2020-05-01, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Då är han ju ännu mindre värd vinsten. Du ska väll gå in som dig själv och inte börja skådespela, speciellt om du är runt 40.
Precis! Han har aldrig varit någon vinnare i mina ögon! Efter hans erkännande i lögndetektorn så har han bara bevisat att han är fejk! + att han snor saker. Har själv sett några saker och det va någon tidigare i tråden som gjorde ett bra inlägg om vad han har gjort. Snäll med gott hjärta absolut men ingen värdig vinnare! En värdig vinnare ska vara någon som är sig själv!
2020-05-01, 22:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad skönt det blev när Frida och Mergim gick iväg
Jag håller med. Ännu skönare skulle det vara om dom åkte för gott.
2020-05-01, 22:57
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Ja, du har rätt min vän. Man blir mörkrädd när man hör och ser genomcurlade individer utan stolhet och blir förnärmade om man uttrycker sin åsikt. Man kan snacka länge om detta. Länder inom Visegrad är nästa target att söndra och härska.

Klart att Jullan måste vara kvar. En eldig rus (säkert en genetisk syster) är mitt enda hopp att gilla det jag ser i huset. Hon visar öppet var skåpet skall stå. Hon är mer maskulin än de andra "männen" tillsammans men ändå har sin starka feminina utstrålning som de flesta är skitskraja över.
Kör på Jullan!

Ja, snart ska tummen upp göras innan, medan och efter man pratat.
Sen ska mottagaren av det man säger gå igenom kränkthetsformulär och sedan godkänna att man inte har sårat mottagaren.

Har Jullan chans att slå ut Mergim? Blir inte klok på om jag ska rösta på Mergim eller Frida på måndag?!
2020-05-01, 22:58
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Det var inte det jag syftade på, gullhönan min.
Okej sötis...vad syftade du på då? 😅
2020-05-01, 22:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Idioten som styr kamerorna ikväll har precis hittat zoomfunktionen och tror att vi som tittar blir lika imponerade. Det här är ett tv-program; inte en åkattraktion på Liseberg. Vill gärna kunna titta utan att må illa.
2020-05-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jag håller med. Ännu skönare skulle det vara om dom åkte för gott.

Det bästa som skulle kunna hända på måndag är om vi blir kvitt det cancerframkallande skrattskriket från albanen. DumFrida tar vi måndagen därpå enkelt.
2020-05-01, 22:59
Medlem
Är det nån som vet varför Joakim Lundell hänger så mycket i Amilias live och är polare med henne.
Trodde han var mer Samis kompis och skulle stötta honom. Stöttar han Sami än?
2020-05-01, 23:00
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
varför surar mergim nu då?
2020-05-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarilynVonSavant
Haha ellerhur! Men varför är Mergim så låg?

Han är orolig att han behöver lämna BB på
måndag berättar han. Men mest av allt säger han att han vill inte lämna
Lennie.
2020-05-01, 23:04
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
varför surar mergim nu då?
Rädd för att lämna Lennie på måndag.... som vanligt, typ.
2020-05-01, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Okej sötis...vad syftade du på då? 😅

Var jag så otydlig?
Att han blev som en helt vanlig snubbe när han kom in i annexet till sin familj.

Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Idioten som styr kamerorna ikväll har precis hittat zoomfunktionen och tror att vi som tittar blir lika imponerade. Det här är ett tv-program; inte en åkattraktion på Liseberg. Vill gärna kunna titta utan att må illa.

Det är TV4s blivande kamerateam som använder Big Brother som sitt lärorum.

Tillägg: Albanen har ett oerhört stort bekräftelsebehov. Han måste verkligen ha blivit curlad av familjen.
2020-05-01, 23:06
Medlem
Nudisten och hjärtus! Jaaaaaaaag dööööööör

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in