Citat:
Ursprungligen postat av
Klimakterietanten
Ta ut Mergim. Julia har nu suttit och försökt peppa Mergim som har grinat hela kvällen för han tror han ska lämna och det har han klankat ner hos andra på och tyckt är det fulast och lägsta man kan göra att ligga och grina för man tror man ska åka ut och nu gör han det själv. Julia var så bra och lämnade dansgolvet för att trösta honom. Sen kommer Frida och tar över, naturligtvis, och håller hårt och pussar på honom som om han är en bäbis.. Nä, töntigt.. Mergim måste ut om vi ska kunna titta på nästa veckas live. Sen Frida nästa vecka.
Absolut, eftersom Mergim är ett större hot mot Samis vinst än vad Frida är. Frågan är om det är sannolikt att Mergim har större risk att röstas ut än Frida? Frida kan jag tänka mig har en del som röstar på henne, men jag tror också att Lennies fans röstar ut Frida/Jullan så att Mergim får stanna. Det jag vill i slutändan är att Jullan ska stanna. Så, jag filosoferar om att en röst på Frida innebär större sannolikhet att Jullan stannar. Men KAN vi få ut Mergim så ska vi såklart!