligt. Hon har inga talanger, förutom att vara falsk/duktig på att manipulera andra genom att bete sig som ett förvirrat barn. Lägg märke till till när "låtsasgråter" i bikten och vänder på en femöring och sedan se läskig ut. Behovet av att synas och höras jämt och ständigt är oerhört stort. Att som 26-åring springa runt naken dag in och dag ut, prata om sig själv, prata om Martin och skrika...Uppmärksamhetstörstande tjej som bara är jobbig att se på
Förstår inte varför hon inte åkte ut första veckan, andra veckan, tredje veckan osv - hon tillför ingenting, talanglös individ. Tycker synd om övriga deltagare som behöver stå ut med henne.

Martin
- En av få vettiga individer som kommit in i huset, som dock påverkats av tillvaron i huset. Den "nya" Martin förvånar mig, antingen har han henne i huset för att förbättra hans chanser att vinna miljonen, eller så är han på riktigt kär i Jasmine. Första alternativet verkar mest rimligt då han ser bra ut och kan tänka logiskt/rationellt således kan han få vilken tjej som helst. Varför skulle man då välja en tjej som Jasmine? om man kan välja och vraka? Jasmine skulle tillhöra bottenskiktet av tjejer utanför huset.
Jag tror Jasmine försöker utnyttja Martin samtidigt som Jasmine är kär i MArtin, men Jasmine skulle välja pengarna före honom. Martin inser det och vill inte avslöja för henne att han är medveten om det, han behåller henne av taktiska skäl och för att få tömma när han vill.

Frida - Hmm, Frida - vilken konstig smaklös tjej det är. Hon har säkert borderline eller nån annan sjuk diagnos, vi vet ju inte ifall hon medicinerar - sånt berättar inte BB. Men skulle inte bli förvånad om hon petar i sig det ena eller det andra. Ingen människa kan bete sig som hon helt normalt. Antingen är det medicinen som påverkar henne eller så spelar hon teater för att få uppmärksamhet. Det skulle kunna vara förståeligt då hon kom in så sent in i huset att hon behövde utmärka sig på nåt sätt, och nu kan hon inte "byta personlighet" för då skulle hon avslöja sig och därmed åka ut omgående. Att hon visar sin avtändande kropp är också ett sätt för henne att desperat jaga röster. Hennes ritualer med "all the love, all the power, puss" är så tråkigt så klockorna stannar.

Julia - En tjej som bara är sig själv, halvskadad på ett roligt sätt. Hon är snäll och tänker inte längre än hennes klitoris sticker ut.

Sami - En genuin människa som har sunda värderingar, en fin människa som inte lämnar någon utanför. En som bjuder på sig själv och försöker lyfta andra. En värdig vinnare av miljonen.
Skulle kunnat vara jag själv som skrivit detta. Håller med i varje ord.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-04-26 kl. 20:49.
2020-04-26, 20:24
Medlem
Vad tror ni Martins systrar tycker om Jassa? HAHA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in