2020-05-02, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Har han hängt i de andras live också eller bara Amilias?

Vet också att han svarat på Amilias story och pratat privat på instagram med kontot BBpolisen och visat stöd till den personen som är väldigt stort fan av rosa rummet och hyllar Amilia konstant.
2020-05-02, 00:39
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Nu får du nog ställa ifrån dig flaskan från ikväll. Jag skiter fullständigt i Amilia och de som väljer att följa henne. Jag svarade på en kommentar om Jocke och ingenting annat.
Hehe tack du jag rör inte sprit..
Du indikerade nyss att du absolut inte gillar Amilia eftersom du skrev att jag skulle förstå bättre om det handlade om en person som jag inte gillar. Jag har aldrig någonstans sagt att jag är ett fan av Amilia. Men förstår inte uthängningen och avundsjukan för en person som inte ens har chansen att vinna längre.
2020-05-02, 00:40
Medlem
Dukanva85s avatar
[quote=Dukanva85|71419741]Hehe tack du jag rör inte sprit..
Du indikerade nyss att du absolut inte gillar Amilia eftersom du skrev att jag skulle förstå bättre om det handlade om en person som jag inte gillar som skulle åka ut. Jag har aldrig någonstans sagt att jag är ett fan av Amilia. Men förstår inte uthängningen och avundsjukan för en person som inte ens har chansen att vinna längre.
2020-05-02, 00:42
Medlem
Dukanva85s avatar
[quote=Klimakterietanten|71419470] sov så gott! Hade ju grejer att diskutera med dig idag men det råkade bli en liten bastu! Hörs i morgon 😊
Senast redigerad av Dukanva85 2020-05-02 kl. 00:51.
2020-05-02, 00:48
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Jag indikerade ingenting om Amilia. Du får läsa om tills det går in för det känns inte lönt att förklara mer.
Hehe okej vi säger så.
2020-05-02, 00:49
Medlem
Citat:
Vet också att han svarat på Amilias story och pratat privat på instagram med kontot BBpolisen och visat stöd till den personen som är väldigt stort fan av rosa rummet och hyllar Amilia konstant.
Han följer tydligen alla de där bbklipp, bbspoils och bbpolisen.
2020-05-02, 00:51
Medlem
Citat:
Han följer tydligen alla de där bbklipp, bbspoils och bbpolisen.

Jo som sagt, han verkar vilja hålla sig på god fot med allt och alla
2020-05-02, 00:51
Medlem
Kim gick från att se ut som en transa och jobba med smink till att se ut som en kille och ska söka utbildning inom billackering.
2020-05-02, 01:00
Medlem
Dukanva85s avatar
Förr när man tittade på BB och liven när inte sociala medier var en hype, då man bara diskuterade med de fåtal runt om en som också följde det, då Hittade man en favorit, man ringde in och röstade kvar eller ut personer. Idag blir man så in i helvete färgad av sociala medier. Alla grupper som finns där folk risar och rosar personer i huset och det kommer alltid finnas klickar som vänder kappan efter vinden, som lyssnar lite för mycket på vad folk säger/ skriver mer än att bilda sig en egen uppfattning. Att det ska göra skillnad om eller att personer känner andra kända människor. Det hjälper inte heller att tv4-produktionen vinklar avsnitten hur de vill så de kanske ska lyckas få den där skaran som bara ser avsnitten hur de ska tycka och tänka.
Senast redigerad av Dukanva85 2020-05-02 kl. 01:04.
2020-05-02, 01:02
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Kim gick från att se ut som en transa och jobba med smink till att se ut som en kille och ska söka utbildning inom billackering.

Haha är det sant?! Jag har inte gillat hur han tryckt ner de andra i huset när de inte kan svara för sig. Har inte velat berika Honom med ens min "följ" hörde att de kanske inte skulle få komma på slutfesten. Gäller väl han och Isobel antar jag. Men coolt att han helt bytt utseende på nåt sätt.
2020-05-02, 01:03
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Rädd för att lämna Lennie på måndag.... som vanligt, typ.

men herregud, hur klarar han sig i vanliga livet efter detta kan man undra? Lär bli mycket psykolog kostnader.
2020-05-02, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Haha är det sant?! Jag har inte gillat hur han tryckt ner de andra i huset när de inte kan svara för sig. Har inte velat berika Honom med ens min "följ" hörde att de kanske inte skulle få komma på slutfesten. Gäller väl han och Isobel antar jag. Men coolt att han helt bytt utseende på nåt sätt.
Ja såhär såg ju Kim ut när han var med på tjafs: https://www.youtube.com/watch?v=eAmJQaH_gc0

Nu ser han ut såhär: https://www.instagram.com/p/B_ZuSMYDdh6/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in