Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
Kloka ord som vanligt frog!
Efter att ha lyssnat på Amilias lives sen hon kom ut, så tar jag tillbaka precis allt jag sa, hon förtjänar fan skit alltså. Hon har inte tagit till sig en promille av kritiken och slår ifrån sig allt

Väntat ja! Men hade som sagt ett om litet hopp om att hon ändå skulle göra det. Hur som! Nog om den hemska människan.
OnT: Tror inte en SEKUND på att "Rösta kvar" var det momentet som majoriteten av tittarna röstade på. Solklar manöver för att få det att verka som om tittarna har något att säga om, de hade garanterat redan bestämt sig för att det skulle bli en "rösta kvar" imorgon men hade inte kunnat motivera det utan en "tittaromröstning." Idioti.
Tack H. Det är intressant varje gång du skriver, aldrig något jävla BS. Fan va vi gamla OG's har hållit till här och jag blir glad varje gång du eller Lunatic skriver något, det känns gött att få läsa. Tyvärr är dock att många sköna OG's har lämnat eller blivit avstängda. Men vi kör på in i kaklet, inte så långt kvar.
OnT: Kunde inte hålla mer om Amilia. Jag själv vägrar besudla min stackars Samsung tablet så jag har sett henne via sambons. En människa som snackar utan att säga något och när något kommer ut från trynet så blir det ännu en gång varm skit. Vi väntade sedan Anty att få ut henne och när det till slut kom blev det en ketchupeffekt, allt bara ramlade av. Jag har inget hopp om henne om jag skall vara ärlig.
Omröstningen om Rösta kvar visar ännu en gång det man har misstänkt. Man behöver inte vara David Duke för att se hur produktionen vill ha det. Man pissar på trogna tittare så jävla ofta med helt orimlig censur och till slut order om att sluta kröka. Pingu är ju mer vågad än BB 2020.
Skönt att du kommer in då och då.