2020-05-02, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karnivalkocken
Kan alla här som ser igenom Amilias vidriga beteende och personlighet gå in på Cluenews intervju med henne på youtube och förklara vad hon är för sorts person snälla. Hon förtjänar ingen uppmärksamhet i sociala medier!
Vägrar ge henne några tittarsiffror alls på hennes inlägg, videor osv. Skulle aldrig följa henne eller titta på hennes live på Instagram. Äckliga hybris människa. Att hon åkte ut var det bästa som hänt under hela Big Brother tiden.
2020-05-02, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Jag förstår hur du tänker men endå inte. Säg att DumFrida åker på måndag, hon har alltid röstat med albanen och tråk-Lennie, då är det 3 mot 2. Alltså Sami+Julia+Jassa mot Lennie och Mergim. Då blir det dom två sistnämnda som blir nominerade måndagen därnäst.

Ja, kan bli så, men jag litar inte på att Jasmine inte byter sida.. Hon är ju lite ombytlig och gillar Lennie och Mergim mer nu, det ser man tydligt även om hon vissa stunder har kul med Julia. Så jag tror hon röstar på Julia och sami nästa vecka för att hon i sin tur tror att Julia kommer rösta på henne.. eller bara att hon tror att hon själv har större chans på miljonen om hon står mot Lennie och mergim.. eller fan jag vet inte.. Tänker på Jasmines bikt när hon nominerade och sa att hon lovat Julia och sami att rösta på rosa och fick det att låta så negativt och tvingat som om hon kodade till tittarna att ta bort julia nu för att hon ville rösta annorlunda egentligen.. men jag vet inte.. lägger ner detta nu. Vill så gärna ha Julia och sami till finalen, men det är för svårt. Kommer ngn få en extra röst är det ju stor risk att mergim får den om han är kvar eller lennie och då sitter definitivt julia och sami på tavlan, eller..? Nåja detta får vänta, nu ska jag sova på saken. Natti Natti.
2020-05-02, 00:11
Medlem
Dukanva85s avatar
Vem Jocke har favoriserat är väl för tusan upp till honom eller. För att han är en känd person så måste han hålla tillbaka och bara tänka som många här inne gör? Nää, släpp hörnflagg och kom in i matchen. Behöver inte analysera allting som om det vore schack. Man behöver inte ha en baktanke med allt man gör..
2020-05-02, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Vem Jocke har favoriserat är väl för tusan upp till honom eller. För att han är en känd person så måste han hålla tillbaka och bara tänka som många här inne gör? Nää, släpp hörnflagg och kom in i matchen. Behöver inte analysera allting som om det vore schack. Man behöver inte ha en baktanke med allt man gör..

Du tror att han bara genuint gillar Amilia? Ingen som har påstått att han behöver hålla tillbaka på något, tycker bara att det är dom som har följt Big Brother som ska rösta och inte hans barn till fans. Har vi så stora konton som uppmanar kommer alltid den personen vinna i alla kommande säsonger, nästa gång är det någon du ogillar så då kanske du fattar problemet bättre.
2020-05-02, 00:19
Medlem
felpost
Senast redigerad av Virgo1 2020-05-02 kl. 00:57.
2020-05-02, 00:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ni som inte orkar skriva något kan väl ändå gå in på cluenews intervju med Amilia på youtube och disslika klippet och likea alla sanna kommentarer om hennes vidriga personlighet. Vi måste enas! Kvinnor ska inte se upp till henne
Sagt och gjort! Hon ska veta vad vi känner!
2020-05-02, 00:20
Medlem
Citat:
Ni som inte orkar skriva något kan väl ändå gå in på cluenews intervju med Amilia på youtube och disslika klippet och likea alla sanna kommentarer om hennes vidriga personlighet. Vi måste enas! Kvinnor ska inte se upp till henne

Varför bryr du dig så mycket om deltagare som åkt ut? Det är väl ändå han själv som velat ha med henne och inte tvärtom? Nej, när deltagare åker ur släpper man dom, deras internetkarriärer kommer ändå snabbt dö ut efter finalen så det bästa är att ignorera det man inte gillar.
2020-05-02, 00:23
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:

Vi enades och fick ut henne från huset. Sedan dess har namnet Amilia inte förekommit speciellt ofta, vilket är underbart.

Så slipper gärna se namnet. Hon finns med oss i flera profilbilder (bl.a min) det räcker gott och väl.
2020-05-02, 00:25
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Du tror att han bara genuint gillar Amilia? Ingen som har påstått att han behöver hålla tillbaka på något, tycker bara att det är dom som har följt Big Brother som ska rösta och inte hans barn till fans. Har vi så stora konton som uppmanar kommer alltid den personen vinna i alla kommande säsonger, nästa gång är det någon du ogillar så då kanske du fattar problemet bättre.
Ska det alltid finnas en baktanke med allt då. Människan har åkt ut! Hon har inget med BB att göra längre så varför lägga så extremt mycket energi på henne? Bara för att förstöra? För att du inte tycker hon är värd att ha följare?
2020-05-02, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ska det alltid finnas en baktanke med allt då. Människan har åkt ut! Hon har inget med BB att göra längre så varför lägga så extremt mycket energi på henne? Bara för att förstöra? För att du inte tycker hon är värd att ha följare?

Nu får du nog ställa ifrån dig flaskan från ikväll. Jag skiter fullständigt i Amilia och de som väljer att följa henne. Jag svarade på en kommentar om Jocke och ingenting annat.
2020-05-02, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Men det handlar inget om Amilia utan om att han jobbar på en bättre bild av sig själv, inte lätt för honom nu när det blivit så PK, kommer inte vara lätt för Sami heller med hans efterlängtade karriär. Sen handlar det säkert om att han vill få en god relation med alla så han inte får så mycket kritik när han uppmanar sina följare att rösta på Sami sen. Hade Jullan varit i final och haft en rimlig chans att vinna hade jag lackat på om nån med miljoner följare uppmanar att lägga rösten på någon annan, ändrar förutsättningarna totalt.
Har han hängt i de andras live också eller bara Amilias?
2020-05-02, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Har han hängt i de andras live också eller bara Amilias?

Svagt minne av att han varit delaktig i Alex live men inte något som jag kan bekräfta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in