2020-05-01, 23:17
Medlem
__Alez__s avatar
Först nu slutade Glasman sin live. Mamma Ulla blev slirigare och slirigare.
2020-05-01, 23:17
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ta ut Mergim. Julia har nu suttit och försökt peppa Mergim som har grinat hela kvällen för han tror han ska lämna och det har han klankat ner hos andra på och tyckt är det fulast och lägsta man kan göra att ligga och grina för man tror man ska åka ut och nu gör han det själv. Julia var så bra och lämnade dansgolvet för att trösta honom. Sen kommer Frida och tar över, naturligtvis, och håller hårt och pussar på honom som om han är en bäbis.. Nä, töntigt.. Mergim måste ut om vi ska kunna titta på nästa veckas live. Sen Frida nästa vecka.

Absolut, eftersom Mergim är ett större hot mot Samis vinst än vad Frida är. Frågan är om det är sannolikt att Mergim har större risk att röstas ut än Frida? Frida kan jag tänka mig har en del som röstar på henne, men jag tror också att Lennies fans röstar ut Frida/Jullan så att Mergim får stanna. Det jag vill i slutändan är att Jullan ska stanna. Så, jag filosoferar om att en röst på Frida innebär större sannolikhet att Jullan stannar. Men KAN vi få ut Mergim så ska vi såklart!
2020-05-01, 23:19
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Kollade Glasmans live, nästan två timmar, lika schysst som vanligt. Glasman tycker att vi röstar ut Frida. Jag kör på det i alla fall!
2020-05-01, 23:19
Medlem
Glasman, Samis mamma, Maggan och Tommy är övertygade om att vi som vill ha kvar Julia måste rösta på Frida för att det skall lyckas. Jag håller med dem. Och jag vill ha Julia kvar <3
2020-05-01, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Jag tror att Frida kommer ha minst röster.

Jag tycker man ska enas om att ta ut Mergim först för att rädda julia. Annars åker hon nästa vecka om mergim blir kvar.
2020-05-01, 23:21
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ja, men det måste han ju förr eller senare.. Lennie bor dessutom långt ifrån honom så det kommer nog gå mer än 2 veckor i alla fall mellan gångerna de kommer kunna ses, såvida de inte flyttar ihop direkt då..
Ja, herregud... Såååå trött på han. Usch.
2020-05-01, 23:22
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarilynVonSavant
Haha ellerhur! Men varför är Mergim så låg?
Han inser att allt detta snart tar slut kan jag tänka mig. Han sa ju nyss att typ det jobbigaste kommer vara att inte vara med lennie., det är det viktigaste för han
Medlem
Varför ska det zoomas så in i helvete?
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Kollade Glasmans live, nästan två timmar, lika schysst som vanligt. Glasman tycker att vi röstar ut Frida. Jag kör på det i alla fall!
Det gör du helt rätt i!
2020-05-01, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Absolut, eftersom Mergim är ett större hot mot Samis vinst än vad Frida är. Frågan är om det är sannolikt att Mergim har större risk att röstas ut än Frida? Frida kan jag tänka mig har en del som röstar på henne, men jag tror också att Lennies fans röstar ut Frida/Jullan så att Mergim får stanna. Det jag vill i slutändan är att Jullan ska stanna. Så, jag filosoferar om att en röst på Frida innebär större sannolikhet att Jullan stannar. Men KAN vi få ut Mergim så ska vi såklart!

Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife

Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Glasman, Samis mamma, Maggan och Tommy är övertygade om att vi som vill ha kvar Julia måste rösta på Frida för att det skall lyckas. Jag håller med dem. Och jag vill ha Julia kvar <3

Fan, då får väll även jag ta mina två röster på att ha ut DumFrida. Vi får då verkligen hoppas att hon åker och att albanen blir nominerad och åker måndagen efter det.
2020-05-01, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Är det nån som vet varför Joakim Lundell hänger så mycket i Amilias live och är polare med henne.
Trodde han var mer Samis kompis och skulle stötta honom. Stöttar han Sami än?

Tycker det är riktigt konstigt att han är så mycket med Amilia, hon är direkt inte den snällaste individen och har sen hon gått ut slängt så mycket skit på flera av deltagarna.. tycker det är fel att han hänger med en person som är så, när han är emot att man hat
2020-05-01, 23:25
Medlem
Citat:
Jag tycker man ska enas om att ta ut Mergim först för att rädda julia. Annars åker hon nästa vecka om mergim blir kvar.

Jag hoppas och tror att nästa måndag så sitter alla nominerade. Så var det 2012 och det är inte mer än rätt så nära finalen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in