2020-05-01, 23:25
Medlem
__Alez__s avatar
Att försöka få ut Mergim på måndag är för svårt.
Kanske kanske veckan efter. Nu blir det bara att kasta rösten i sjön och riskera att Julia åker.

Rösta ut = Frida

Rösta kvar = Julia
2020-05-01, 23:28
Medlem
Helt ärligt så har jag ingen problem med att alla tre åker på måndag, känner inte att jag vill ha kvar någon av dessa tre
2020-05-01, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Glasman, Samis mamma, Maggan och Tommy är övertygade om att vi som vill ha kvar Julia måste rösta på Frida för att det skall lyckas. Jag håller med dem. Och jag vill ha Julia kvar <3
Tror många tittare som inte är på sociala medier kommer rösta ut Frida för att hon är nyast och sist in, först ut oftast gäller för de tittarna. Jag röstar ut Frida. Vi måste fan ha kvar Jullan.
2020-05-01, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Kanske kanske veckan efter. Nu blir det bara att kasta rösten i sjön och riskera att Julia åker.

Rösta ut = Frida

Rösta kvar = Julia

Helt rätt!!
2020-05-01, 23:31
Medlem
Dukanva85s avatar
Nu är jag tillbaka efter att ha kört en liten bastukväll! Snälla kan ni berätta vad alla fick i julklapp?
2020-05-01, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tycker det är riktigt konstigt att han är så mycket med Amilia, hon är direkt inte den snällaste individen och har sen hon gått ut slängt så mycket skit på flera av deltagarna.. tycker det är fel att han hänger med en person som är så, när han är emot att man hat

Men det handlar inget om Amilia utan om att han jobbar på en bättre bild av sig själv, inte lätt för honom nu när det blivit så PK, kommer inte vara lätt för Sami heller med hans efterlängtade karriär. Sen handlar det säkert om att han vill få en god relation med alla så han inte får så mycket kritik när han uppmanar sina följare att rösta på Sami sen. Hade Jullan varit i final och haft en rimlig chans att vinna hade jag lackat på om nån med miljoner följare uppmanar att lägga rösten på någon annan, ändrar förutsättningarna totalt.
2020-05-01, 23:33
Medlem
Ja, inte röstar jag som Glasman vill att alla ska rösta. Jag är en egen individ och gör mina egna val. Jag vill ha ut Julia eller Mergim. Det är jämt skägg.
2020-05-01, 23:34
Medlem
Vad är det man utgår ifrån när man menar att den lättaste att rösta ut är Frida? Alla omröstningar i alla grupper visar att hon är sist i den listan och med ganska mycket också. Det spelar väl ingen roll hur mycket fans någon har om det ska röstas ut? Ingen av Mergim och Lennies fans kommer rösta ut Frida framför Julia.
2020-05-01, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Absolut, eftersom Mergim är ett större hot mot Samis vinst än vad Frida är. Frågan är om det är sannolikt att Mergim har större risk att röstas ut än Frida? Frida kan jag tänka mig har en del som röstar på henne, men jag tror också att Lennies fans röstar ut Frida/Jullan så att Mergim får stanna. Det jag vill i slutändan är att Jullan ska stanna. Så, jag filosoferar om att en röst på Frida innebär större sannolikhet att Jullan stannar. Men KAN vi få ut Mergim så ska vi såklart!

Men om Lennie fans röstar ut julia och Frida nu för att rädda mergim så kommer de definitivt göra samma nästa vecka och då har vi Lennie, mergim och Jasmine till final.. Vi måste förstå att mergim inte är ett finalämne. För hur man än vrider och vänder på det så är Julia mer värdig som vinnare än både Mergim och frida, och om alla bara kunde förstå vad det innebär att lägga röster på frida nu denna vecka.. det blir inget bra för Julia och sami och inte för Jasmine heller. Vi måste ta ut Mergim nu sen är det försent.. Men nu har jag försökt i flera inlägg förklara att det är för kort tid kvar att låta Mergim stanna en vecka till, för nästa vecka kommer han inte komma upp på tavlan. Nu gjorde han det pga Samis extra röst. Nästa vecka röstar en mindre och då kommer Julia och sami få flest om Mergim är kvar. Jag backar undan nu och kommer inte försöka övertala fler här.. jag röstar Mergim så har i alla fall jag försökt rädda julia denna vecka.
2020-05-01, 23:35
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

Rösta ut = Frida

Rösta kvar = Julia
Precis så tänker jag också. Lennies fans kommer rösta till Mergims fördel.
2020-05-01, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Men det handlar inget om Amilia utan om att han jobbar på en bättre bild av sig själv, inte lätt för honom nu när det blivit så PK, kommer inte vara lätt för Sami heller med hans efterlängtade karriär. Sen handlar det säkert om att han vill få en god relation med alla så han inte får så mycket kritik när han uppmanar sina följare att rösta på Sami sen. Hade Jullan varit i final och haft en rimlig chans att vinna hade jag lackat på om nån med miljoner följare uppmanar att lägga rösten på någon annan, ändrar förutsättningarna totalt.

Exaaaaaakt såååå
2020-05-01, 23:39
Medlem
Sami får besök:

https://tv4play.se/program/big-brother-sverige/12585406

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här